Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
19 مهر 1401

نکات خرید مانتو زنانه چیست؟ + خرید مانتو بر اساس اندام!

همه چی درباره نکات خرید مانتو زنانه!

یکی از لباس های ضروری برای خانم های ایرانی مانتو است، نکات بسیار مهمی در انتخاب و خرید مانتو وجود دارد که بستگی به قد و اندام شما دارد.

قبل از خرید یک مانتو خوب باید به یک سری نکات توجه خاص و ویژه ای داشته باشید، بطور مثال؛ نوع استایل و قدتان، محیطی که قرار است مانتوی خریداری شده را بپوشید، مدلی که در نظر دارید و می خواهید با دیگر لباس هایتان هماهنگ و همرنگ باشد، میزان پولی را که می خواهید هزینه کنید، پارچه ای که در زمان استفاده شما را اذیت نکند و …

راهنمای خرید مانتو

پارچه های متفاوتی برای تولید مانتوهای مختلف به کار گرفته می شود که شاید با سلیقه های مختلف هماهنگ باشد.

برخی از افراد با توجه به جنس مانتو آن را انتخاب می کنند، مثلا برای عده ای خرید مانتویی که چروک نمی شود و نیازی به اتو کردن ندارد مهم است و برای برخی دیگر اینکه مانتویشان پرز نگیرد و …

انتخاب مانتو با توجه به اندام

یکی از چیزهایی که باید در انتخاب مانتو به آن دقت کنید، اندام و قدتان است. انتخاب بلندی مانتو با قد شما رابطهٔ عکس دارد، اگر قدتان کوته است سعی کنید از مانتوهای کوتاه دوری کنید. اما اگر قد بلندی دارد، مانتوهایی که بلندیشان تا زانوی شماست برازنده خواهد بود.

مانتو مناسب برای خانم های قد بلند چگونه است

اگر قد متوسط رو به بلند دارید بهتر است از راهنمای مدل مانتو جدید برای خانم های قد بلند را مطالعه نمایید تا که انتخابی مطمئن و شایسته داشته باشید.

یک نکته خاص برای خانم های قد بلند این است که به هیچ عنوان از مانتو و شلوار یک رنگ در ست مانتو شلوارتان استفاده نکنید، بهترین انتخاب این است است که سلیقه خود را به چالش بکشید و از دو رنگ متفاوت و یا از رنگ های تضاد و خاص استفاده کنید. اگر این نکته را رعایت نکنید و ست مانتو و شلوار تک رنگ بزنید، باعث بلندتر نشان دادن قد خود شده اید ولی با استفاده از هارمونی رنگ ها می توانید برای خود یک استایل متناسب بسازید.

اگر سلیقه شما بر مدل مانتو کوتاه تاکید دارد، باید این را بدانید که باعث کشیده تر کردن و در نهایت بند تر نشان دادن پاهایتان می شود.

اگر سلیقه و انتخاب شما مدل مانتوپف دار به دلیل سایز دار و گشاد بودنشان شما را حجم دار تر نمایش می دهند.

یکی از بهترین و ایده آل ترین گزینه ها می تواند برای شما مدل مانتوهای کمردار تنگ است.

پیشنهادهایی برای این گروه:

رنگ های مناسب: صورتی، سفید، خاکی، آبی ملایم، طوسی روشن.

رنگ های نامناسب: مشکی، قهوه‌ای تیره، فیروزه‌ای، سبز یشمی، قرمز تیره.

اگر رنگ پوست شما جزو این دسته است، از پوشیدن لباس با رنگهای گرم و تیره خودداری کنید. از آنجایی که رنگ مشکی و آبی تیره معمولا به عنوان لباس رسمی کار در نظر گرفته شده و نمی‌توان بطور کامل آن را کنار گذاشت، سعی کنید استفاده از آن‌ها را به حداقل رسانده و فقط در صورت لزوم از آن‌ها استفاده نمایید.

پوست های روشن:

اینگونه افراد معمولا موهایی بلوند و روشن داشته و رنگ چشم آن ها سبز، آبی، طوسی یا قهوه ای روشن است. رنگ هایی مناسب این گروه است که با رنگ پوستشان تضاد داشته باشد.

اندام شما بر سبک ها اولویت دارند و دقت کنید!

در هنگام خرید مانتو بسیار دیده می شود که خانم ها هر سبک و متدی که تازه به ژورنال سال آمده باشد را بدون توجه به ظاهر خودشان انتخاب می کنند. خانم های با این طرز فکر، احساس می کنند که طبق مد روز هستند در صورتی‌که در بسیاری از موارد، سبک دوخته شده به هیچ عنوان به اندام شان نمی نشیند!

پس بهتر است قبل از اینکه وارد ژورنال مزون ها شوید، ابتدا یک آنالیز و ارزیابی صحیح از بالا تا پایین ظاهر خود داشته باشید. اگر قد بلندی دارید، کارتان آسان خواهد بود، زیرا اغلب مدل های مانتو به اندام شما زیبا به نظر خواهند رسید، اما دقت داشته باشد که سبک های پف دار شما را ترسناک نشان خواهند داد!

افراد چاق و درشت اندام در خرید مانتو بایستی توجه بیشتری به ژورنال ها داشته باشند، زیرا اندکی غفلت می تواند آن ها را از آنچه که هستند، چاق تر نشان دهد. خانم های تپل و درشت اندام، غالبا در ناحیه ی شکم و پهلو دارای چربی رسوب شده هستند که به از سطح بدنشان بیرون زده است. با توجه به این موضوع این دسته از خانم ها به هیچ عنوان نباید از مانتوها جذب و چسبنده استفاده کنند، زیرا ناهمواری های موجود در سطح بدنشان به چشم خواهد آمد. این دسته از افراد بهتر است از مانتوهای کشیده که در پایین خود دارای چین خوردگی هستند استفاده کنند.

افراد کوتاه قد یا ریز اندام در موقع خرید مانتو، نباید از مانتوهای کمربند دار استفاده کنند. کمربند، مانتو را به شکم و کمر شما خواهد چسباند، در نتیجه از آنچه که هستید، لاغرتر نشان داده خواهید شد. این دسته از خانم ها بهتر است که از مانتوهای کوتاه و جذب استفاده کنند. نکته ی دیگر اینکه اگر شانه های افتاده و نحیفی دارید می توانید از مدل های اپل دار یا سبک هایی که مانور ویژه ای در قسمت شانه داده اند استفاده کنید.

خانم هایی که شکم بزرگ دارند، این نکات را رعایت کنند!

برخی خانم ها با اینکه سایر اندام بدنشان تقریبا متناسب است اما شکم بزرگی دارند . انتخاب مانتو برای این افراد کمی مشکل است و آنها باید مانتو هایی ا انتخاب نمایند که ویژگی های زیر را داشته باشد :

  • برای اینکه این خانم ها شکم خود را بپوشانند و شکمشان کوچک تر دیده شود بهتر است مانتوهای مدلWrap یا چپ و راست (مدلی که یک طرف لباس روی طرف دیگر پیچیده می شود) را انتخاب کنند زیرا این مدل مانتو ها باعث می شود که سینه شما به دو قسمت تفکیک بشود و کمر مشخص تری ایجاد کند.
  • خانم هایی که شکم بزرگ دارند هرگز نباید مانتو های کمردار بپوشند زیرا این مدل جمع شدگی و چین در قسمت شکم ایجاد می کند و سبب می شود شکم بزرگ به نظر برسد .
  • اگر جزو این دسته خانم ها هستید مدل مانتوهایی که دارای جیب، پلیسه و چین در قسمت میانی بدن هستند ، انتخاب نکنید زیرا تمام توجه ها را به شکم شما معطوف می کند

راهنمای انتخاب و خرید مانتو برای خانم های ریز اندام و کوتاه قد:

خانم های که قد کوتاهی دارند باید مانتوهایی را انتخاب نمایند که قدشان را بلندتر از آنچه هستند نشان دهد . این خانم ها باید در انتخاب مانتو دقت کنند و نکات زیر را مد نظر بگیرند:

  • خانم های ریز جثه و قد کوتاه بهتر است از مانتوهایی که راه های عمودی باریکی استفاده کنند زیرا وجود خطوط عمودی آنها را بلندتر نشان می دهد.
  • خانم های قد کوتاه نباید مانتوهای خیلی بلند انتخاب کنند زیرا موجب می شود که کوتاهتر دیده شوند ، مانتوهای که قد آنها تا روی زانو هست برای این خانم ها مناسبتر است و قد آنها را بلند تر نشان می دهد.
  • خانم های قد کوتاه نباید مانتوهای گشاد و کلوش انتخاب کنند زیرا آنها را چاق و کوتاه تر نشان می دهد . این افراد بهتر است مانتوهای چروک نیز نپوشند.
  • خانم های قد کوتاه بهتر است مانتو های ساده ای که تنگ و قالب تن هستند، انتخاب کنند و اگر سایز آستین و شانه مانتو بزرگ است به خیاط برای درست کردن آن بسپارند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست