Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 6 دقیقه
21 آذر 1401

نحوه باز کردن گره گردنبد چگونه است؟

همه چی درباره گره خوردن گردنبند !

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که امروزه می‌تواند باعث شود تا استفاده از زیورآلات برای شما سخت‌تر شود ، گره گرنبند است. زیورآلات به خصوص برای بانوان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید با دقت بسیار زیادی مورد استفاده قرار گیرد تا دچار مشکل نشود.

 

اما یکی از مشکلات رایجی که معمولاً در استفاده از گردنبند می‌تواند روی دهد، گره خوردن گردنبند است. این مشکل زمانی حاد می‌شود که به دلیل ظرافت بالای یک گردنبند ، ممکن است که در هنگام باز کردن گره ، گردنبند دچار مشکل یا حتی شکستگی شود.

 

در صورتی که شما هم تجربه چنین مشکلی را تا به حال داشته‌اید، در ادامه می‌توانید با ما همراه شوید و اطلاعات بیشتری را در این خصوص به دست بیاورید

 

باز كردن گره گردنبند با روغن‌های روان‌کننده

اولین راه برای حل گره خوردن گردنبند که می‌خواهیم معرفی کنیم، روغن‌های روان‌کننده (لوبریکانت) هستند. برای استفاده از این روغن‌ها باید یک سطح صاف و سخت مثل میز را انتخاب کنید. غیر منعطف بودن سطح کار به این دلیل مهم است که از بیشتر گره خوردن گردنبند در طول روند باز کردن گر‌ه‌های فعلی آن پیشگیری می‌کند.

 

باز کردن قفل زنجیر

پس از فراهم آوردن زمینه‌های لازم برای باز کردن گره، اولین کاری که باید انجام دهید، باز کردن قفل گردنبند است. اگر چند رشته گردنبند مجزا در هم گره خورده‌اند هم باید قفل تک‌تک آن‌ها را باز کنید.

 

این کار باعث می‌شود تا گردنبند آزاد شود و راحت‌تر بتوانید گره را باز کنید. گره خوردن چندین گردنبند در هم به خاطر انباشته کردن آن‌ها روی هم درون یک کیسه یا جعبه است.

 

باز گردن گره با کمک سوزن

حالا نوبت این رسیده که ببینیم چگونه گره گردنبند طلا را باز کنیم. برای این منظور باید دو عدد سوزن را درون مرکز گره گردنبند قرار دهید و سپس به آرامی، سوزن‌ها را از هم دور کنید.

 

این کار باعث می‌شود تا گره‌هایی که از قبل چرب کرده‌اید، به راحتی از هم باز شوند. همچنین برای این کار می‌توانید از انواع سوزن خیاطی، سنجاق قفلی یا سوزن ته‌گرد استفاده کنید.

 

باز گردن گره با سوزن

در این مرحله، دو عدد سوزن را درون مرکز گره‌ی گردنبند قرار دهید و سپس به آرامی، سوزن‌ها را از هم دور کنید. این کار باعث می‌شود تا گره‌ها راحت‌تر از هم باز شوند.

 

به محض این‌که متوجه شدید گره کمی شل شده و در حال باز شدن است، سعی کنید زنجیر را به آرامی بکشید تا گره به طور کامل باز شود. در این مرحله باید صبر و حوصله زیادی به خرج دهید تا باعث سفت‌تر شدن گره گردنبند نشوید.

 

شستن و خشک کردن گردنبند پس از اتمام کار

پس از باز کردن گره گردنبند باید آن را تمیز کنید. برای این منظور هم بهتر است محلول رقیقی از آب ولرم و مایع ظرفشویی یا صابون ملایم درست کنید و گردنبند را درون آن قراردهید.

 

سپس با دست روی سطح گردنبند بکشید و زمانی که مطمئن شدید تمام پودرها از سطح آن پاک شده، آن را بشویید و خشک کنید. برای خشک کردن از پارچه یا حوله نرم و بدون پرز استفاده کنید.

 

باز کردن گردنبند با استفاده از پودر بچه

پودر بچه را به گره اضافه کنید. با پاشیدن کمی پودر بچه روی نواحی گره خورده گردنبند، اصطکاک بین گره های گردنبند را کاهش دهید. افزودن پودر بچه به گردنبند بی خطر است و به راحتی قابل شستشو است.

 

هنگامی که پودر بچه روی گره پاشیده شد، به آرامی گره را بین انگشتان خود بمالید تا پودر داخل آن افتاده و گره شل شود.

 

با سوزن گره را انتخاب کنید. نوک دو سوزن خود را در وسط ناحیه گره زده قرار دهید. در حالی که با سوزن در گره هستید، سوزن ها را از یکدیگر جدا کرده و بکشید تا سعی کنید گره را باز کنید. هنگامی که شروع به گسترش فضای بین مناطق دارای گره می کنید، می توانید تارهای گردنبند های دیگر را جدا کنید.

 

گردنبند را تمیز کنید. هنگامی که گردنبند را با موفقیت باز کردید، گردنبند را با دستمال آغشته به محلول پاک کننده یا شوینده و آب ملایم تمیز کنید. گردنبند را با آب تمیز بشویید و با حوله کاغذی گردنبند را به آرامی خشک کنید.

 

باز کردن گردنبند با استفاده از پودر بچه

 

بازکردن گردنبند با استفاده از پیچ گوشتی

فضای کار خود را آماده کنید. یک فضای کاری را پیدا کنید که با خراشیدن احتمالی سطح آن مشکلی ندارید. متناوباً می توانید یک سطح محافظ را بر روی سطح کار مسطح خود قرار دهید. این می تواند چیزی شبیه یک کتاب سخت یا یک تشک پلاستیکی باشد..یک پیچ گوشتی را در گره فشار دهید. نقطه تیز پیچ گوشتی را از قسمت وسط گره وارد کنید.

 

پیچ گوشتی را روی سطح کار خود فشار دهید تا سطح کار کاملا لمس شود. پیچ گوشتی را تکان دهید و جلو بیاورید تا گردنبند شروع به شل شدن در اطراف گره کند. این روش را می توان تقریباً با هر شیء کوچک و نازک (سنجاق، سوزن و غیره) انجام داد.

 

گره را جدا کنید. هنگامی که گره شل شد، می توانید از پیچ گوشتی و انگشتان خود استفاده کنید و شروع به جدا شدن و جدا کردن بخش های جداگانه گره کنید.

 

  • نگهداری جداگانه و منظم

مهم ترین و ساده ترین نکته برای جلوگیری از گره خودن زنجیر و گردنبند اینست که آنها را بر روی یکدیگر و به صورت درهم رها نکنید. هر گردنبند را به صورت جداگانه نگهداری کنید تا در هر بار استفاده مجبور نباشید زمان زیادی را صرف باز کردن گره ها کنید.

 

  • نی نوشابه

اگر گردنبندهایی با زنجیرهای باریک و ظریف دارید، می‌توانید یک سر گردنبند را در داخل نی نوشابه قرار دهید و سمت دیگر آن را از سمت دیگر نی درآورید و گردنبند را قفل کنید.

 

  • دستمال کاغذی، ساده ترین روش جلوگیری از گره خوردن گردنبند

استفاده از دستمال کاغذی ساده ترین روش جلوگیری از گره خوردن گردنبند است. به این صورت که هر تکه از زیورآلات خود را داخل یک دستمال کاغذی بپیچید و سپس آنها را داخل جعبه جواهرات خود قرار دهید.

 

  • آویزان کردن گردنبند

بهتر است برای جلوگیری از گره خوردن گردنبند آن را از جایی آویز کنید. امروزه آویزهایی طراحی شده‌اند که مخصوص زیورآلات می‌باشد. بنابراین می‌توانید از آن‌ها برای جلوگیری از گره خوردن زنجیر گردنبند استفاده کنید. اگر به این آویزها دسترسی ندارید می‌توانید از یک تکه چوب باریک و دو عدد سنجاق قفلی برای خود یک آویز گردنبند درست کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست