Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 6 دقیقه
13 دی 1401

نحوه تمیز کردن آرایش چگونه است؟ + تمیز کردن آرایش

اگر شما هم از آن دسته خانمهایی هستید که بدون پاک کردن آرایش صورت خود به رختخواب میروید، بدانید که بزرگترین خیانت را به پوست صورت خود می کنید. در صورتی که باقیمانده مواد آرایشی روی سطح پوست شما باقی بمانند، جذب روزنه های پوستی شده و میتوانند سلامت پوستتان را به خطر بیندازند. پاک کردن آرایش به پوست فرصت میدهد تا نفس بکشد .

آرایش

پاک کردن آرایش صورت باید بخش مهمی از مراقبت روزانه‌ی پوستتان باشد.

امروزه آرایش ها در برابر گرما مقاوم می باشند و ساعتهای زیادی روی صورت باقی میمانند که این جای نگرانی برای تجدید آرایش را کم کرده است و خیال افراد را از این بابت تقریبا راحت کرده است اما در مقابل جنبه های منفی را نیز در بر دارد.

 

 

استفاده از لوازم آرایش هایی با ماندگاری بالا باعث آسیب به مژه ها و سوزشهای جدی و حساسیت در محدوده چشم و پوست خواهد شد و می تواند عوارض جبران ناپذیری ایجاد کند. به همین خاطر به چگونگی پاک کردن این مواد از روی صورت میپردازیم.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل : اگر دوست داری خریدی مطمئن و درجه یکی داشته داشته باشی و بوتیک لباس فروشیت رو همیشه پر از جنس های با کیفیت داشته باشی، حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید

پاسخ پرسش های شما درباره پاک کردن آرایش صورت

آیا قبل از رفتن به رختخواب، باید آرایش صورت را پاک کرد؟

بله. اگر می خواهید صبح که از خواب بیدار می شوید، دارای پوستی مرطوب و روشن باشید، باید حتما قبل از رفتن به رختخواب، آرایش صورت و یا حتی ضدآفتاب خود را پاک کنید.

 

آیا نیاز به استفاده از تونر (کاهنده چربی پوست) دارید؟

در حالی که بسیاری از کارشناسان زیبایی معتقدند که استفاده از تونرها لازم نیست، اما بسیاری از زنان از تونر استفاده می کنند، چراکه آنها احساس می کنند تونر همه نوع آلودگی و کثیفی و چربی و آرایش صورت را از بین می برد.

 

 

امروزه بیشتر پاک کننده ها، هر گونه کثیفی صورت و آرایش غلیظ را پاک می کنند.

 

روغن‌های پاک‌کننده‌ی آرایش

روغن‌های پاک‌کننده‌ی آرایش حاوی موادی هستند که می‌توانند مواد آرایشی بر پایه‌ی روغن را از روی سطح پوست پاک کنند. این پاک‌کننده‌ها علاوه بر تمیز کردن مواد آرایشی و ضدآفتاب‌ها، پوست را آبرسانی هم می‌کنند.

 

 

برای استفاده از روغن‌ها برای پاک کردن صورت، از مقدار پنبه استفاده کنید. آن را به روغن آغشته کنید و به آرامی روی صورت بکشید. این محصول برای پاک کردن آرایش‌های چشم که معمولا سخت پاک می‌شوند، موثر است.

 

 

اگر پوست چرب دارید بهتر است که از پاک‌کننده‌های آرایش روغنی اجتناب کنید.

 

بالم‌های پاک‌کننده‌ی آرایش

برای پاک کردن آرایش محصول دیگری در قالب بالم پاک‌کننده هم در بازار وجود دارد. این بالم‌ها در واقع محصولات چندمنظوره برای مراقبت از پوست هستند و علاوه بر پاک کردن آرایش پوست را آبرسانی می‌کنند.

 

 

برای استفاده از بالم باید مقداری از آن را در دستان خود گرم کنید و آن را به آرامی روی صورت به شکل دورانی ماساژ دهید.

 

 

این محصول هم مثل روغن‌های پاک‌کننده‌ی آرایش، هم محصولات آرایشی را پاک می‌کنند هم درمانی برای پوست خشک هستند. بعد از استفاده از بالم پاک‌کننده‌ی آرایش حتما باید با یک شوینده‌ی خوب، صورت را بشویید.

 

 

کرم‌های پاک‌کننده‌ی آرایش یا شیرپاک‌کن

این کرم‌های پاک‌کننده در واقع ترکیبی از آب و روغن برای حل کردن محصولات آرایشی هستند. کرم‌های پاک‌کننده هم می‌توانند پوست را آبرسانی و از خشکی آن جلوگیری کنند

 

. کرم‌ها را باید به آرامی روی پوست ماساژ دهید و بعد با مقداری پنبه یا دستمال کاغذی نرم، از روی صورت پاک کنید.

 

 

این محصول برای پاک کردن کرم پودر بسیار موثر است. کرم پاک‌کننده‌ی آرایش نیازی به آبکشی ندارد. به همین دلیل محصول خوبی برای همراه بردن در سفر است.

 

با پاک کننده آرایش میسلار واتر سریع‌تر صورت خود را تمیز کنید.

احتمالاً شما میسلار واتر را در تبلیغات یا داروخانه‌ها دیده باشید. به هر حال، وقت آن است که میسلار واتر را بشناسید و از آن استفاده کنید.

 

میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر که به آن کلینسینگ واتر(cleansing water) هم می‌گویند، تمیز کننده‌‌ای است که آلودگی‌ها را از پوست حذف می‌کند. میسلار واتر ترکیبی از آب خالص، مواد آبرسان مثل گلیسیرین و مقدار کمی سورفکتانت‌های ملایم است.

 

 

ذرات این سورفکتانت به شکل توپ‌های کروی کوچکی هستند که به دور هم جمع می‌شوند که به آنها میسل می‌گویند. این میسل‌ها مثل یک آهنربا عمل می‌کنند و آلودگی و چربی‌ها را حذف می‌کنند.

 

 

این ترکیبات بسیار سبک و ملایم هستند و خلاف شوینده‌های دیگر به آب نیاز ندارند. پس اجازه دهید تا میسلار واتر روی پوست‌تان بماند تا مواد رطوبت رسان زمان کافی داشته باشند و جذب شوند.

 

شما می‌توانید بعد از میسلار واتر از پاک کننده‌های صورت هم استفاده کنید. اما، هیچ الزامی نیست

 

یک باور اشتباه:

در همین مرحله باید این باور اشتباه که ” شستن پوست با داغ موجب باز شدن منافذ پوست می‌شود” را فراموش کنید. منافذ پوست مانند درب ساختمان نیستند که با آب داغ باز و با آب سرد بسته شوند.

 

 

حقیقت اصلی این است که آب داغ ممکن است موجب تحرکات و قرمزی پوست شود. به همین دلیل استفاده از آب ولرم توصیه می‌شود.

 

 

تونر

استفاده از تونر نیز یکی از واجبات است که به شما این اطمینان را می‌دهد که آرایش به صورت کامل از روی پوست پاک شده است. از این مرحله به عنوان تکمیل کننده فرآیند پاکسازی پوست یاد می‌شود.

 

 

تونرها محصولاتی با فرمولاسیون بسیار سبک هستند؛ اغلب ترکیبات گیاهی دارند و موجب تسکین پوست می‌شوند. برای استفاده از تونر، پد صورت را آغشته به محلول کرده و به آرامی روی پوست صورت می‌کشیم. در این مرحله به هیچ وجه نباید روی پد شاهد آثاری از مواد آرایشی باشیم.

 

خرید عمده پوشاک با ضمانت فروش و مرجوعی در عمده استایل دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش

 

این مرحله از پاکسازی پوست به دلیل ایجاد رطوبت روی پوست این امکان را ایجاد می‌کند تا کرم‌ها و سرم‌هایی که در ادامه روتین استفاده می‌شود، به راحتی جذب پوست شوند

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست