Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه
22 آذر 1401

نحوه ست کردن پاپیون با کت شلوار ! + ست کردن پاپیون با لباس !

همه چی درباره ست کردن پاپیون

فرصت ست کردن پاپیون با انواع لباس‌های رسمی و غیر رسمی برای مردها همیشه وجود دارد؛ از مجلس عروسی گرفته تا مهمان‌های فارغ‌التحصیلی و دوستانه. البته برخی افراد ترجیح می‌دهند در مجالس رسمی به جای پاپیون از کروات برای جلوه بخشیدن به کت و شلوار خود استفاده کنند.

 

این در حالی است که برخی حالت رسمی-کژوال این اکسسوری را بیشتر دوست دارند و حتی با لباس‌های غیررسمی هم ممکن است از آن استفاده کنند.

 

بنابراین، پایپون و ست کردن آن با لباس‌های مختلف برای هر کسی متفاوت است و بیشتر به سلیقه‌ی افراد مربوط است. اما از آنجا که هر کاری در این دنیا بالاخره اصول و قواعد خاص خود را دارد، استفاده از پاپیون هم یک‌سری اولویت‌هایی دارد که اگر رعایت کنید، خوش‌تیپ‌تر به نظر خواهید رسید. ما در ادامه‌ی این مطلب هر آنچه لازم است در مورد ست کردن پاپیون بدانید را برایتان نوشته‌ایم

 

انواع پاپیون چیست؟

پاپیون‌ها در جنس‌های مختلفی همانند ابریشمی، پشمی، پنبه‌ای، ساتن، مخمل، کشباف، فلانل و دیگر جنس‌ها طراحی، دوخته و عرضه می‌شوند. هر کدام از این جنس‌ها در مناسبت‌ها و مکان‌های خاصی استفاده می‌شوند.

 

به طور مثال، پاپیون‌های فلانل را می‌توان با هر دو تیپ رسمی و کژوال استفاده کرد. یا مثلاً پاپیون مخملی برای مراسم رسمی زمستانی ایده‌آل است.

 

انواع پاپیون به سه صورت نواری (بدون گره)، گره‌دار و سنجاق‌دار به شکل آماده تولید و عرضه می‌شود.

 

ست کردن کراوات و پاپیون با پیراهن مردانه

پاپیون و کراوات طرح دار نسبت به کراوات ها و پاپیون های ساده یا با طرح های ظریف و کم، کمتر استفاده می شود، اما زمانی که به درستی کنار یک ترکیب مناسب از کت و شلوار و پیراهن قرار بگیرد می توانند آن ها را زنده کنند.

 

نکته‌ی کلیدی در انتخاب کراوات و پاپیون طرحدار این است که رنگ طرح ها با رنگ کت و شلوار و پیراهن هم خوانی داشته باشد و نکته بعدی این که طرح کراوات نباید با طرح پیراهن مردانه در تضاد باشد.

ست کردن کروات و پاپیون با پیراهن مردانه اولین نکته در مورد ست کردن کروات ها است. و مرحله ی بعدی باید به سراغ ست کردن کروات و پاپیون با کت و شلوار باشید.

همیشه پیراهن های ساده را برای استفاده از کروات و پاپیون استفاده کنید. پیراهن سفید بهترین رنگ برای استفاده از کروات و پاپیون است. پیراهن سفید را می توانید با هر رنگ کروات و پاپیون و کت و شلواری ست کنید.

بعد از پیراهن سفید از پیراهن آبی روشن، خاکستری روشن، شیری و رنگ های پاستلی را می توانید با هر کروات و پاپیونی بپوشید. با پیراهن ساده می توانید از کروات ها و پاپیون های راه راه و ابریشمی، شطرنجی و حتی بافتنی استفاده کنید. اگر از ریسک می ترسید و حاضر نیستید هر انتخابی را بکنید. پیراهن سفید انتخاب کنید و با انتخاب پاپیون و کروات طرح دار به ظاهر خود جذابیت ببخشید.

اگر می خواهید از پیراهن های طرح دار استفاده کنید، دقت کنید طرح پیراهن خیلی ریز باشد و یا طرح هایی که هم رنگ پارچه است استفاده کنید. دقت کنید با توجه به سبک و استایل خود پاپیون و کروات انتخاب کنید.

 

پاپیون هایی که خودتان باید گره بزنید

این دسته از پاپیون ها که به پاپیون های فری استایل هم معروف هستند، کلاسیک ترین و خوش استایل ترین نوع پاپیون هستند اما گره زدن آن ها نسبتا سخت است. در کنار سختی بستن این نوع پاپیون، گره زدن آن کار لذت بخشی است و در صورت گره زدن مناسب آن، این دسته از پاپیون ها به مراتب شیک تر از بقیه به نظر می‌رسند.

 

گره زدن پاپیون کار آنچنان سختی هم نیست اما به هر صورت به مقداری حوصله و تمرین احتیاج دارد. در ادامه همین متن آموزش گره زدن پاپیون هم قرار گرفته است.

 

استفاده از پاپیون های آماده

استفاده از پاپیون آماده کار عجیبی نیست. در واقع ۷۸% پاپیون هایی که به فروش می‌رسند، پاپیون های آماده هستند. این نوع از پاپیون به همراه یک بند قابل تنظیم تولید می‌شود تا به راحتی روی گردن شخص قرار گیرد. البته پاپیون های آماده آن حالت و استایل پاپیون هایی که خودتان باید گره بزنید را ندارند.

 

راهنمای ساخت استایل و ست با پاپیون

رایج ترین، پرکاربردترین و کلاسیک ترین پاپیون، مدل پروانه ای است. در نتیجه اگر میزان کلاسیک و رسمی و سنگین بودن برایتان بسیار مهم است، این مدل ها باید انتخاب اولتان باشد.

 

البته یک تبصره را از ما بپذیرید: اگر انداماتان خیلی لاغر است، سراغ این مدل ها نروید و انتخاب های بهتری نیز برای شما وجود دارد.

 

برای لاغر ها پاپیون بال خفاشی مناسب تر است. این مدل نسبت به پروانه ای ها، پهنای کمتری دارند. پاپیون بال خفاشی اگر بجا استفاده شود می تواند استایل فانتزی زیبایی را ایجاد کند.

پاپیون های گرد و الماسی نسبت به دو مدل قبلی بسیار کم کاربردند. به هر حال همانطوری که از نام آنها پیداست، الماسی ها، بال انتهایی تیز و لوزی شکل دارند، پاپیون های گرد هم بالهایشان گرد و نیم دایره ای است.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست