Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
12 شهریور 1401

مانتو برای زنان چاق/ ویژگی لباس زنان چاق چیست؟

مانتو برای افراد چاق

انتخاب یک مانتو مناسب می‌تواند به ما کمک کند که نقص‌های بدن خود را تا حد زیادی بپوشانیم. یک انتخاب درست باعث می‌شود ما با هر شکل اندام، ظاهری زیبا، چشمگیر و متناسب داشته باشیم.

افراد چاق هم می‌توانند با انتخاب مدل‌های مناسب مانتو ظاهر جذابی برای خود بسازند. در این مطلب با ما همراه باشید تا ببینیم افراد چاق باید به سراغ کدام مدل‌های مانتو بروند تا ظاهر زیبا و متناسبی برای خود بسازند.

چه مدل مانتو برای افراد چاق مناسب است؟  چه رنگهایی در انواع مدل مانتو برای افراد چاق مناسب‌تر است؟ آیا فقط مانتو بلند برای افراد چاق مناسب‌تر است؟ و به طور کلی برای پیدا کردن مدل مانتو مناسب برای افراد چاق چه نکاتی لازم است بدانیم؟

همواره یکی از دغدغه های افراد شیک‌پوش، پوشیدن لباس‌هایی مناسب با اندام آنهاست. به گونه ای که آنها را همچون مانکن‌ها نشان دهد و چربی های اضافی بدن را بپوشاند.

برای انتخاب مدل مانتو برای افراد چاق، ابتدا فرم بدنتان را بشناسید

در یک تقسیم بندی کلی، افراد پلاس سایز با شکل و فرم های بدنی متفاوت، چاق نامیده می‌شوند، اما اینکه تجمع چربی‌ها در کدام نقطه از بدن بیشتر به چشم می‌خورد، برای اندام های مختلف متفاوت است و این نکته بسیار مهمی است.

برای مثال برخی افراد با فرم بدنی سیبی شکل، بهتر است مانتوهایی راسته و همچنین آزاد انتخاب کنند. در حالی که برای فرم بدنی مثلثی معکوس، مانتوهایی که در قسمت کمر تنگ می‌شوند مناسبتر است؛ در ادامه این موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نکات مهم هنگام دوخت مانتو برای افراد چاق

  • از نکاتی که بهتر است هنگام دوخت مدل مانتو برای افراد چاق به آن دقت کرد؛ این است که سعی شود در طراحی‌ها از دکور و شلوغ کردن زیاد لباس‌ها خودداری شود.
  • از آن جایی برخی از ترندهای سال 2020 شامل پیراهن‌های عروکسی است؛ استفاده از آستین‌های پفی در مدل مانتو، می‌تواند گزینه‌ای بسیار زیبا و به روز محسوب شود

مدل مانتو ابروبادی برای افراد چاق

پوشیدن مانتو در فصل تابستان کار سختی است؛ پس بهترین انتخاب برای این روزهای گرم، مانتوهای خنک با رنگ‌های روشن است. مانتو ابروبادی از مانتوهای پرطرفدار در چندین سال اخیر بوده که پارچه‌ای خنک و نازک دارد. همچنین به دلیل حالت سایه‌روشن و کمی چروک‌شده‌ی آن، بسیار محبوب شده است. این پارچه رنگ‌بندی بسیار متنوعی داشته و برای دوخت انواع شومیز و مانتو فوق‌العاده است.

مانتوهای ابروبادی در مدل‌های مختلفی دوخته شده و جلوبسته و جلوباز، مجلسی یا کژوال، برای همه‌ی سلیقه‌ها موجودند؛ پس انتخاب مدل مانتو ابروبادی برای افراد چاق، همان قواعد انتخاب مانتو را دارد. برای انتخاب این مدل مانتو هم حتماً به فرم بدنتان توجه کنید. اگر به مدل‌های برش‌دار علاقه دارید، می‌توانید مانتو ابروبادی با آستین‌های پفی و سرمچ‌دار را انتخاب کنید یا به سراغ آستین‌های سه‌ربع گشاد بروید.

مدل مانتو گیپور برای افراد چاق

اگر به دنبال مانتو گیپور برای افراد چاق می‌گردید، بهتر است مدل‌هایی را انتخاب کنید که پارچه‌ی گیپور یا هر پارچه‌ی طرح‌دار، فقط در بعضی از قسمت‌های آن استفاده شده باشد. مثلاً مانتوهایی که در قسمت آستین، سرشانه، پایین دامن یا بالای سینه گیپور دارند، انتخاب خوبی برای افراد پلاس سایز هستند. اگر دوست دارید تمام قسمت‌های مانتو از پارچه‌ی گیپور باشد و مدل مجلسی داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم مانتوهای تمام‌قد و بلند را انتخاب کنید.

یادتان باشد مدل مانتو را با توجه به فرم بدنتان انتخاب کنید. همچنین به برش‌های مانتو توجه کنید و اگر قرار است تمام مانتو گیپور داشته باشد، به سراغ مدل‌های کمردار بروید. می‌توانید مانتویی با پارچه‌ی ساده و تک‌رنگ انتخاب کنید و روی آن، پارچه گیپور را به صورت شنلی و آزاد بدوزید. اگر می‌خواهید مانتو گیپور کوتاه برای افراد چاق انتخاب کنید، حتماً به فرم بدن توجه کنید.

راهنمای انتخاب و خرید مانتو برای خانم هایی با شکم بزرگ و درشت اندام

گاهی اوقات اندام خانوم ها مناسب است و فقط ایراد در شکم انها میباشد و شکم بزرگ تری به نسبت دیگر اندامها دارند

  • ظبیعتا باید لباسی پوشیده شود که شکم کوچک تر به نظر برسد مانتوهای مانتو های مدل چپ و راست پیشنهاد خوبی میباشد  زیرا این مدل مانتو ها باعث می شود که سینه شما به دو قسمت تفکیک بشود و کمر مشخص تری ایجاد کند.
  • خانم هایی که شکم بزرگ دارند  نباید مانتو های کمردار بپوشند زیرا این مدل جمع شدگی و چین در قسمت شکم ایجاد می کند و سبب می شود شکم بزرگ به نظر برسد .
  • اگر جزو این دسته خانم ها هستید مدل مانتوهایی که دارای جیب، پلیسه و چین در قسمت میانی بدن هستند ، انتخاب نکنید زیرا توجه را به خود جلب میکند.

نکات مهم شیک پوشی خانم های چاغ

نداشتن اندام خوب و ورزش ایرادی ندارد و با پوشش درست میتوان انرا به مدریت کرد  خانوم ها در سایز و اندام های مختلف باید با انتخاب درست اندام خود را بلند تر و باریک تر جلوه دهند .  با دانسان نکاتی که در این مقاله ذکر شد میتوانید در محل کار و مجالس به خوبی حضور یابید.

برای خانوم های تپول بهتر است مانتو شلوار با یک رنگ انتخاب نمایند همچنین کاملا اندازه و فیت بدن انها باشد. از نظر طراحی نیز لباس هایی با طرح های عمودی را انتخاب کنید. از مانتو شلوار های کمی نازک تر استفاده نماییند از پوشیدن لباس هایی با پارچه های ضخیم خودداری کنید. در مورد استایل کفش، بهترین گزینه کفش های پاشنه بلند است. از طرفی، از داشتن کیف های بزرگ خودداری کنید و از شلوارهای پاچه تنگ نیز دوری کنید

مانتوهایی با طرح های عمودی انتخاب کنید

با پوشیدن مانتوهایی که طرح های عمودی دارند، خانم های کوتاه قد، بلند و باریک تر به نظر خواهند رسید. خطوط عمودی باعث می شوند چشم های بیننده به جای اینکه از چپ به راست حرکت کند، از بالا به پایین حرکت کند. اگر قصد پوشیدن مانتویی با طرح های عمودی را دارید، توجه کنید که این طرح های نباید خیلی پهن و زیاد باشند. مثلاً شما نباید یک مانتو با طرح های عمودی را با شلواری که همین طرح ها را دارد بپوشید.
همچنین ممکن است طرح های عمودی فقط بر قسمتی از لباس وجود داشته باشند، مثلاً وسط لباس. چنین طرحی نیز مناسب خواهد بود. خطوط افقی، برعکس خطوط عمودی، باعث چاق و پهن تر دیده شدن اندام می شوند. به همین دلیل خانم های کوتاه قد باید از پوشیدن چنین طرح هایی پرهیز کنند.

حرف پایانی…

انتخاب مانتو برای افراد چاق شاید در ابتدا موضوعی پیچیده به نظر برسد، اما در واقعیت اینطور نیست. در این مقاله مهم‌ترین نکات را برای انتخاب مانتو مناسب با توجه به انواع فرم بدن توضیح دادیم تا بهترین را برگزینید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز