Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
13 مرداد 1401

معرفی شلوار مام استایل!

شلوار مام استایل چیست؟

شلوار مام استایل را از سال ۲۰۱۰ به عنوان پوشاک بانوان و دختران جوان دیده ایم اما این شلوار در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ مجددا ترند شده و مورد استفاده قرار گرفت.

 

این نوع شلوار به مدلی از شلوار های جین و ضخیم گفته می شود که دارای فاق بلند بوده و گشاد است. مدل های مختلف شلوار مدل مام استایل شامل موارد زیر است:

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: عمده استایل مکانی برای رونق و شکوفایی شما عزیزانی که دوست دارید مغازتان درجه یک شود. کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید چون عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خریدی به صرفه و قابل اعتمادی را فراهم می‌کند !

 

  • جین مام استایل مشکی که همیشه طرفداران و مشتریان خود را دارد.
  • جین مام استایل آبی که به آن شلواری برای تمامی فصول نیز گفته می شود.
  • جین مام استایل آبی روشن که قد را کوتاه تر و اندام را بزرگتر از سایز واقعی نشان می دهد.
  • جین مام استایل اسید شویی شده برای ظاهری متفاوت وخاص
  • جین مام استایل بگی یا گشاد راحت ترین مدل شلوار جین در رنگ های مشکی، آبی روشن و آبی

 

شلوار مام استایل را چطور و با چی ست کنیم؟

برای ست کردن شلوار جین مام استایل مشکی گزینه های زیادی وجود دارد اما چکمه به همراه بلیز و پیراهن سفید، بلوز راه راه، کت های چرم، مانتو های اورسایز برای فصل تابستان و انواع پالتو ها با هر رنگی برای فصل زمستان بهترین گزینه ها هستند.

 

برای ست کردن شلوار مام استایل آبی می توانید تمامی بلیز های رنگی را انتخاب کنید و برای زیبا تر شدن استایلتان از کمربند کمک بگیرید.

 

برای ست کردن مانتو با این شلوار از رنگ های گرم مانند گلبهی، بنفش، قرمز و سرخابی استفاده کنید؛ اما برای زمستان بهتر است با رنگ کرم، مشکی، قهوه ای و نارنجی تیره ست کنید.

 

استفاده از یک بلیز سفید، مشکی یا بلیز ساده دیگر با طرح پوست حیوانات برای ست کردن با مام استایل آبی روشن مناسب است. این شلوار را می توانید با مانتویی گشاد که طیف رنگی پاستیلی دارد و در سال ۲۰۲۱ ترند شده است ست کنید. ست کردن این شلوار ها با مانتوهای تنگ اصلا مناسب نیست.

 

 

شلوار مام استایل اسید شویی شده چون طرح های شلوغ و ناهماهنگ دارد را بهتر است با بلیز ساده ست کنید. کفش مناسب این شلوار کفش اسپورت و کفش پاشنه دار است. مانتوی مناسب این شلوار مانتوی ساده، گشاد و راحت است.

 

برای ست کردن شلوار مام استایل گشاد یا بگی از بلیز یا تیشرت تنگ استفاده کنید. لباس هایی که در قسمت جلو گره می خورند نیز برای این شلوار مناسبند. برای روی بلیز یا تیشرت از کت ها و ژاکت های اورسایز استفاده کنید و با کفش پاشنه دار یا اسپورت بپوشید. مانتوی مناسب این شلوار بهتر است یا بالای زانو باشد یا بلند تا ساق پا.

 

ویژگی های شلوار جین مام استایل

بلندی فاق این مدل شلوار تقریبا تا بالای شکم بوده و اغلب به رنگ آبی روشن کلاسیک، یکدست، بدون هیچ گونه سنگ شویی و محو شدگی بفروش می رسد.

 

شلوار مام استایل تنگ نیست، حال آزاد و راحت داشته و به پا نمی چسبد اما هرچه به قسمت مچ پا نزدیک می شویم آزادی آن کم و تنگ تر می شود. در اصطلاح می گویند این نوع شلوار مخروطی شکل است. برخی دیگر نیز کاملا گشاد بوده و راسته هستند و در قسمت پشت کمرشان کش دوخته شده است.

 

نحوه شستشوی شلوار مام استایل

برای شسشوی این نوع شلوار یا هر شلوار جین دیگری بهتر است ماشین لباسشویی خود را برای دور ملایم یا حساس تنظیم کنید. از یک پاک کننده مناسب و دوستدار طبیعت استفاده کنید. هرگز از سفید کننده استفاده نکنید.

 

شلوار خود را با شلوار های جین یا لباس های مشابه بشویید تا باعث سایش و آسی ب به شلوار نشود. از آب سرد برای شستشو به همراه نرم کننده ملایم استفاده کرده و از شستن با آب گرم پرهیز کنید. به برچسب شلوار توجه کرده و نکات آن را رعایت کنید. برای خشک شدن صحیح آن را روی بند لباس یا در آفتاب خشک کنید.

 

جمع بندی

شلوار مام استایل نوعی شلوار جین است که پس از سال ها دوباره ترند شد. این شلوار بسیار راحت و گشاد بوده و برای استفاده روزمره مناسب است.

 

این شلوار ۵ نوع مختلف دارد که شامل شلوار مدل مام استایل مشکی، آبی، آبی روشن، اسید شویی شده و گشاد یا بگ است. انواع این شلوار، چگونگی ست کردن و نحوه شستشوی آن را در متن بالا توضیح دادیم.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: عمده استایل جایی برای رونق و سودمند کردن شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید چون عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خریدی ببا کیفیت و با صرفه را فراهم می‌کند !

 

برای بهتر ست کردن آن بهتر است نکاتی که گفته شده را رعایت کرده و در فصل تابستان با مانتوی گشاد و اورسایز استفاده کنیم.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست