Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 6 دقیقه
17 آذر 1401

نکاتی در رابطه با خرید کیف زنانه!

همه چی درباره کیف زنانه!

برخلاف گذشته، امروزه کيف ها از اکسسوري واجب و اصلي  يک استايل زنانه هست، زيرا در گذشته کيف فقط به عنوان يک وسيله براي براي قرار دادن وسايل واجب و مهم استفاده ميشد اما در دنياي مد و فشن استايل ابه عنوان بخشي از استايل يک خانم شيک پوش ميباشد .

 

تمام افرادي که به عنوان طراح مد و لباس فعاليت ميکنند امروزه کيف را از اجزاي اصلي يک ست ميدانند

 

و از علت هاي اصلي رنگارنگ بودن کيف ها در دنياي امروز همين اصل ست کردن است .

 

توجه به رنگ کیف زنانه

رنگ کیف انتخاب‌ شده نیز بسیار مهم است. اگر به دنبال کیفی هستید که قرار است با بیشتر لباس هایتان از آن استفاده کنید، آن را با توجه به این که لباس هایتان چه رنگی است، انتخاب کنید. اگر می خواهید از کیف هایی با رنگ های شگفت انگیز و زنده مانند نارنجی، صورتی یا سبز در استایل خود استفاده کنید، باید بدانید که این رنگ ها را نمی توانید در همه مکان ها استفاده کنید.

 

اگر در حال خرید یک کیف روزانه هستید، معمولا توصیه می کنیم رنگ های مفیدی مانند بژ، خاکستری یا مشکی را انتخاب کنید.

 

جیب های کیف زنانه مهم است

خانم ها اغلب به راحتی نمی توانند آنچه را که به دنبال آن هستند در کیف خود پیدا کنند. یافتن کلیدهای خانه در کیف ها سخت ترین کاری است که خانم ها در طول روز انجام می دهند. هم به این دلیل که وسایل زیادی در کیف قرار دارد و هم جاهای کوچک در کیفشان وجود ندارد.

 

اگر کیف نامرتبی دارید، سعی کنید از محفظه های اضافی استفاده کنید و وسایل خود را در این محفظه های کوچک قرار دهید. به این ترتیب وقتی تلفن شما زنگ می خورد، به راحتی می توانید آن را پیدا کنید.

 

ابعاد کیف زنانه

اول از همه، شما باید توجه داشته باشید که آیا اندازه کیف خریداری شده برای شما مفید است یا خیر. شما باید بتوانید هر آنچه را که لازم دارید در کیف خود جا دهید. با بالغ شدن خانم ها، کیف آنها نیز همراه آنها رشد می کند. پس کیفی که انتخاب می‌کنید باید همه وسایلتان درون آن جا شود.

 

علاوه بر این، اندازه کیف ها ارتباط مستقیمی با مکانی که حضور پیدا خواهید کرد، دارد. هنگام رفتن به عروسی نمی توانید یک کیف بزرگ مانند چمدان با خود ببرید.

 

یف را مناسب با محل مورداستفاده از آن تهیه کنید: (استفاده در موقعیت مناسب)

خیلی از افراد شاید یک مدل کیف را همیشه و همه‌جا همراه خود می‌برند، خرید، گردش، مهمانی، محل کار، پیاده‌روی و….

 

درصورتی‌ که این کار به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود، همان‌طور که شما برای کاری ساخته‌شده‌اید هر کیف نیز بسته به شرایط برای یک کار بخصوصی ساخته‌ شده است. کیف مناسب اداره با کیفی که برای مهمانی دارید کاملاً متفاوت است پس کیف خود را متناسب با محل استفاده از آن انتخاب کنید.

 

 وزن

شما نمی‌خواهید کیفی بخرید که حمل آن خیلی سنگین باشد. هرگز رویای داشتن یک کیف سنگین را روی پشت خود و در عین دویدن برای گرفتن اتوبوس بعدی نداشته‌اید.

 

در چنین حالتی به راحتی می‌توان اتوبوس را از دست داد و به دردکمر دچار شوید. به سراغ کیف‌هایی بروید که مانند کیف‌هایی با بند قابل تنظیم از جمله کیف‌های سبک هستند که آنقدر سبک هستند که تا زمانی که یک چمدان وسایل در آن نداشته باشید، متوجه نمی‌شوید که کوله‌پشتی حمل می‌کنید.

 

کیف شما همه‌کاره نیست: (متناسب با کارایی)

اگر شما فردی شاغل هستید که بیرون از خانه فعالیت می‌کند و یا فرد دانشجویی هستید که نیاز دارید کتاب جزوه یک بیسکویت کوچک را همراه بقیه لوازم خود ببرید پس‌نیاز به یک کیف با کارایی اداری دانشجویی دارید که چندین جای مختلف و تفکیک‌ شده داشته باشد، یا اگر قصد رفتن به مهمانی را دارید یک کیف‌دستی کوچک که متناسب و هم‌رنگ با لباس مجالس علاوه بر اینکه کار شمارا راه می‌اندازد باعث می‌شود شما بدرخشید.

 

دستگیره‌ها و تسمه‌ها را بررسی کنید

بند کیف دستی از آن‌جایی که شما کیف دستی خود را به صورت آنلاین خریداری می‌کنید، فرصتی نخواهید داشت که احساس کنید کیف دستی چقدر راحت خواهد بود.

 

بنابراین، توصیه می‌کنیم جنس بند و دسته کیف دستی را که می‌خواهید خریداری کنید، را از قبل بررسی کنید. همانطور که مدل کیف دستی خوب مهم خواهد بود، لازم است که راحتی کیف را نیز بررسی کنید

 

 

فرم بدن و اندام

 فرم بدن و اندام تاثیر زیادی در انتخاب درست کیف می‌گذارد. همچنین فرم بدن و اندام نقش مهمی در هماهنگی سایر پوشش‌ها دارند. حتما در انتخاب  و خرید کیف به فرم بدن خود توجه داشته باشید و متناسب با اندام خود کیف انتخاب کنید. برای اینکه این مورد برای شما شفاف‌ سازی شود ما چند نکته‌ی مهم را برای شما ذکر کرده‌ایم:

  • اگر اندام درشتی دارید، پیشنهاد می‌شود که از کیف‌های بزرگ استفاده نکنید؛ زیرا اندام شما را درشت‌تر نشان می‌دهد. کیف‌های کوچک هم برای شما مناسب نیستند؛ چون استایل شما را بهم می‌ریزند.

 

  • اگر قد کوتاهی دارید و می‌خواهید بلند قد به نظر برسید، پیشنهاد می‌کنیم از کیف‌های کوچک با بند‌های نسبتا بزرگ استفاده کنید. بنابراین; کیف لوکس با بند مخصوص به خودش میتواند گزینه مناسبی برای این دسته از افراد باشد.

 

  • افرادی که قد بلندی دارند در انتخاب کیف می‌توانند آزادانه عمل کنند؛ زیرا هر نوع کیفی به تیپ و استایل آن‌ها می‌آید. اما پیشنهاد می‌شود که از کیف های خیلی کوچک استفاده نکنند.

 

  • انتخاب کیف‌های بزرگ برای افراد لاغر‌اندام توصیه نمی‌شود؛ زیرا کیف بزرگ جثه فرد لاغر را پشت خود پنهان می‌کند و این باعث می‌شود که استایل آن فرد مناسب به نظر نرسد.

 

استایل و سبک پوشش

در انتخاب کیف درست بهتر است به نوع پوشش و سبک و استایل خود توجه کنید. کیفی را انتخاب نمایید که با بقیه پوشش‌های شما هم‌خوانی داشته باشد.

توجه داشته باشید که می‌خواهید در چه موقعیتی قرار بگیرید و یا در چه مکانی قرار است حضور داشته باشید. در چنین مواقعی توجه به نوع پوشش می‌تواند نوع کیف شما را تعیین کند. به عنوان مثال؛ ست کردن کیف رنگی با لباس مشکی یا ست کردن کیف سیاه با لباس رنگی چندان جالب به‌ نظر نمی‌رسد. بهتر است سبک پوشش و استایل خود را با کیف مد نظر هماهنگ کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست