Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
20 شهریور 1401

مانتو پانچو چیست؟ + ویژگی مانتو پانچو! + ست کردن مانتو پانچو

لباس پانچو را بشناسید!

پیدایش پانچو از منطقه آمریکای جنوبی و مکزیک آغاز شده و پس از آن به سایر نقاط جهان گسترش یافته است. پانچو لباسی با قد متوسط تا بلند و گشاد می باشد که برش آنها دایره ای است و در انتها حالت نیم دایره پیدا می کند. پانچو ها اغلب جلو باز هستند اما مدل های جلو بسته آن نیز وجود دارد. لباس پانچ در جنس و رنگ های متنوع وجود دارد. در فصول گرم سال می توانید از پانچو نخی استفاده کنید و برای هوای سرد پانچوهایی از جنس پشمی و در رنگ های شتری، قهوه ای، سرمه ای یا مشکی مناسبتر است.

طرح لباس پانچو از شنل برگرفته شده، اما تفاوت پانچو و شنل در این است که پانچو جلوباز است و آستین های آن به شکل برشی در اطراف آن قرار گرفته اند.

پانچو تنها لباس زنانه نیست و پانچو برای مردان نیز وجود دارد، منتها مدل مردانه پانچو به گشادی و بلندی پانچو زنانه نیست.

خیلی از خانم های باردار پوشیدن لباس های پانچو را به دلیل راحت بودن ترجیح می دهند

ست‌کردن انواع لباس با پانچو را یاد بگیرید 

در این بخش خواهید دید که چه لباس‌هایی را می‌توان با پانچو پوشید.

شال یا روسری

ازآنجاکه پانچوها خودشان گشاد هستند، پوشیدن روسری‌های بزرگ و شال‌های حجیم که دورتان پیچیده شوند اصلا جالب نخواهد بود. روسری‌های کوچک‌تر و شال‌هایی که پارچه آنها لَخت باشد بهتر است.

اگر پانچو طرح‌دار است، روسری ساده و درغیر این صورت، روسری طرح‌دار را با پانچوی تک‌رنگ خنثا ست کنید.

بلوز مناسب

آستین بلوزی که زیر پانچو می‌پوشید بهتر است چسبان باشد. آستین‌های گشاد با پانچو ترکیبی نامناسب ایجاد می‌کنند.

بهتر است بین پانچو و بلوزی که زیر آن پوشیده‌اید کنتراست ایجاد کنید. یعنی اگر پارچه پانچو ساده است، بلوزی که زیرش می‌پوشید بهتر است طرح‌دار باشد. برای نمونه، پانچوهای دارای رنگ خنثا با بلوز راه راه فوق‌العاده خواهند بود.

اگر پانچو طرح‌های شلوغ دارد، زیر آن بلوز ساده بدون طرح بپوشید. بهترین کار این است که بلوز را از رنگ‌های خنثا انتخاب کنید. مشکی، سفید و خاکستری همیشه بهترین رنگ‌های خنثا هستند و با بیشتر رنگ‌ها کنتراست ایجاد می‌کنند.

پیراهن و دامن

پانچو را حتی با دامن و پیراهن هم می‌توانید بپوشید! فقط یادتان باشد که زیاد گشاد نباشند چون خود پانچو گشاد است. سارافون و دامن‌های راسته با پانچو جور می‌شوند.

پانچو و شنل هم پوشیدنشان راحت است و هم ست کردنشان!

این روزها استفاده از پانچ و شنل در میان دختران و خانم‌های خوش سلیقه طرفداران بیشتری پیدا کرده است. پانچو و شنل با این ‌که فرم خاص و چندان پیچیده ای ندارد اما به ظاهر شما پوششی خاص و متفاوت‌ می‌دهد.

یک پیراهن یا تیشرت مناسب به همراه یک شلوار جین بپوشید، پانچو یا شنل تان را تن کنید و با انتخاب یک چکمه کوتاه یا بلند چشم همه را به سمت پوشش زیبای خود جلب نمایید.

یادتان باشد معمولا شنل‌های کوتاه که تا زیر زانو را‌ می‌پوشاند تن خور بهتری نسبت به شنل‌های بلند دارند.

یقه شنل و پانچ ها هم مدل‌های متنوعی دارد. معمولا از یقه گردی برای هوای سرد پاییز و زمستان، از یقه شل برای هوای دلنشین بهار و از یقه هفتی برای تابستان استفاده‌ می‌شود.

اگر‌ می‌خواهید پانچو یا شنل را برای محل کارتان تهیه کنید سعی کنید در بوتیک ها و رگال‌های لباس چشمتان به دنبال رنگ‌های کرم ، قهوه ای، مشکی یا سرمه ای باشد.

این رنگ ها با یک پیراهن تک رنگ ساده، برای محیط کار عالی است مخصوصا اگر از یک بوت یا نیم بوت جین قهوه ای روشن یا تیره زیر آن استفاده کنید.

اگر پانچو و شنل را دوست دارید اما مدل گشاد آن را نمی پسندید و با پوشیدن آن احساس شلختگی‌ می‌کنید  و در کل راحت نیستید یک کمربند چرم زنانه که به رنگ پانچ شما بیاید مشکل تان را حل‌ می‌کند. با بستن کمربند هم کمر خود را باریک تر نشان‌ می‌دهید هم خودتان را از لذت پوشیدن پانچو و شنل بی بهره نگذاشته اید!

انواع پانچو پاییزی

روزهای ابتدای فصل پاییز روزهایی است که هوا نه آنقدر سرد است که سراغ کاپشن و پالتو را از کمد لباس هایتان بگیرید و نه آن قدر گرم که با لباس های تابستانه از خانه خارج شوید. پانچوها همیشه می‌توانند بهترین انتخاب برای روزهای ابتدایی پاییز باشند، به سه دلیل؛ زیبایی، راحتی و گرما. پانچوها به دو دسته تقسیم می‌شوند، آن هایی که به قصد کوهنوردی و مصارف ورزشی طراحی و تولید می‌شوند، که به طور مشخص جنس و ظاهری خاص دارند و البته با یک ویژگی مهم و آن هم ضد آب بودن آن‌ها است و پانچوهای بافت که برای استفاده های شهری طراحی و دوخته می‌شوند، جنس این نوع بیشتر از پنبه، پشم و کشمیر است.

یکی از مهم‌ترین ایده های که برای رفتن به سرکار می‌توانید از آن استفاده کنید، پوشیدن پانچو بر روی سایر پوشاک انتخابی‌تان است. تصور کنید پانچویی با بافت کشمیر و شلوار پارچه ای با الگوی فیت چقدر می‌تواند در زیبایی و آراستگی شما نقش موثری داشته باشد. نکته ای که به صورت کاربردی برای پوشیدن پانچوها می‌توان رعایت کرد، آن است که از دامن یا شلوارهایی به رنگ خنثی استفاده کنید تا طرح و رنگ پانچو به زیبایی هر چه تمام تر خود را نشان دهد. اگر انتخاب شما شلوارهای پارچه ای است، رنگ های مشکی یا خاکستری و اگر از جین استفاده می‌کنید، جین به رنگ تیره و یا آبی روشن این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا خوش پوش ترین فرد جمع باشید.

چند نکته کلیدی که برای انتخاب پانچو می تواند به شما کمک کند

برای انتخاب کیف حتما حواستان به این موضوع مهم باشد؛ که برای چه موقعیتی کدام یک از انواع پانچو را انتخاب می‌کنید. انتخاب کیف مناسب به صورت مستقیم به پانچو شما مربوط می‌شود. اما معمول ترین کیف برای این سبک از استایل، کیف دستی است. یک کیف دستی چرم می‌تواند شما را فردی با اعتماد به نفس بالا در جمع نشان دهد.

انتخاب کفش هم مستقیما به طرح های پانچو و شلوار انتخابی شما ارتباط دارد. اما به بسته پیشنهادی ما برای شما استفاده از کفش پاشنه بلند به همراه جین اسلیم فیت، پلیور یقه اسکی و پانچو است. این استایل برای همیشه اعتبار دارد و هیچ تاریخ انقضایی برای آن تعریف نشده است.

پانچو های بی یقه که به دور خود می‌پیچید، می‌تواند انتخاب خوبی برای ستی شامل بوت یا نیم بوت باشد

 

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست