Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه
25 آذر 1401

نحوه پاک کردن آرایش صورت چگونه است؟ + روش صحیح از بین بردن آرایش !

اگر شما هم از آن دسته خانمهایی هستید که بدون پاک کردن آرایش صورت خود به رختخواب میروید، بدانید که بزرگترین خیانت را به پوست صورت خود می کنید.

 

در صورتی که باقیمانده مواد آرایشی روی سطح پوست شما باقی بمانند، جذب روزنه های پوستی شده و میتوانند سلامت پوستتان را به خطر بیندازند. پاک کردن آرایش به پوست فرصت میدهد تا نفس بکشد

 

روغن‌های پاک‌کننده‌ی آرایش

روغن‌های پاک‌کننده‌ی آرایش حاوی موادی هستند که می‌توانند مواد آرایشی بر پایه‌ی روغن را از روی سطح پوست پاک کنند. این پاک‌کننده‌ها علاوه بر تمیز کردن مواد آرایشی و ضدآفتاب‌ها، پوست را آبرسانی هم می‌کنند.

 

برای استفاده از روغن‌ها برای پاک کردن صورت، از مقدار پنبه استفاده کنید. آن را به روغن آغشته کنید و به آرامی روی صورت بکشید. این محصول برای پاک کردن آرایش‌های چشم که معمولا سخت پاک می‌شوند، موثر است.

 

اگر پوست چرب دارید بهتر است که از پاک‌کننده‌های آرایش روغنی اجتناب کنید.

 

بالم‌های پاک‌کننده‌ی آرایش

برای پاک کردن آرایش محصول دیگری در قالب بالم پاک‌کننده هم در بازار وجود دارد. این بالم‌ها در واقع محصولات چندمنظوره برای مراقبت از پوست هستند و علاوه بر پاک کردن آرایش پوست را آبرسانی می‌کنند.

 

برای استفاده از بالم باید مقداری از آن را در دستان خود گرم کنید و آن را به آرامی روی صورت به شکل دورانی ماساژ دهید.

 

این محصول هم مثل روغن‌های پاک‌کننده‌ی آرایش، هم محصولات آرایشی را پاک می‌کنند هم درمانی برای پوست خشک هستند. بعد از استفاده از بالم پاک‌کننده‌ی آرایش حتما باید با یک شوینده‌ی خوب، صورت را بشویید.

 

روغن نارگیل

یک بار از روغن‌ نارگیل برای پاک کردن آرایش استفاده کنید تا دیگر نتوانید دست از آن بردارید. مطمئن باشید که عاشق این روش می‌شوید. خیلی‌ها روغن نارگیل را به‌عنوان بهترین پاک کننده آرایش صورت می‌شناسند.

 

شیمیدان آرایشی ژوزف سینکوتا (Joseph Cincotta) در مجله‌ی الور (Allure) درباره‌ی خواص روغن نارگیل و نقش آن در پاک کردن آرایش صورت می‌نویسد: «روغن نارگیل سرسخت‌ترین و ضدآب‌ترین مواد آرایشی را از پوست شما پاک می‌کند. لازم هم نیست پوست خود را با خشونت مالش دهید تا پاک شود.

 

به‌علاوه روغن نارگیل مرطوب‌کننده‌ی خیلی خوبی هم هست.» بد نیست بدانید روغن نارگیل در تهیه سرم تقویت مژه برای داشتن مژه‌های پرپشت هم استفاده می‌شود.

 

برای پاک کردن آرایش صورت و گرفتن بهترین نتیجه، کمی روغن نارگیل را کف دست خود بریزید و آن را به‌آرامی روی صورت خود بمالید یا اینکه روغن نارگیل را روی دستمال‌های پنبه‌ای بمالید. وقتی در هوای گرم و مرطوب زندگی می‌کنید، در طول روز روغن نارگیل ذوب شده و برای همین هم شب‌ها بهتر جذب پوست می‌شود.

 

البته روغن نارگیل در حالت جامد هم به همان اندازه کارآمد است. بعد از اینکه با این روش آرایش را پاک کردید، صورت خود را با صابون ملایم بدون عطر بشویید. به این روش می‌توانید همه‌ی مواد آرایشی را از صورت خود پاک کنید.

 

پاک کردن کرم پودر و رژ گونه

برای پاک کردن کرم پودر و رژ گونه از روی پوست ابتدا روی انگشت خود مقداری پاک کننده ی آرایش بریزید و سپس همه جای پوست خود مثل خط رویش مو، زیر چونه و پایین گوش ها را به صورت چرخشی و دورانی حدود 45 ثانیه ماساژ دهید . در صورت استفاده از کرم پودر باید محلول شما پایه روغنی داشته باشد.

 

پاک کردن کرم پودر و رژ گونه

 

اگه هم پوست شما چرب است و نسبت به پد آرایشی حساس نیست از پد به جای انگشت استفاده نمایید ولی اگر پوست حساسی دارید برای پاک کردن آرایشتان از پنبه آغشته به پاک کننده آرایش استفاده کنید .

 

پاک کردن رژ لب

برای پاک کردن رژ لب یک لایه ی نسبتا ضخیم وازلین روی لب بزنید و اجازه دهید که حدود پنج دقیقه روی لب بماند. روغن موجود در وازلین ، ترکیب روغنی رژ لب را شکسته و شما می توانید با یک پد تمیز لب ها را از رژ پاک کنید اما پد را محکم روی لب ها نکشید و به صورت دایره ای روی لب حرکت دهید.

 

اگر باز هم رنگ روی لب ها باقی مانده بود و یا لب شما پوسته شده بود مقداری شکر قهوه ای را با عسل ترکیب کنید و روی لب بمالید تا مانند یک لایه بردار عمل کند . سپس صورت خود را شسته و مرطوب کننده بزنید.

 

پاک کردن آرایش برای افراد دارای پوست خشک:

افرادی که پوست خشک دارند باید پوستشان را به گونه ای پاک کنند که پوست آنها خشک تر نشود پس لازم است نکات ارائه شده در دنیای مد نمناک را رعایت نمایند :

 

  • پاک کننده های صورت مخصوص پوست خشک را انتخاب کنید.
  • بهتر است از پاک کننده های چرب استفاده کنید.
  • روی پنبه پاک کننده را بریزید و سپس آرایش چشم و کل صورت را پاک کنید.
  • صورت را با روغن برای از بین بردن آلودگی و یا آرایش ماساژ دهید.
  • صورت خود را با کف و یا ژل پاک کننده بشویید و سپس با لیف گرم آن پاک کننده را از بین ببریدتا صورتتان لایه برداری شود.
  • در آخر، کرم مرطوب کننده را به پوستتان بمالید.

 

پاک کردن آرایش با تونر

تونرها محصولاتی هستند که بعد از شستشو و تمیز کردن پوست، برای تنظیم pH پوست مورداستفاده قرار می‌گیرند. این مرطوب کننده‌های مایع، درواقع سطح پوست را تقویت کرده و به طراوت، شادابی، نرمی و آب‌رسانی پوست کمک می‌کنند.

 

تونرها برای افرادی که پوست چرب و مستعد آکنه دارند، یا کسانی‌ که به دنبال تمیزی بیشتر پوست (پاک کردن آرایش یا استفاده از یک محصول سنگین پوستی مثل ضد آفتاب) هستند، بسیار مفید است. تونرها دارای آنتی‌اکسیدان، ویتامین‌ها و مواد مغذی هستند که بسیار به شفافیت و شادابی پوست شما کمک می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست