Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
18 دی 1401

نشانه های فاسد شدن لوازم آرایشی چیست ؟ + خراب شدن لوازم آرایشی!

به جرئت می توان مهم ترین نشانه لوازم آرایش فاسد را تغییر شکل و بافت محصولات آرایشی دانست. همه ما شکل طبیعی و اولیه محصولات آرایشی و بهداشتی را می شناسیم.

 

بر همین اساس می توانیم هر گونه تغییر در انسجام و شکل آن شامل سفت و خشک شدن ماده، چسبنده شدن آن، جدا شدن روغن و آب از بافت اصلی، شل و رقیق شدن آن را که از نشانه های اصلی فاسد شدن لوازم آرایشی هستند، را شناسایی کنیم. بنابراین شما هم اگر در بافت لوازم آرایشی خود هر کدام از موارد مذکور را مشاهده کردید، نسبت به سالم بودن لوازم آرایشی خود شک کنید و مطمئن باشید که آن ها به هر علتی فاسد شده اند. 

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و خرید پوشاک عمده انجام بدی و عمده فروشیو بیاری مغازت.

 

به عنوان مثال خشک شدن ریمل، خط چشم یا سفت شدن رژ لب به گونه ای که رنگدانه های آن روی لب ننشیند، همگی نشانه های فاسد شدن لوازم آرایش هستند. همچنین ایجاد لایه های گچی روی محصولات پودری نظیر پنکیک، سایه و.. نشان دهنده منقضی شدن آن لوازم هستند.

 

تغییر بافت در محصولات آرایشی مایع مانند خشک شدن، گلوله گلوله شدن و سفت شدن نیز نشانه ای از فاسد شدن لوازم آرایش است.

از کجا بفهمید کرم پودر فاسد شده است؟

از علامت های انقضا تغییر بو یا رنگ کرم پودر است، در این وضعیت امکان دارد استفاده از کرم پودر سبب به وجود آمدن حساسیت و آکنه و جوش شود. فراموش نکنید هنگامی که رنگ کرم شما قدری عوض شود نشان می دهد که فاسد شده و دیگر قابل مصرف نیست.

 

اثر شیوه ی نگهداری در کاهش کارایی ضد آفتاب

شیوه نگهداری کرم ضد آفتاب یا لوسیون هم بر تاثیربخشی آن اثر می گذارد.

 

منظور از شیوه ی نگه داری به این معنی است که چنانچه کرم های ضد آفتاب را در جاهای گرم نگهداری کنید یا در معرض رطوبت قرار دهید، اجزای تشکیل دهنده آن امکان دارد از بین بروند.

 

در نهایت، آنها حتی پیش از اینکه رسما سپری شوند، کارایی خود را از دست میدهند. اثر مواد تشکیل دهنده کرم های ضد آفتاب، با گذشت زمان کاهش پیدا می کند.

 

لوازم آرایشی

عارضه های ضد آفتاب تاریخ گذشته و یا فاسد شده

کرم های ضد آفتاب شیمیایی دارای مواد تشکیل دهنده ای هستند که بعد از تمام شدن تاریخ انقضایشان آغاز به اکسیداسیون می کنند. در نتیجه، چنین کرم های ضد آفتابی به درستی روی پوست شما پخش نمی شود.

 

که عارضه هایی مانند، آفتاب سوختگی وحشتناک، پیری زودرس، حساسیت پوست ناشی از مواد منقضی شده و … می شود.

 

هرچند کرم های ضد آفتاب معدنی اکسید نمی شوند، ولی مواد کاهش دهنده شان کمتر مفید هستند و امکان دارد سبب مشکلات پوست شوند.

 

گاهی وقتها، کرم های ضد آفتاب حتی پیش از تاریخ انقضا هم امکان دارد خراب شوند. بعضی از عوامل وجود دارند که می توانند منجر به منقضی شدن زود هنگام شوند.

 

تاریخ انقضای لوازم آرایشی

ساده ترین علامت های لوازم آرایش فاسد، تمام شدن تاریخ انقضای آن هاست. بنابراین همیشه باید پیش از استفاده از هر نوع لوازم آرایشی، تاریخ انقضا آن را چک کنید. تاریخی که روی محصولات با عنوان تاریخ انقضا نوشته می شود، برای وقتی است که آن مواد در بهترین و استانداردترین شرایط نگهداری شده باشد.

 

تغییر رنگ لوازم آرایشی

یکی از نشانه‌های مهمی که در مورد فاسد شدن لوازم آرایشی نباید به هیچ وجه آن را نادیده بگیرید، تغییر رنگ لوازم آرایشی است؛ طوری که به حالت قبلی‌شان برنگردند. این مورد را می‌توان به ویژه موقع فاسد شدن کرم پودر مشاهده کرد. به همین دلیل است که بسیاری از برندهای معتبر کرم پودرهای خود را داخل شیشه‌های شفاف قرار می‌دهند؛ این کار علاوه بر اینکه میزان باقی مانده از محصول را به راحتی نشان می‌دهد، منجر به چک کردن کیفیت آن نیز خواهد شد.

 

دقت داشته باشید که اگر رنگ لوازم آرایش شما عوض شده باشد، حتی احتمال رشد باکتری در آن وجود دارد که برای سلامت شما بسیار مضر خواهد بود.

 

تغییر بافت؛ نشانه فاسد شدن لوازم آرایشی

از دیگر روش‌هایی که برای تشخیص فاسد شدن می‌توانید روی آن حساب کنید، تغییر بافت آن ماده آرایشی است. برای مثال ممکن است متوجه شوید محصولی که بافت کرمی داشته، حالا وضعیتی خشک و تکه‌تکه پیدا کرده؛ موردی که موقع فاسد شدن کرم پودر زیاد دیده می‌شود.

 

ممکن است متوجه خشکی زیاد در بافت رژ لب شوید یا حتی وقتی سایه می‌زنید، نتیجه‌ای که باید را به دست نیاورده و کمترین رنگ ممکن یا کمترین میزان پوشش‌دهی را از آن دریافت کنید.

 

همه این موارد نشان دهنده این است که لوازم آرایشی شما منقضی و فاسد شده است و حالا وقت آن است که جایشان را به گزینه‌های جدید و تازه‌نفس دهند.

عوض شدن بوی لوازم آرایش

انسان از دیرباز از طریق بررسی بوی مواد مختلف توانسته اطلاعات زیادی راجع به آن‌ها به دست آورد و این ویژگی هنوز هم برای او کاربرد زیادی دارد. یکی از کاربردهای آن هم درباره تشخیص فاسد شدن لوازم آرایشی است. در این مورد تنها کاری که باید انجام دهید، بو کردن محصول است.

 

اگر بوی لوازم آرایشی شما شبیه بوی گازولین شده بود، شک نکنید که آن وسیله فاسد شده است. همچنین اگر وسیله بوی کهنگی می‌داد یا به هر نحوی نوعی تندی داشت که با بوی اولیه آن متفاوت بود، باز هم فاسد شدن تنها احتمالی است که باید در نظر بگیرید.

 

برای تشخیص فاسد شدن کرم پودر، ریمل و خط چشم می‌توانید روی این مورد حساب ویژه‌ای باز کنید.

ایجاد بافت گلوله مانند

لوازم آرایشی یک وظیفه مهم دارند و آن دادن بافت یکدست، تمیز و ملایم موقع آرایش است؛ حالا فرقی ندارد که این مورد مربوط به آرایش چشم و ریمل باشد، یا آرایش پوست و زیرسازی با کرم پودر.

 

به همین دلیل است که هر گونه نشانه‌ای از به اصطلاح گلوله‌ای شدن این وسایل در حین استفاده، خبر از فاسد شدن لوازم آرایشی شما خواهد داد. چه آن‌ها را روی پوست زده باشید و چه در همان شیشه متوجه این مسئله شدید، باید بلافاصله آن محصول را دور بیندازید، چون نه تنها فاسد شده است؛ بلکه توسط باکتری‌ها آلوده هم خواهد بود.

 

بنابراین به هیچ وجه ریسک استفاده مجدد از آن را نکنید.

ایجاد بافت گچ مانند روی لوازم آرایش

تا به اینجا بیشتر به روش‌های تشخیص فاسد شدن لوازم آرایشی مایع از جمله فاسد شدن کرم پودر، ریمل و موارد مشابه اشاره کرده‌ایم، اما نوبتی هم که باشد نوبت لوازم آرایشی با بافت پودری است.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل : اگر دوست داری خریدی مطمئن و درجه یکی داشته داشته باشی و بوتیک لباس فروشیت رو همیشه پر از جنس های با کیفیت داشته باشی، حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید

 

اگر در مورد انواع رژ گونه، پودر برنزر یا هایلایتر و پنکیک که بافت پودری دارند، متوجه وجود یک غشای نازک خاکستری رنگ شدید یا اینکه متوجه شدید بافت آن‌ها مانند گچ شده است، لوازم آرایشی شما فاسد شده‌اند و وقت آن است که آن‌ها را هر چه سریع‌تر دور بیندازید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز