Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
21 مهر 1401

مانتو چرم زنانه چه ویژگی دارد؟ + پالتو چرم زنانه چیست؟

همه چی درباره مانتو چرم زنانه

استایل با پالتو چرم اصل بهترین گزینه برای خانم‌ها و آقایان در فصل پاییز و زمستان است. کافی است یکی از انواع پالتو چرم زنانه یا دخترانه را در کمد لباس‌هایتان داشته باشید؛ در این صورت استایل‌های بسیار متفاوت و خاصی را در سرتاسر فصل زمستان و پاییز تجربه خواهید کرد. پالتوهای چرم اصل نه تنها به خوبی شما را گرم نگه می‌دارند، بلکه ظاهرتان را نیز بسیار خاص و منحصربه‌فرد نشان می‌دهند.

اما برای اینکه بهترین پالتو چرم جدید را در کمد لباس‌های خود داشته باشید، باید نکاتی را بدانید. اینکه این پالتو از جنس کدام چرم باشد، یا اینکه در زمان خرید به چه نکاتی توجه کنید؟ حتی ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود و شما باید در مورد نحوه نگهداری درست از پالتو چرم خود نیز بدانید؛ پس با ما تا انتهای این متن همراه شوید و جواب سوال‌های خود را پیدا کنید.

چرم سنگین

چرم سنگین را از گاو، گاومیش، گوساله و شتر می‌سازند که در این میان چرم گاو از کیفیت بالا و محبوبیت بسیاری برخوردار است. این نوع چرم جزء مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین چرم در دنیا محسوب می‌شود که کیف چرم مردانه، زنانه، کیف پول چرم و بسیاری از کت‌ها و بارانی چرم زنانه و مردانه را از چرم سنگین می‌سازند که عمر بالایی نیز دارند.

چرم نیمه سنگین

چرم نیمه سنگین نوعی چرم لوکس است که از حیواناتی مانند کوروکودیل و شترمرغ ساخته می‌شود. این نوع چرم کمیاب است و قیمت بالایی در دنیا دارد. معمولا از چرم نیمه سنگین ابزار لوکس، مانند دیوارکوب می‌سازند و کمتر کاربردی در تولید پوشاک دارد.

پالتو پوست سوسمار

پوست چرم سوسمار یکی از گران‌قیمت‌ترین چرم‌های موجود در بازار است. این پوست خاص و کمیاب مخاطبان خاص خود را دارد؛ از این رو اگر به این چرم خاص و خارق‌العاده علاقه دارید، باید هزینه زیادی برای آن پرداخت کنید. البته پالتو پوست سوسماری اصلی کم پیدا می‌شود؛ زیرا از این چرم معمولا در تزئین بخشی از محصولات چرمی استفاده می‌کنند.

پالتو چرم گاوی

چرم تولید شده از پوست گاو از سایر چرم‌ها ضخامت بیشتری دارد. از این رو این چرم را با کیفیت‌ترین نوع چرم می‌دانند. اما مهم‌ترین ویژگی که این چرم دارد این است که به دلیل ضخامت بالا، بدن شما را به خوبی گرم نگه می‌دارد. بنابراین اگر در میان انواع پالتو چرم به دنبال مدلی هستید که شما را از سرمای زمستان حفظ کند، پالتوهای چرم گاوی بهترین گزینه پیش روی شما هستند. همچنین باید بدانید که این پالتوها معمولا به دو رنگ عسلی و قهوه‌ای روشن در بازار به فروش می‌رسند.

پالتو چرم شترمرغ

از بین حیوانات نام برده شده چرم تولید شده از پوست شترمرغ از سایر پوست‌ها نازک‌تر است، اما نکته جالب اینجاست که این چرم یکی از چرم‌های لوکس و گران‌قیمت به شمار می‌آید. تنها دلیل این امر نیز تراکم و استحکام بالای این چرم در مقایسه با سایر چرم‌ها است. مشخصه اصلی این چرم وجود برجستگی‌هایی بر سطح این چرم است. این برجستگی‌ها نشان از فولیکول‌های پر این پرنده دارند که زیبایی خاصی به چرم آن بخشیده‌اند. البته از این چرم در دوخت پالتو به ندرت استفاده می‌شود، بنابراین اگر فروشنده‌ای پالتویی را با عنوان چرم شترمرغ به شما معرفی کرد، دیگر می‌دانید که چرم شترمرغ چه ویژگی‌هایی دار

استایل با انواع پالتو چرم دخترانه و زنانه چگونه است

حالا دیگر می‌دانید که در خرید انواع مدل پالتو چرم باید به چه مواردی توجه کنید. نگران ست کردن این پالتوها نیز نباشید؛ استایل با پالتو چرم زنانه به راحتی با پوشیدن شلوار جین و تیشرت‌های رنگی و نیم‌بوت‌های چرمی کامل می‌شود. البته که می‌توانید متفاوت ظاهر شوید و این پالتوهای شیک را با دامن‌های چهارخانه و بافت‌های یقه اسکی به همراه چکمه‌های چرم بلند بپوشید.

کیفیت کت چرم زنانه چگونه است 

مهم نیست که به دنبال چه مدل کت چرمی هستید، مهم‌ترین نکته در هنگام انتخاب و خرید آن این است که کیفیتش را به خوبی بررسی کنید. یک کت چرمی با کیفیت، از چرم با کیفیتی تهیه شده و دوخت آن نیز با کیفیت است. پس اگر کت چرمی خود را به درستی انتخاب کنید، می‌توانید چندین دهه با خیال راحت از آن استفاده کنید!

زمانی که قصد داریم کیفیت یک کت چرمی را بررسی کنیم و بهترین مدل آن را انتخاب کنیم، کیفیت چرم، مهمترین فاکتوری است که باید به آن توجه شود. وقتی که به یک چرم با کیفیت دست می‌زنید، به خوبی حس می‌کنید که نرم و طبیعی است و همچنین، بافت آن کاملا مسطح نیست. اگر بافت یک کت چرم بیش از حد نرم و یا پلاستیکی باشد، به این معنا است که این کت چرمی کیفیت چندان خوبی ندارد.

کت چرم یا شلوار مشکی

استایل سر تا پا مشکی با کت چرم جذابیت خاصی دارد. کت چرم کلاسیک مشکی را به راحتی می‌توانید با شلوار مشکی ساده تنگ پارچه‌ای یا چرم بپوشید. رنگ‌های دیگر کت چرم را نیز می‌توان با شلوار مشکی پوشید به خصوص اگر مانتویی که زیر آن استفاده شده مشکی باشد.

تودوزی کت چرم زنانه مهم است 

مهم است که قسمت تودوزی کت چرمی بافتی سبک و راحت داشته باشد. البته این به این معنا نیست که جنس پارچه تودوزی شده حتما باید الیاف طبیعی باشد. ابریشم، کتان، و پلی‌استر هم به عنوان یک لایه تودوزی با کیفیت قابل قبول هستند.

کفش مناسب کت چرم زنانه انتخاب کنید

کفش‌های کتانی و رانینگ، معمولا برای ست کردن با یک کت چرمی زیاد از حد اسپرت هستند. در عوض می‌توانید برای خلق یک استایل غیر رسمی و شیک، از یک جفت کفش کانورس آل استار استفاده کنید.

تقریبا تمام کفش‌های تخت، از جمله کفش‌های آکسفورد، برای ست کردن با کت چرمی زنانه مناسب هستند و می‌توانید با استفاده از آن‌ها، یک استایل غیر رسمی و شیک خلق کنید. اگر به استایل پانک و استایل ستارگان موسیقی راک علاقه دارید، بهتر است که با کت چرمی خود از یک کفش سنگین‌تر، مثل بوت‌های دکتر مارتینز استفاده کنید.

گرد و خاک چرم را حتما پاک کنید

هر چند وقت یک‌بار، گرد و خاک چرم را پاک کنید. چرم مانند یک پوست زنده است که نیاز به اکسیژن و تنفس دارد. پاک کردن گرد و خاک از روی سطح چرم، ماندگاری و طول عمر آن را بیشتر می‌کند.
ابتدا از یک دستمال خشک استفاده کنید و گرد و خاک چرم را پاک کنید، سپس از یک دستمال مرطوب استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید از مقداری آب به همراه ۲ تا ۳ قطره سرکه سفید کمک بگیرید تا چرم تمیز کنید و آن را از هر گونه گرد و خاک پاک کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست