Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 4 دقیقه
20 آذر 1401

نحوه شستن سوتین چگونه است؟ + شستن لباس زیر!

همه چی درباره شستن سوتین !

شست سوتین، از آنجایی که لباس های پیچیده با انواع قطعات و بافت پارچه متفاوت هستند؛ باید به روش کاملا اصولی و صحیح صورت پذیرد.

 

برخی از آنها نیز از ظرافت خاصی برخوردار می باشند. مهم است که شما قواعد مربوط به حفظ و نگهداری از سوتین خود را بدانید. در این مقاله می خواهیم شما را با طرز شستن سوتین به صورت کاملا صحیح آشنا کنیم.

 

سوالات زیر ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد با جواب دادن به آنها می توانید لباس های زیر خود را تا مدت طولانی داشته باشید و آنها را بپوشید.

 

چند بار باید سوتین های خودم را بشوییم؟

به عنوان یک طراح لباس زیر بانوان، یکی از سوالات رایجی که از من می پرسند این است که “سوتین های خودم را باید چند بار بشویم؟” تقریبا هر وقت که من جواب این سوال را گفتم؛ همه با تعجب به من نگاه کردند.

 

جواب من این است. اگر می خواهید که به مدت طولانی این لباس های خاص خود را در بهترین شکل ممکن نگه دارید، باید آنها را بعد از هر بار استفاده و در پایان روز بشویید. یا حداقل بعد از هر دو بار پوشیدن (دو روز) باید شستشو دهید. بعد از هر بار شستن سوتین باید بگذارید که  کمی استراحت کنند تا شکل و فرم شان به موقعیت عادی خودشان برگردد.

 

حالا باز خواهید پرسید که چرا اینقدر زیاد باید آنها را بشوییم؟ زیرا شورت و سوتین مستقیما با پوست بدن شما در ارتباط است. این یعنی اینکه همیشه در حال جذب روغنهای بدن، عرق، لوسیون ها، عطرها و حتی سلولهای پوست تان می باشد.

 

الاستیک که ماده اصلی بندهای سوتین است (و گاهی اوقات در لبه های داخلی کاپ ها مخصوصا در سوتین بدون بند)، زمانی که در طولانی مدت در معرض این عناصر قرار بگیرد؛ واکنش خوبی را از خود (واکنش شیمیایی) نشان نمی دهد.

 

چگونه باید سوتین های خودم را بشوییم؟

من با مهمترین مورد یعنی نشستن لباس زیر با ماشین لباسشویی، شروع می کنم. می دانم که خیلی روش آسان و راحتی است، مخصوصا وقتی که قرار باشد آنها را بعد از هر بار استفاده بشویید. اگر می خواهید که همیشه در حال هزینه کردن برای خرید سوتین باشید، حتما آنها را با ماشین لباسشویی بشویید. وقتی با دست بشویید، سینه بندتان شکل و فرم متناسب خود را حفظ می کند.

 

سوتین ها دارای طراحی ظریف و دقیقی هستند. همانطور که می دانید و دیده اید اکثر آنها دارای سیم و فنر برای نگهداری و شکل دادن به سینه ها می باشند. هنگامی داخل لباسشویی بگذارید (حتی اگر در محفظه مخصوص و با درجه خیلی کم) باز هم فشار آب و چرخش های زیاد، می تواند فنرها را بپیچاند و از جا در بیاورد. بند ها نیز خاصیت کشسانی خود را از دست می دهند.

 

شستن سوتین در ماشین لباسشویی امری غلط است. باید آنها را با دست بشویید و بگذارید کمی خیس بخورند. زیرا سرشار از روغن و لکه های نامعلوم می باشند. از مواد شوینده ملایم استفاده کنید و هرگز از سفید کننده استفاده نکنید.

 

چگونه باید سوتین های خودم را بشوییم؟

 

اگر دارای یک لکه ای هستند که مشخص می باشد؛ می توانید آن لکه ها را با صابون ملایم و آب سرد یا ولرم کمی بمالید؛ سپس بگذارید برای چند لحظه کمی خیس بخورد. 

 

مراحل شستن سوتین بصورت دستی

ابتدا یک لگن بزرگ را پر از آب نیمه گرم یا همان ملایم کنید و سپس مقدار مناسبی از مواد شوینده ملایم مانند شامپو، صابون مایع و مواد شوینده فاقد آنزیم و مواد الکی را داخل لگن بریزید. حدودا به میزان 1 قاشق چایخوری تا 1 قاشق غذاخوری. در صورتی که در خانه هیچ ماده شوینده ملایم ندارید به روش زیر تهیه کنید:

 

داخل یک فنجان آب گرم به میزان یک قاشق چایخوری شامپو و 1 الی 12 قطره روغن اسطوخودوس و یا گل بابونه را به آب گرم اضافه کنید.

 

خانم‌ها سینه‌بند (سوتین)های خود را چگونه می‌شویند؟

ما از بیش از ۳۰۰ خانم در مورد نحوه شستن سینه‌بند (سوتین) سؤال کردیم، نتیجه آن بود که فقط ۶٪ از آنها از شستشوی دستی استفاده می‌کنند. بگذارید واقع‌بین باشیم، چه کسی برای شستشوی دستی وقت دارد؟ تقریباً دوسوم از خانم‌هایی که در نظرسنجی ما شرکت داشتند گفتند که از یک برنامه شستشوی نرمال استفاده می‌کنند. اما حدود یک‌چهارم نیز از برنامه‌های شستشوی حساس بهره می‌گیرند.

 

با شستشوی آرام و حساس نتیجه شستشوی سینه‌بند (سوتین) بهتر است، آب بیشتری استفاده می‌شود و اصطکاک کمتری با لباس‌های پیرامون اتفاق می‌افتد. فشار وارده کمتر است و چرخه کوتاه‌تری دارد. در واقع متخصصین معتقدند که استفاده از یک کیسه مخصوص با شستشوی آرام می‌تواند به‌خوبی شستشوی دستی عمل کند، این خبر برای کسانی که در دنیای واقعی زندگی می‌کنند دلنشین است

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست