Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
11 مرداد 1403

نکات استایل خوب چیست؟ + چگونه استایل خوبی داشته باشیم

همه چیز درباره استایل خوب

بسیار دیده‌ایم که بعضی‌ها صرف نظر از اینکه چی می‌پوشند همیشه استایل خوب و  شیک و ظاهر مرتبی دارند. شاید از نظر خیلی‌ها این کار شبیه شعبده بازی باشد یا به هزینه‌ی زیادی نیاز داشته باشد.

اما شیک بودن به این دشواری هم نیست و با رعایت برخی اصول و ترفندهای ساده و کاربردی، بعد از خواندن این مقاله می‌توانید همیشه یک استایل شیک و جذاب داشته باشید

  • یک خیاط خوب پیدا کنید

ممکن است فکر کنید داشتن یک خیاط هدر دادن پول است ولی به زودی متوجه می‌شوید که به کمک یک خیاط می‌توانید همه چیز را تغییر دهید. یک خیاط خوب می‌تواند آیتم‌های قدیمی شما را که دیگر اندازه نیستند و یا ایرادی دارند مثل روز اول زیبا و متناسب کند.

از طرف دیگر آیتم‌های معمولی و ارزانی که در کمدلباس خود دارید می‌تواند با کمک یک خیاط ماهر تبدیل به آیتم‌های لوکس شود.

  • تعادل را از یاد نبرید

هنگام تماشای فشن‌شوها ممکن است فکر کنید پوشیدن استایلی تماما تنگ و اسکینی کار سختی نیست؛ اما داستان آن‌طور که به نظر می‌رسد نیست. واقعیت این است که حتی برای مدل‌ها هم تحمل کردن چنین استایلی برای ساعت‌های طولانی کار آسانی نیست.

بنابراین بهتر است که اگر بلوز یا کت اسکینی می‌پوشید شلوار گشادی انتخاب کنید و اگر شلوار تنگی بر تن دارید بلوز و کت گشادی بر تن کنید تا تعادل و توازن در استایل شما رعایت شود و همزمان احساس راحتی داشته باشید.

استایل خوب

  • به اندام خود توجه کنید

هنگام خریدن لباس بهترین کار این است که بر روی استایلی سرمایه‌گذاری کنید که با اندام شما متناسب است. ممکن است بعضی از مدل‌های لباس ویترین به نظر شما جذاب و شیک باشند اما اگر در هنگام پرو متوجه شدید که این لباس‌ها ایراهای اندام شما را بزرگ‌نمایی می‌کنند پس انتخاب خوبی برای شما نیستند.

بگذارید اندام و استایل شما در هنگام خرید شما را راهنمایی کند؛ نه چشمگیر بودن آیتم‌های ویترین.

اگر دقیقا مطمئن نیستید که کدام مدل لباس‌ها در اندام شما شگفت‌انگیز به نظر می‌‍رسند به بهترین استایل‌هایی که با کمد لباس فعلی خود دارید توجه کنید.

اگر مدل‌های خاصی از میان این لباس‌ها بهتر به تن شما می‌نشینند بهتر است روی همین سبک و سیاق بیش از همه سرمایه‌گذاری کنید.

کمد لباس تان را دسته بندی و مرتب کنید

وقتی که صحبت از شیک پوشیدن می شود، دسته بندی و مرتب بودن کمد لباس تان ضروری است. گذشته از این، اگر نتوانید کمد تان را دسته بندی کنید چگونه می توانید یک استایل خوب داشته باشید؟ شروع کنید به بررسی کمد لباس تان و هر موردی از لباس ها یا اکسسوری ها را که دوست ندارید یا نمی پوشید از کمد خود حذف کنید..

سپس باقی چیزهایی که مانده است را دسته بندی و مرتب کنید. آنهایی را که باید آویزان کنید به هرکدام یک چوب کار اختصاص دهید و آنهایی که باید تا بزنید در یک طبقه مرتب قرار دهید. یک طبقه را به کفش هایتان اختصاص دهید تا همه در دسترس و در دیدتان باشد

. بعد از انجام این کار، کمدتان به شما احساس بهتری خواهد داد و شما لحظاتی که فکر می کردید هیچ چیزی برای پوشیدن ندارید را دیگر نخواهید داشت.

 پیدا کردن یک خیاط ماهر

یک خیاط حرفه ای می تواند به استایل تان جلوه بهتری دهد. اگرچه ممکن در ابتدا تمایل به صرف هزینه اضافی برای تغییر لباس نداشته باشید، اما به زودی متوجه می شوید وجود لباس های اضافی در کمد لباستان، هزینه بیشتری به شما تحمیل کرده است.

مهم این نیست که یک جفت شلوار جین داشته باشید یا لباسی که با آنها ست باشد، اینکه لباس ها درخور و مناسب شما باشد مهم است.

نکته دیگری که تاثیرگزار است، این است که می توانید از اکسسوری های ارزان تر و شیکتری مثل دکمه ها برای تزیین لباس تان برای رسیدن به استایل شیک استفاده کنید. با این کار پلیور ها و پالتو های شما لوکس تر به نظر می رسد.

بالا و پایین استایل تان را متعادل کنید

ممکن است تصور کنید این مدل استایل شما را کشیده یا نا متعارف نمایش می دهد، اما اینطور نیست. برای بیشتر ما ها داشتن یک استایل خوب از رعایت تعادل در استایل مان بدست می آید.

به این منظور، فکر کردن در مورد لباسی که بالاتنه و پایین تنه ما را می پوشاند مهم است. اگر یک پیراهن شل دارید، سعی کنید آن را با یک شلوار تنگ ست کنید یا با شلوار دمپا گشاد یا با دامن بپوشید.

 روی استایل هایی که برای اندام شما مناسب تر است تمرکز کنید

داشتن یک سری لباس های مناسب که از دید شما عالی بنظر می رسند نیازمند یک استراتژی خوب در خرید کردن است. به خصوص، خرید کردن مدل ها و طرح هایی که برای شکل اندام شما مناسب است، ضروری می باشد. اگر مطمئن نیستید و یا نمی دانید که چه لباسی برای شما مناسب است، به شیک ترین لباس هایی که پیش از این داشتید نگاهی بیندازید.

 

عمده استایل تولید کننده پوشاک بچگانه عمده. پوشاک مغازت رو با عمده استایل تامین کن

 

اگر شلوار جین بلند جذب با یک کمربند برای شما کار می کند، باید بقیه لباس هایی که خریداری می کنید به این شکل در کمر برشی داشته و جذب یا کمربند داشته باشد. با این تجربه که با این استایل شیک بنظر می رسیدید، با پارچه ها ، رنگ ها و تزئینات متفاوت این استایل را امتحان کنید.

یک استایل معمولی را با یک دستمال گردن شیک کنید

از موارد دیگر در اکسسوری ها، زیبا کردن استایل با یک دستمال گردن است. قبل از بیرون رفتن پوشیدن یک روسری یا دستمال گردن زیبا می تواند استایل شیکی به شما بدهد.

تهیه و خریداری مدل های جدید دستمال گردن از مواردی است که افراد مشهور و مدلهای معروف در استایل شان استفاده می کنند.

 داشتن استایل خوب و  کامل با کیف لوازم آرایش

حتی اگر لباس هایتان کاملا برنامه ریزی شده و با فکر ست شود اما بدون مرتب بودن چهره تان، امکان دارد ظاهرتان کامل نشود. در این مواقع یک کیف لوازم آرایش می تواند گزینه خوبی برای تکمیل استایل تان باشد.

اگر آرایشگر حرفه ای نیستید، با جمع کردن وسایل ضروری آرایشگری می تونید یک کیف لوازم آرایش درست کنید. اسپری یا پد پاک کننده لکه ، کرم، گیره مو و … همه این ها موارد ضروری هستند.

 همیشه یک شومیز سفید رنگ در کمد لباستان داشته باشید

یک شومیز مناسب با رنگ سفید با لباسی متفاوت، استایل منحصر بفردی به شما می دهد. اینکه شما شلوار مشکی یا شلوار جین گشاد یا دامن مدیوم نقره ای رنگی را پوشیده باشید فرقی نمی کند، با یک شومیز سفید می توانید استایلتان را کامل کنید.

در حالی که یک شومیز سفید می تواند شیک و پیچیده بنظر برسد، یک شومیز غیر سفید می تواند قدیمی و شلخته باشد.

 انتخاب لباس های ابتدایی برای روزهای پرمشغله

هر خانمی سختی صبح روزهای پر مشغله را تجربه کرده است، مجبور در میان تمام کارهایی که دارد، لباسی را انتخاب کند و بپوشد. به جای اینکه هر روز دیر به محل کارتان برسید یا هر روز یک لباس را بپوشید، سعی کنید از شب قبل لباس هایتان را آماده و جمع کنید.

داشتن کمدی تمیز و از قبل مرتب شده باعث می شود صبح زمان کمتری را برای این کار صرف کنید و با خیال راحت آماده شوید و به موقع برسید. ایجاد استایل های مختلف برای مناسبت های رسمی، کاری و دیدار های اتفاقی می تواند مفید باشد.

استایل خوب

 آموختن ایجاد استایل خوب لایه ای

لایه بندی کردن لباس ها می تواند یک استایل را از ساده به کامل تبدیل کند، اگر چه این کار مهارت زیادی را طلب می کند، اما ارزش یاد گرفتنش را دارد. از مدل های استایل خیابانی مورد علاقه تان الهام بگیرید و سعی کنید از استایل آنها برای ساختن کمد لباس خودتان استفاده کنید

همچنین، از امتحان کردن استایل های متفاوت نترسید. یک تاپ یقه گرد سفید را زیر یک پیراهن ساتن سُر و اورکت چهار دکمه با یک دامن کوتاه با جوراب ساق بلند بپوشید.

توصیه‌های مهم شیک‌پوشی برای بانوان کوتاه قد

گرچه مد و فشن همانند هنر سلیقه‌ای است و جذابیت آن بیشتر به دلیل عدم استاندارد و خط‌کشی‌های متنوع بازمی‌گردد، ولی یافته‌های تجربی تاثیر زیادی بر روی آن دارد.

خانم‌هایی کمتر از 162 سانتی‌متر از دیدگاه مد و فشن، جزء بانوان کوتاه قد به شمار می‌روند. این دسته از خانم‌ها، باید در مورد پوشش خود به نکاتی دقت کنند تا بلندتر به نظر برسند. 

بهتر است به ما اعتماد کنید و از پوشیدن لباس‌هایی با طرح‌های درشت اجتناب کنید زیرا فرم بدنتان را کوچکتر از آنچه هست نشان می‌دهد. اگر مانتویتان طرح دارد بهتر است کت یا رویه لباس به رنگ تیره روی آن بپوشید تا بلندتر به نظر برسید.

خانم‌های کوتاه قد سعی کنند از پوشیدن دامن‌های میدی اجتناب کنند. اگر در پوشیدن آن اصرار دارید بهتر است دامنتان به گونه‌ای باشد که علاوه‌بر اینکه کاملا اندازه‌تان باشد، قد آن نیز تا میانه ساقه پایتان برسد. قد بلندتر چندان برازنده شما نخواهد بود.

 از سلبریتی‌ها برای شیک پوشی ایده بگیرید

از سلبریتی‌ها به عنوان منبع الهام برای شیک پوشی بهره‌مند شدن، یک راهکار مؤثر برای افرادی است که دنبال استایل‌های جدید و خاص و شیک پوشی هستند. با مشاهده استایل‌های سلبریتی‌های معروف، می‌توان ایده‌های جدید درباره انتخاب لباس، ترکیب رنگ، جزئیات مد و حتی مدل موها بدست آورد.

سلبریتی‌ها به دلیل دسترسی به آخرین لباس‌های برندهای معروف دنیا و همچنین امکان همکاری با استایلیست‌های حرفه‌ای، استایل‌های متنوع و جذابی را به ارمغان می‌آورند.

این تجربه و تنوع، به افراد کمک می‌کند تا از مدل‌ها و ترفندهای این صنعت بهره‌مند شده و استایل شخصی خود را با لمسه‌های مدرن و شیک به روز کنند.

از روند شیک پوشی سلبریتی‌ها می‌توان به عنوان یک راهنمای مؤثر و الهام‌بخش برای دستیابی به یک استایل تازه و جذاب بهره‌مند شد

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user