Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
18 تیر 1401

نکاتی که باید در خرید لباس تابستانی به آن ها توجه کنیم

در ادامه این مطلب یک راهنمای خرید لباس تابستانی کامل و جامع را ارائه خواهیم کرد و به همه نکاتی خواهیم پرداخت که پیش از خرید لباس تابستانی باید به آن‌ها توجه داشته باشید. انتخاب لباس مناسب در تابستان یک چالش نسبتا سخت است.

 

در این مطلب به تمام نکات و فاکتورهایی که باید هنگام خرید لباس تابستانی به آن‌ها توجه کنید اشاره خواهیم کرد.پوشیدن لباس مناسب در فصل داغ تابستان کمی سخت و چالش برانگیز است.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید زیرا عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خریدی به صرفه و قابل اعتمادی را فراهم می‌کند !

 

فصلی که گرمای هوا در برخی از نقاط کشور حتی به 60 درجه می‌رسد و عرق گردن امان آدم را می‌برد. به همین دلیل بسیار مهم است که هنگام خرید لباس تابستانی  نهایت دقت را به خرج دهید تا بتوانید یک لباس خنک و مناسب را خریداری کنید که در عین زیبایی و شیک بودن، تا حد امکان از شما در مقابل گرمای هوا و تابش نور آفتاب محافظت کند.

 

 نکاتی که باید قبل از خرید لباس تابستانی به آن‌ها توجه کنید

انتخاب و خرید هر لباسی با توجه به سلیقه افراد می‌تواند از شخصی به شخص دیگر متفاوت باشد.

 

اما وقتی صحبت از خرید لباس تابستانی می‌شود، توجه به یک سری از نکات که در این بخش به آن‌ها اشاره خواهیم کرد به شما کمک خواهد کرد که لباس تابستانی مناسب‌تری برای خود یا دیگران خرید کنید.

 

جنس : بهترین پارچه برای لباس تابستانی

فرقی نمی‌کند که هدف شما خرید لباس تابستانی مردانه است یا زنانه، اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید جنس لباس است.

 

این نکته مهم است که لباسی با جنس مناسب را انتخاب کنید که تا حد امکان شما را خنک نگه داشته و همچنین قابلیت جذب عرق را داشته باشد. پوشیدن لباس‌هایی از جنس نخ، کتان، ابریشم و شمبری در تابستان توصیه می‌شود.

 

 

لباس تابستانی نخی

جنس نخ که به تنفس بالا و خنکی مشهور است بهترین انتخاب برای روزهای داغ تابستان است. فرقی نمی‌کند که قصد انتخاب و خرید مانتو زنانه داشته باشید یا تیشرت و پیراهن مردانه، همه نوع از لباس‌های نخی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و انتخابی مناسب برای خرید لباس تابستانی برای همه سنین به حساب می‌آیند.

 

لباس تابستانی کتان

اگر قصد خرید یک لباس تابستانی کمی رسمی‌تر را دارید که در عین حال به شما برای مقابله با گرما کمک کند، بهتر است به سراغ پارچه کتان بروید. کتان یکی از قدیمی‌ترین پارچه‌ها برای دوخت لباس به حساب می‌آید.

 

از این پارچه امروزه در لباس‌های مد روز به طرز گسترده‌ای استفاده شده و مدل‌های متنوعی از آن ارائه می‌شود.

 

 

خرید لباس تابستانی

لباس تابستانی ابریشم

ابریشم یک پارچه بسیار سبک و خنک است که قابلیت جذب عرق را دارد. این پارچه در دسته پارچه‌های گران قیمت و مجلسی قرار گرفته، اما استفاده از آن در لباس‌های مردانه زیاد مرسوم نیست.

 

بنابراین، بدون در نظر گرفتن قیمت خرید بالا، لباس ابریشمی یک گزینه بسیار مناسب برای خرید لباس تابستانه زنانه مجلسی به حساب می‌آید.

 

پارچه شمبری

یک انتخاب مناسب دیگر برای خرید لباس تابستانه، پارچه شمبری است. این نوع پارچه از نوع پارچه‌های طبیعی بوده و با توجه به سبک بودن و قابلیت جذب عرق، استفاده از آن در لباس‌های تابستانی بسیار مرسوم است.

 

شمبری معمولا تعداد ریسمان بیشتری را شامل شده و به همین دلیل بافت آن ظریف‌تر از خیلی پارچه‌ها است و جریان هوا را بهتر عبور می‌دهد.

 

بدترین پارچه برای لباس تابستانی

اگر تشخیص بهترین پارچه برای لباس تابستانی برایتان دشوار است، حداقل بهتر است از خرید بدترین پارچه‌هایی که می‌توانند هر روز شما را در تابستان به یک روز تلخ تبدیل کنند خودداری کنید. پلی استر، ریون، جین و چرم از پارچه‌هایی هستند که توصیه می‌شود آن‌ها را در تابستان به تن نکنید.

 

پارچه پلی استر

درحالی که پارچه پلی استر به سبب دوام بالا و مقاومت در مقابل لکه بسیار محبوب است، اما یک کابوس برای کسانی خواهد بود که زیاد عرق می‌کنند.

 

این پارچه مقاومت زیادی در مقابل آب از خود نشان می‌دهد و این بدان معناست که اگر در یک روز گرم تابستانی لباسی از جنس پلی استیر بپوشید، به احتمال زیاد در عرق خود غرق خواهید شد!

 

 

خرید لباس تابستانی مردانه

پارچه ریون

ریون پارچه‌ای است که شاید ظاهر آن کمی گول زننده باشد. این پارچه که از الیاف مصنوعی حاصل از پنبه، خمیر چوب و سایر ترکیبات طبیعی و مصنوعی ساخته می‌شود، به سبب مصنوعی بودن می‌تواند به شکل‌های مختلف در بیاید، اما این نوع نازک و سبک آن است که به سبب ظاهر فریب دهنده به اشتباه برای فصل تابستان مناسب تلقی می‌شود.

 

ریون نیز همانند پلی استر نمی‌تواند به راحتی مایعات را از خود عبور دهد و به همین دلیل اصلا مناسب تابستان نیست.

 

پارچه جین

همه ما جین پوشیدن را دوست داریم، اما حتی تصور پوشیدن یک پیراهن یا مانتو جین در تابستان سخت است. پارچه جین توانایی جذب تعریق را دارد، اما به سبب کلفتی الیاف آن، این پارچه می‌تواند گرمای تابستان را دو چندان کرده و شما را به یک دستگاه تولید عرق متحرک تبدیل کند.

 

بنابراین، هنگام خرید لباس تابستانی زنانه یا مردانه بهتر است آخرین اولویت شما با پارچه جین باشد.

 

پارچه چرم

چرم تنفس پذیری خیلی کمی داشته و به شدت عرق کردن شما در تابستان را افزایش می‌دهد. بعلاوه، لباس‌های چرم معمولا در مدل‌های جذب دوخته می‌شوند که همین مسئله نیز باعث خواهد شد گرمای هوا را نسبت به کسی که یک لباس نخی گشاد به تن دارد چندین برابر احساس کنید.

 

اندازه لباس

 

خرید لباس تابستانی پسرانه

 

انتخاب اندازه لباس تابستانی نیز به اندازه جنس آن مهم است. به طور کلی، بهتر است که برای خرید لباس تابستانی، یک سایز بزرگ‌تر از سایز خود خرید کنید؛ اما این قاعده تا حدی به نوع لباسی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد.

 

به عنوان مثال، اگر قصد خرید تیشرت یا مانتویی را برای استفاده روزمره دارید، شما می‌توانید یک سایز یا حتی دو سایز بزرگ‌تر از سایز واقعی خود خرید کنید. اما اگر هدف شما خرید یک لباس مجلسی یا لباسی رسمی برای محیط کار است، بهتر است اندازه لباس را نزدیک به اندازه اصلی اما همچنان گشاد انتخاب کنید.

 

اما زمانی که صحبت از خرید لباس تابستانی بچه گانه می‌شود، بهتر است حتما یک سایز بزرگ‌تر خرید کنید. همانطور که احتمالا می‌دانید، حتی گرمای هوا نیز حریف انرژی و انگیزه بالا کودکان برای  بازی  کردن نمی‌شود.

 

بنابراین یک لباس گشاد می‌تواند به آن‌ها کمک کند که گرمای هوا را خیلی راحت‌تر تحمل کنند.

 

رنگ لباس تابستانی

 

لباس تابستانی دخترانه

 

رنگ لباس تابستانی یکی دیگر از فاکتورهایی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. رنگ‌های تیره‌تر، گرمای بیشتری را جذب می‌کنند و به همین دلیل بهتر است فصلی به غیر از تابستان را برای پوشیدن لباس‌های تیره انتخاب کنید.

 

رنگ‌هایی مثل مشکی، سبز پررنگ و بنفش زمانی که در معرض نور شدید آفتاب قرار می‌گیرند انرژی حرارتی تولید کرده و باعث می‌شوند که شما بیشتر احساس گرما کنید.

 

لباس‌های رنگ روشن اما به نور خورشید متفاوت واکنش نشان می‌دهند و مقدار جذب و انعکاس نور آن‌ها با رنگ‌های تیره فرق دارد. درحالی که رنگ مشکی بیشتر حرارت نور خورشید را جذب کرده و بخش کمی از آن را منعکس می‌کند، رنگ سفید بیشتر این حرارت و نور را منعکس کرده و بخش کمی از آن را جذب می‌کند.

 

بنابراین، صرف نظر از اینکه قصد خرید لباس تابستانی دخترانه را دارید یا پسرانه، انتخاب از بین رنگ‌های سفید، آبی روشن، خاکستری، صورتی، زرد یا ترکیبی از این رنگ‌ها به شما توصیه می‌شود

.

مدل لباس تابستانی

 

راهنمای خرید لباس تابستانی

 

بدیهی است که هر فردی با توجه به سلیقه خود مدل لباس مورد علاقه‌اش را انتخاب می‌کند، اما مسئله دیگر این است که سبک زندگی خیلی از افراد با شروع گرما و فصل تابستان تغییر می‌کند.

 

بسیاری از افراد پیاده روی، دوچرخه سواری و استفاده از وسایل نقلیه عمومی را در تابستان به ماشین شخصی خود ترجیح می‌دهند. ساعت‌های رفت و آمد مردم نیز تغییر کرده و کیف‌های بزرگ‌تر جای خود را به کوله پشتی‌ها و رودوشی‌های کوچک می‌دهند. بنابراین، گرمای هوا تنها عاملی نخواهد بود که بر روی انتخاب و خرید لباس تابستانی تاثیر می‌گذارد.

 

 

خرید لباس تابستانی زنانه

 

دوخت و مدل لباس شما باید با این تغییر سبک زندگی سازگار باشد. به عنوان مثال، اگر با دوچرخه سر کار می‌روید پوشیدن یک تیشرت بلند می‌تواند برایتان دردسر ساز باشد. یا اگر در فصل تابستان کیف‌های بزرگ و جا دار همراه خود نمی‌برید، بهتر است شلوار، پیراهن یا مانتویی را خرید کنید که به اندازه کافی جیب برای وسایل همراهتان داشته باشد.

 

بعلاوه، در برخی مناطق کشور علیرغم روزهای داغ تابستانی، شب‌ها به شدت سرد خواهد شد و مهم است که لباس تابستانی خود را طوری انتخاب کنید که بتواند از شما در مقابل این تغییر هوا محافظت کند.

 

در این مطلب از سایت پخش پوشاک عمده استایل  تلاش کردیم تا به همه نکاتی که لازم است پیش از خرید لباس تابستانی پسرانه، دخترانه، بچگانه، مردانه و زنانه بدانید اشاره کنیم.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: اگر دوست داری خریدی مطمئن و درجه یکی داشته داشته باشی و بوتیک لباس فروشیت رو همیشه پر از جنس های با کیفیت داشته باشی، حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید

 

البته که سلیقه شما پیش از همه این نکات و فاکتورها قرار می‌گیرد، اما اگر می‌خواهید که در فصل داغ تابستان گرما را کم تر و راحتی را بیشتر احساس کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که هنگام خرید لباس تابستانی به نکات عنوان شده توجه داشته باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست