Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 6 دقیقه
10 دی 1401

نحوه شستن لباس زیر زنانه ! + شستن شورت زنانه!

لباس زیر زنانه معمولاً در زیر لباس‌های بیرونی پوشیده می‌شوند تا از پوست در برابر پارچه‌های ساینده‌تر محافظت کنند.

 

این لباس‌ها پوشش مناسبی در برابر روغن‌ها و مایعات بدن هستند. لباس‌های زیر امروزی به تناسب‌اندام نیز کمک می‌کنند. لباس‌های زیر ممکن است از پارچه‌های گران‌قیمت تهیه شوند و یا به مراقبت و شست‌وشوی مناسب داشته باشند اما اگر لباس‌های زیر ارزان‌قیمت ‌داشته باشیم، باید به‌خوبی و مراقبت ویژه آن‌ها را بشوییم.

 

خرید عمده پوشاک با ضمانت فروش و مرجوعی در عمده استایل دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش

 

اکثر لباس‌های زیر زنانه حاوی الیاف مصنوعی هستند که طی زمان، خاصیت کشسانی پیدا می‌کنند و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهند؛ بااین‌حال، اگر به‌درستی شسته شوند، ممکن است عمر طولانی‌تری داشته باشند

 

آیا لازم است لباس زیر را جداگانه شست؟

یک سؤال رایج که اغلب پرسیده می‌شود این است که آیا باید لباس زیر را جدا از سایر لباس‌ها شست؟ در واقع هیچ قانونی دراین‌رابطه وجود ندارد و همه چیز به ترجیحات شخصی بستگی دارد؛ اما لازم است به موارد زیر توجه شود:

 

  • اگر کودکی در خانه دارید که در حال آموزش دستشویی رفتن است و لباس‌ زیر او مشترکاً با لباس زیر خانم‌ها شسته می‌شود، بهتر است جدا شسته شوند.

 

  • لباس‌هایی که بیرون از خانه پوشیده می‌شوند، معمولاً آلودگی بیشتری در بافت خود دارند. منطقی است که با لباس‌های زیر، حداقل زمانی که ماشین لباسشویی برای طول زمان کمتر شست‌وشو تنظیم می‌شود، شسته نشوند.

 

با این نکات در مورد نحوه شستن لباس زیر در خانه، تمیزکردن لباس زیر راحت‌تر از همیشه خواهد بود! به بهداشت شخصی خود اهمیت زیادی دهید و مجال آسیب را از میکروب‌ها، باکتری‌ها و قارچ‌ها بگیرید؛ زیرا سلامت شما بسیار مهم است.

 

بهترین دمای آب برای شستشوی شورت زنانه چقدر است؟

  • اگر شورت شما به دلیل وجود ترشحات زرد شده است؛ باید آن را با آب گرم حدود 40 – 50 درجه سانتی‌گراد، بشوئید.

 

  • اگر شورت شما به دلیل ریزش خون پریود، لکه خون دارد؛ باید آن را با آب سرد و صابون ملایم جامد بشوئید؛ لکه که پاک شد؛ آن را با دمای 30 درجه و پودر بشوئید.

 

  • برندهای مشهور خودشان نحوه و  شرایط شستشوی محصول‌شان را در داخل  لباس می‌نویسند. به برچسب داخل شورت نگاه کنید؛ بهترین دمای شستشوی آن پارچه در آن نوشته شده است.

 

شورت خانم‌ها باید با دست شسته شود یا در ماشین لباس‌شویی؟

برای بررسی این موضوع باید به جنس شورت دقت کنید. اگر شورت از الیاف نخی یا نایلونی دوخته شده است؛ می‌توانید به راحتی آن را در ماشین لباس‌شویی بیاندازید.

 

با این‌حال شورت‌های گران‌قیمتی که الیاف توری، گیپور، ساتن یا ابریشمی دارند را بهتر است با دست و آب سرد بشوئید که بافت‌ الیاف پارچه آنها خراب نشود.

 

ماده شوینده مناسب شورت زنان چیست؟

برای شستن شورت خانم‌ها لازم نیست؛ محصول خیلی خاص یا حرفه‌ای را انتخاب کنید؛ از آنجا که ترشحات و خون، موادی طبیعی هستند با پودر ساده، محلول شوینده ماشین لباس‌شویی یا قالب صابون به راحتی پاک می‌شوند.

 

تنها نباید بگذارید لکه کهنه شود. به محض دیدن لکه ترشحات زرد یا خون، شورت خود را ظرفی 1-2 ساعت بشوئید. در غیر این‌صورت در واکنش با هوا خیلی مقاوم می‌شوند.

 

از بین بردن قارچ و باکتری شورت زنانه

وقتی شورت را می‌شویید باکتری و قارچ روی آن نمی‌مانند؛ مگر این‌که خودتان شورت را به سطوح مختلف بمالید؛ می‌توانید شورت را در کیسه مخصوص لباس زیر بگذارید؛ بعد در ماشین لباس‌شویی بیاندازید.

 

قارچ و باکتری در دمای بالای ماشین لباس‌شویی قطعا از بین خواهند رفت.

 

خشک شدن شورت زنانه بعد از شستشو

وقتی شورت را شستید؛ حتما باید آن را به درستی خشک کنید؛ بافت خیس الیاف شورت، محلی عالی برای رشد میکروب‌ها است.

 

لباس زیر

 

بنابراین فورا آن را تابش مستقیم نور خورشید پهن کنید. اگر تراس یا فضای باز آفتاب‌گیر ندارید؛ می‌توانید شورت را پشت هوای آزاد پنجره پهن کنید که خشک شود؛ سپس خشتک آن را با اتوی داغ، ضدعفونی کنید.

 

شورت های خود را چگونه بشوییم؟

در مرحله اول مهم ترین نکته ای که باید گفته شود این است که هنگامی که یک شورت زنانه خریداری می کنید، قبل از استفاده آن را شستشو دهید؛ زیرا بدن خانم ها بسیار حساس بوده و مشخص نیست که یک شورت زنانه پیش از آن که به دست شما برسد چه مراحلی را پشت سر گذاشته است؛ پس برای اطمینان خاطر بهتر است پس از خریداری آن را تمیز بشویید.

 

در مرحله دوم می خواهیم به بحث شستشوی صحیح شورت زنانه بپردازیم.

 

برای شستن صحیح شورت زنانه بهتر است از آب ولرم و مواد شوینده بدون حساسیت استفاده کنید، پس از شستشو شورت خود را در هوای آزاد و مقابل نور خورشید پهن کنید تا خشک شود.

 

این کار باعث می شود تا میکروب های موجود در آن از بین رفته و نسبت به تمیز شدن آن اطمینان خاطر داشته باشید.

 

استفاده از رخت آویزهای آپارتمانی برای خشک کردن شورت زنانه و همچنین استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی پیشنهاد نمی شود؛ زیرا قرار دادن آن ها در محیط بسته مانع از تنفس و میکروب زدایی آن ها شده و جریان هوا در آن عبور نخواهد کرد و ممکن است بسیاری از باکتری ها در سطح پارچه باقی بمانند.

 

می توانید برای اطمینان بیشتر نسبت به تمیزی آن، پس از شستشو از اتو بخار استفاده کنید؛ حرارت اتو بخار به بافت پارچه نفوذ کرده و آن را تمیز تر خواهد کرد.

 

نکته دیگری که بهتر است فراموش نکنیم این است که حرارت اتو بخار ممکن است باعث افزایش سایز شورت تان شود و این مورد باعث می شود تا زمان تعویض آن ها زودتر فرا برسد، پس از اتو بخار به طور مداوم استفاده نکنید.

 

تاثیر جنس شورت زنانه در شستشوی آن

همانطور که خیلی از خانم ها می دانند بهترین جنس برای خرید، شورت های نخی و پنبه ای می باشد؛ زیرا این نوع پارچه برای سلامت خانم ها مناسب می باشد و کیفیت بالاتری نسبت به سایر الیاف دارد.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل : عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید زیرا عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خرید عمده  پوشاک زنانه و انواع پوشاک را فراهم می‌کند که برای شما به صرفه و قابل اعتماد است !

 

یکی دیگر از ویژگی هایی که شورت های نخی دارند، شستن راحت تر آن ها می باشد.

 

الیاف و بافت پارچه های نخی به طوری است که لکه و انواع باکتری ها راحت تر از سطح آن ها پاک شده و از بین می روند؛ زیرا پارچه های نخی دارای بافت فشرده ای نمی باشند، به همین دلیل تمیز شدن چنین پارچه هایی با سرعت بالاتری انجام شده و مورد اطمینان بیشتری است.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست