Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه
12 آذر 1401

مناسب ترین پارچه های دوخت کیف کدامند؟

همه چی درباره پارچه مناسب دوخت کیف!

آیا شما هم به دنبال بهترین پارچه ها برای ساخت کیف مورد نظر خود هستید؟ می دانید که برای خرید آنلاین پارچه ی مدنظر خود بایستی از کجا اقدام کنید؟ از شما دعوت می کنیم که مطالب درج شده در این مقاله را تا انتها همراهی کرده و از این طریق جالب ترین اطلاعات را در خصوص خرید پارچه های مناسب برای ساخت کیف را به دست آورید.

 

پارچه یکی از مهمترین و اصلی ترین ملزومات و منسوجات مورد استفاده در طراحی و دوخت بسیاری از لباس ها، کیف ها، روکش ها و غیره می باشد. یکی از اصلی ترین و مهمترین کاربردهای مربوط به پارچه را طراحی و ساخت کیف شکل داده است. البته در نظر داشته باشید که از انواع پارچه های مختلف برای تهیه کیف استفاده می شود که شما نیز می توانید بهترین این محصولات را تهیه کرده و آن را با خیال راحت مورد استفاده قرار دهید. از بهترین پارچه ها برای ساخت کیف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • پارچه های چرمی
  • پارچه های نمدی
  • پارچه های جین
  • پارچه های گلدار

 

پارچه های نمدی

پارچه های نمدی از دیگر بهترین پارچه ها برای ساخت کیف می باشد که شما می توانید برای طراحی و دوخت کیف مورد نظر خود، استفاده از این مدل پارچه را در اولویت های خود قرار دهید. از اصلی ترین خصوصیات مربوط به استفاده از پارچه های نمدی می توان به مقاومت بسیار بالا، قیمت مناسب، تنوع بسیار بی نظیر و رنگ بندی های گوناگون و غیره اشاره کرد.

 

همچنین شما می توانید برای آشنایی با انواع پارچه های مناسب برای ساخت کیف، با همکاران ما در تماس بوده و از این طریق جالب ترین و بهترین اطلاعات را به دست آورید.

 

پارچه های چرمی:

یکی از بهترین پارچه ها برای ساخت کیف را پارچه های چرمی شکل داده است که یکی از قدیمی ترین انواع پارچه های چرمی مورد استفاده برای طراحی و تولید کیف می باشد که برای طراحی انواع کیف های دستی و پول مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما هم قصد دارید تا پارچه های مناسب برای ساخت کیف را تهیه نمایید می توانید پارچه های چرمی را در اولویت های خود قرار دهند.

 

مقاومت و ظرافت مربوط به پارچه های چرمی واقعا بی نظیر بوده و شما می توانید با توجه به این ویژگی ها، خرید و استفاده از پارچه های چرمی را در اولویت های خود قرار دهید.

 

روش دوخت کیف دستی پارچه ای :

برای دوخت کیف پارچه ای نیازی به مهارت زیاد در خیاطی ندارید و در صورتی که تا حدودی با دوخت و دوز آشنا باشید میتوانید این کیف زیبا را تهیه کنید. انتخاب پارچه برای این نوع کیف کاملا سلیقه ایی است و از انواع پارچه ها با طرح های مختلف میتوانید استفاده کنید

 

انتخاب پارچه مناسب

در جهت آموزش دوخت کیف زنانه پارچه ای ابتدا باید یک پارچه مناسب انتخاب نمود. معمولا از هر نوع پارچه ای می توان استفاده نمود. فقط حواستان باشد که رنگ و طرح مناسبی داشته باشد.  یک پارچه اصلی داریم که در نمای بیرونی این محصول قرار می گیرد. در کنار پارچه اصلی، برای آستر آن نیز از متریالی مناسب کمک بگیرید.

 

 

این آستر در کنار استحکام بخشی، باعث پوشاندن درز دوخت ها و زیباتر شدن نمای داخلی کار می شود. برخی افراد برای بهتر شدن کار از یک لایی مناسب در میان پارچه اصلی و پارچه آستری استفاده می نمایند. یک کیف با دوختی تمیز و ظاهری خوشایند خواهید داشت.

 

برش الگو

آموزش کیف زنانه پارچه ای حول محور الگو می چرخد. الگوهای متفاوت منجر به تولید کیف هایی متفاوت خواهد شد. پیدا کردن الگوی دلخواه و مورد نظر کاری ندارد. یک سرچ ساده محتواهای آموزشی زیادی را در این زمینه بالا می آورد. فقط یادتان باشد در ترسیم الگو روی پارچه دقت نمایید. همیشه در برش الگو جای کافی برای دوخت کار نیز لحاظ شود. در غیر این صورت کیفتان کوچک تر از حالت معمول و در نظر گرفته شده می شود.

 

معمولا این فضای لازم برای دوخت ۱ سانتی متر در نظر گرفته می شود. الگوی مورد نظر بر روی پارچه اصلی،  پارچه آستری و در صورت نیاز روی لایی ترسیم می شود. هر سه در یک سایز یکسان با کمک یک الگوی یکسان الگو گذاری خواهند شد.

 

دوخت الگوها

دقیق ترین مرحله و اصلی ترین جایگاه آموزش کیف زنانه پارچه ای دوخت تکه های الگو است. باید ابتدا پارچه های اصلی و فرعی به هم دوخته شوند. بعد از این مرحله کف و دیوارها  به هم دوخته خواهند شد. البته این دوخت ها با لبه گذاری ۱ سانتی متری صورت می گیرد.

 

قسمت بالایی کیف بعد از بند کیف و در صورت احتیاج درب روی کیف، دوخته می شود. از انواع دکمه، قفل،  زیپ و .. برای بستن این قسمت می توان کمک گرفت. می توانید از همین پارچه برای ساختن بند کیف استفاده نمایید. ضمن این که بند های فلزی و چرمی را نیز می توان به کار برد. به منظور محکم شدن بند ها، می توان از پنبه و پشم برای پر کردن آن ها استفاده نمود.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست