Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
18 مهر 1401

مانتو ابروبادی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ + پارچه ابروبادی چیست؟

همه چیز در رابطه با پارچه و لباس ابروبادی

مانتو یکی از اصلی ترین آیتم ها در استایل خانمها است که تقریبا تمام خانمها ، چند مدل مانتو مختلف را در کمد لباس خود دارند تا در موقعیت های مختلف بتوانند با انتخاب مدل مانتو مناسب ، استایل شیک و جذابی برای خود ایجاد کنند .  به همین دلیل است که خرید مانتو برای تمام خانم ها اولویت داشته و تمایل دارند با خرید مدل مانتوهای جدید و زیبا ، همیشه استایل خود را در بهترین حالت نگه دارند .

با گرم شده هوا در فصل بهار و تابستان ، استفاده از مانتو های سبک و خنک مثل مدل مانتو ابر و بادی طرفداران بیشتری پیدا می کند و از انجایی که این مدل از پارچه بسیار خنک بوده و رنگ بندی بسیار متنوع و زیبایی دارد ، در طراحی و تولید مدل های مختلف مانتو تابستانی مورد استفاده قرار می گیرد تا همه خانم ها بتوانند متناسب با سلیقه و استایل خود ، بهترین مانتو ابر و بادی را با رنگ و اندازه مورد نظر خود تهیه کرده و بهترین استایل را در تابستان 1401 و 2022 داشته باشند .

مدل مانتو ابروبادی جلوبسته و جلو باز

پارچه ابر و بادی برای هر نوع مانتویی مناسب است. درواقع، مزون مانتو به راحتی می‌تواند انواع مدل مانتو ابروبادی جلوبسته را نیز تولید کند و هیچ محدودیتی در این راستا نخواهد داشت. پس اگر به دنبال پیدا کردن مانتو جلو بسته هستید، باز هم می‌توانید از نوع پارچه ابر و بادی استفاده کنید و مزایای عالی آن را در مدل مانتو ابروبادی کوتاه یا بلند خود داشته باشید.

مدل مانتوی ابرووبادی به علت جنس بسیار خنک پارچه آن به عنوان مانتو تابستانی معروف است. پارچه‌های ابروبادی علاوه بر خنک بودن بسیار هم سبک‌اند که حتی می‌شود از آن‌ها در دوخت شلوار نیز استفاده کرد و در نهایت ست مانتو شلوار ابروبادی شیک را در رنگ‌های مختلف برای استفاده در فصل تابستان تهیه کرد.

مدل مانتوهای ابروبادی برای خانم‌هایی که اضافه وزن دارند نیز بسیار مناسب است زیرا به خاطر سبک بون پارچه، برخی از مدل‌های آن که در این مقاله آمده باعث لاغرتر دیده شدن می‌شود.

مانتوهای ابروبادی در مدل‌های کوتاه و بلند و همچنین جلوباز و جلوبسته طراحی می‌شود که در این مقاله نمونه‌های مختلفی از این مدل مانتو جلو بسته ‌ها برای شما تهیه کرده‌ایم تا به طور کامل با تمام طرح‌های آن آشنا شوید. همراه ما باشید.

مدل مانتو نخی ساده جلوبسته

فصل تابستان و بهار زمان مناسبی برای استفاده از مانتو نخی جلوبسته داخل کمد لباستان است. مدل مانتو نخی تابستانه دخترانه و زنانه، لباسی راحت و خنک برای روزهای گرم است و احساس خوبی برای شما به ارمغان می‌آورد. این لباس جذاب و شیک را با شلوارهای پارچه‌ای و جین می‌توانید ست کنید و برای جذابیت بیشتر از گردنبندهای بلند و صندل تابستانه زنانه، می‌توانید استفاده نمایید. توجه نمایید که رنگ مانتو نخی تابستانی باید از طیف رنگ‌های روشن باشد تا گرما را کمتر به خود جذب کرده و در نتیجه احساس خنکی برای شما به وجود آورد.

مدل مانتو نخی طرح دار

مدل مانتو نخی طرح‌دار یکی از لباس‌هایی است که با نزدیک شدن فصل تابستان، مورد استقبال خانم‌ها قرار می‌گیرد. معمولا اکثر افراد ترجیح می‌دهند لباس‌های طرح‌دار را بپوشند تا انرژی استایل خود را نمایان کنند. انتخاب مانتو نخی طرح‌دار تابستانه تأثیر بسیاری بر روحیه افراد می‌گذارد. مانتو گل‌دار، مانتو طرح سنتی، مانتو طرح هندی، مانتو طرح ترمه  و غیره از انواع مدل مانتو نخی طرح‌دار شیک است که در ترکیب با شلوار جین زنانه، زیبایی استایل شما را دوچندان می‌کند

پارچه مانتویی تابستانه کدامند

مانتو هایی که در فصل تابستانه می پوشیم باید خنک باشد و این بسته به جنس پارچه ای است که برای دوخت آن استفاده می شود. بهترین پارچه برای این فصل باید از جنس پنبه و کتان باشد البته پارچه کتان دارای انواع مختلف است که یکی از آن لینن  می باشد. کسانی که به دنبال پارچه با الیاف طبیعی هستند بیشتر از کتان استفاده می کنند و آن را به پنبه ترجیح می دهند چون حدود 30 درصد از پنبه محکم تر است.

هر چه بیشتر استفاده و شسته شود نرم تر می شود. در آب و هوای گرم ورطوبتی عرق بدن را از بین می برد. چون سبک است به راحتی چروک می شود واین جزء زیبایی آن به شمار میرود. بافت آن به صورت راه راه است. امروزه علاوه بر مانتو از آن برای تهیه انواع کت و شلوار های اسپرتی هم استفاده می شود. هنگام شستشو نباید زیاد چلانده شود وباید به صورت مرطوب در جریان هوا ی آزاد قرار داد تا خشک شود و از خشک کردن آن در خشک کن باید خودداری کرد.

پارچه ابر و باد چیست و چه ویژگی دارد

  بهتر است در ابتدا کمی بیشتر درباره‌ی پارچه ابر و باد بدانیم. این پارچه که به آن ماربل هم می‌گویند، از پارچه‌های پرطرفدار تابستانی است که برای دوخت انواع لباس زنانه مثل مانتو و بلوز زنانه استفاده می‌شود. پارچه‌های ابر و باد از ترکیب چند رنگ تنیده شده‌اند. رنگ‌های انتخابی معمولاً از رنگ‌های متضاد یا نزدیک هم هستند. البته امروزه خیلی از رنگ‌های متضاد استفاده نمی‌شود و بیشتر به دلیل بافت خاص و سایه روشن پارچه‌ها، به آن‌ها پارچه‌ی ابر و باد می‌گویند. این پارچه‌ها بسیار خنک و نازک هستند. به همین خاطر برای دوخت مانتوهای تابستانه به دیگر پارچه‌ها ارجحیت دارند. پارچه‌ی ابر و باد ریزش و ایستایی خوبی دارد؛ به همین دلیل لباس‌هایی که از این پارچه‌ها دوخته می‌شوند تنخور زیبایی دارند. این پارچه‌ها به دلیل نخی بودن، اغلب آبرفت دارند و ضد حساسیت هستند. می‌توانید با پوشیدن آن‌ها استایل زیبایی برای خود بسازید. پارچه‌ی ابر و باد معمولاً رنگ‌های روشن و شادی دارد که برای تابستان روحیه بخش است. این پارچه‌ها مدت زمان کمی است که وارد بازار شده‌اند؛ با این وجود طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و قیمت مناسبی هم دارند.

انواع پارچه ابروبادی را بدانید!

در حالت کلی 5 نوع پارچه ابروبادی در بازار موجود است که تقریباً ویژگی¬های یکسانی دارند و نکته مشترک بین تمامی این پارچه‌ها خنکی و مناسب‌بودنشان برای فصل گرم است. در زیر به‌اختصار این 5 نوع پارچه ابروبادی را معرفی خواهیم کرد:

  1. اسکوها و کیوی: این دو نوع پارچه به جهت شباهت‌هایی که دارند در یک گروه قرار می‌گیرند. یکی از نکات طلایی خرید پارچه این است که توجه داشته باشیم پارچه در طی زمان بور نشود و کیفیت اولیه خود را از دست ندهد. اسکودا و کیوی از این نوع پارچه‌های با کیفیت هستند و هر دو در طی زمان بورنمی‌شوند. همچنین هر دو اندکی براق بوده و بعد از دوخت به زیبایی بر تن می‌نشینند و مناسب ماه‌های گرم سال  ومانتو هستند. تنها نکته‌ای که بین این دو نوع پارچه ابروبادی تفاوت ایجاد می‌کند اتو رفت و آبرفت این دو است. اسکودا آبرفت اتو رفت ندارد اما کیوی اندکی با شست و شو و اتوکشی دچار تغییر سایز خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست