Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
18 تیر 1401

نکته هایی در مورد استایل خانم ها

نکته هایی را که در مورد یک استایل راحت وخاص لازمه بدونین را ما در این مطلب برای شما آورده ایم .شیک‌پوشی و با مد روز حرکت کردن خصیصه‌ای است که به‌راحتی به دست نمی‌آید.

 

ما برای شما نکاتی در رابطه با سبک پوشش زنان آماده کرده‌ایم که هر زنی باید آن‌ها را بداند. ممکن است این نکات کوتاه و البته بسیار ساده به نظر برسند اما در استایل روزمره خانم‌ها را زیر و رو خواهند کرد.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید زیرا عمده استایل با ضمانت پس از فروش عالی برای شما عزیزان ، خریدی به صرفه و قابل اعتمادی را فراهم می‌کند !

 

استایل محل کار، استایل مهمانی یا حتی استایل اسپرت هم ندارد! این توصیه‌ها به شما کمک خواهند کرد با مد روز همگام شوید و هر بار با یک استایل لباس پوشیدن جذاب از خانه خارج شوید.

 

کمد مرتب !!

اولین و حیاتی‌ترین نکته در مورد سبک پوشش زنان سازمان‌دهی کردن کمد لباس است. اگر نتوانید ببینید چه لباس‌هایی برای پوشیدن در اختیار دارید چگونه می‌خواهید مدل لباس پوشیدن خود را انتخاب کنید؟ در گام اول با زیر و رو کردن کمد لباس خود، لباس‌هایی که دیگر نمی‌پوشید یا دوستشان ندارید را دور بریزید! البته پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را به نیازمندان اهدا کنید تا احساس بهتری هم داشته باشید.

 

قدم دوم مرتب کردن لباس‌هایی است که باقی‌مانده‌اند. آن‌ها را با حوصله و در دسته‌بندی‌های مختلف مرتب کنید. لباس‌هایی که نیاز به آویزان شدن دارند را آویز کرده و باقی را تا کنید.  

 

توصیه می‌کنیم یک جاکفشی نیز در نزدیکی کمد لباس خود داشته باشید تا بتوانید زمان انتخاب استایل، کفش‌های خود را هم ببینید. با انجام این کارها مدل لباس پوشیدن خود را تغییر خواهید داد و جمله‌ی «امروز چی بپوشم؟» را کمتر از خودتان خواهید شنید.

 

تاثیر خیاط خوب

سبک پوشش زنان رابطه‌ی مستقیمی با خیاط آن‌ها دارد. یک خیاط خوب تغییر بسزایی در استایل شما ایجاد خواهد کرد. با اینکه ممکن است فکر کنید تغییر دادن سایز قسمت‌های مختلف لباسی که خریده‌اید هزینه‌ی اضافی است، اما این کار باعث می‌شود لباس بیشتر به تن شما نشسته و جذاب‌تر به نظر برسید.

 

هیچ‌چیز بیشتر از لباسی که کاملاً اندازه باشد در سبک پوشش زنان جذابیت ایجاد نمی‌کند؛ می‌خواهد یک شلوار جین باشد که نیاز به کوتاه شدن دارد یا یک پیراهن که باید در قسمت کمر تنگ‌تر شود! کار دیگری که می‌توانید برای زیباتر شدن لباس‌هایتان بکنید این است که از خیاط خود بخواهید دکمه‌ی ارزان‌قیمت لباس را با دکمه‌های زیباتر عوض کند.

 

با این کار مانتو، ژاکت و کت‌هایتان جلوه‌ی بیشتری پیدا کرده و گران‌قیمت‌تر به نظر می‌رسند.

 

 

سبک پوشش زنان

تناسب بالاتنه و پایین‌تنه

برای خیلی از ما تعادل و تناسب باعث به وجود آمدن یک مدل لباس پوشیدن خوب خواهد شد.

 

به همین خاطر بهتر است تعادلی نسبی میان لباس‌های بالاتنه و پایین‌تنه برقرار کنید.

 

پس اگر قرار است یک پیراهن گشاد بپوشید، بهتر است آن را با یک شلوار تنگ و چسبان ست کنید. یا اگر می‌خواهید شلوار پاچه گشاد یا شلوار دامنی بپوشید توجه داشته باشید که لباس بالاتنه‌تان تنگ و اندازه باشد.

 

سبک پوشش زنان متناسب با فرم بدنتان

داشتن تعداد زیادی لباس که همگی اصول لباس پوشیدن خانم‌ها را رعایت کرده باشند نیازمند هدفمند خرید کردن است. به‌خصوص خرید لباس‌هایی که با فرم بدن شما هماهنگ باشند بسیار حائز اهمیت است.

 

اگر مطمئن نیستید طرز لباس پوشیدن جذاب برای شما چه مدلی است، به لباس‌هایی که هم‌اکنون دارید و فکر می‌کنید به شما می‌آیند نگاهی بی اندازید.

 

اگر شلوار جین تنگ و پیراهن کمر باریکی که دارید استایل جذابی به شما بخشیده‌اند، بهتر است در خریدهای بعدی سراغ لباس‌هایی با همین مدل بروید.

 

برای تنوع می‌توانید سراغ لباس‌هایی از همین دست بروید که جنس یا رنگ متفاوتی با آنچه هم‌اکنون در اختیار دارید داشته باشند.

 

برای اتاق پرو آماده باشید!

هیچ‌گاه زمانی که برای اتاق پرو آماده نیستید خرید نروید. اگر عجله دارید یا آن‌قدر خسته هستید که حوصله‌ی پوشیدن لباس‌های مختلف را ندارید باید وقت دیگری را برای خرید کردن انتخاب کنید.

 

سایز لباس‌های مختلف با یکدیگر تفاوت دارند پس پوشیدن لباس قبل از خریدن آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. همچنین حتماً قبل از خرید رفتن لباس‌هایی بپوشید که با آیتمی که قرار است بخرید هماهنگی داشته باشند.

 

به‌عنوان‌مثال اگر قرار است برای خرید یک لباس مجلسی به مزون مراجعه کنید، کفش پاشنه‌بلند به پا کنید و بعد از خانه بیرون بروید.

 

تعویض الگوی همیشگی !

استفاده از الگوهای مختلف روشی بسیار خوب برای ایجاد تنوع در سبک پوشش زنان است. پس اگر در سال‌های گذشته از لباس‌هایی با یک طرح و الگوی خاص یا لباس‌های تک‌رنگ استفاده می‌کردید، وقتش است که لباس‌های گل‌گلی، راه‌راه، چهارخانه و… را نیز به مدل لباس پوشیدن خود اضافه کنید.

 

فقط فراموش نکنید الگوها و طرح‌هایی را انتخاب کنید که با یکدیگر متضاد نباشند.

 

برای تلفیق طرح‌های مختلف به طرز صحیح باید یک طرح را به‌عنوان طرح اصلی انتخاب کرده و طرح‌های دیگر را به آن بی افزایید. مثلاً یک پیراهن و شلوار راه‌راه انتخاب کرده و یک کت گل‌دار روی پیراهن خود بپوشید.

 

 

سبک پوشش زنان

رنگ لباس مناسب با رنگ پوست

رنگ در سبک پوشش زنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که چرا برخی رنگ‌ها به شما می‌آیند درحالی‌که رنگ‌های دیگر از زیبایی شما کم می‌کنند؟ این دقیقاً موضوعی است که می‌خواهیم در موردش صحبت کنیم.

 

چطور طرز لباس پوشیدن جذاب برای رنگ پوست خود را بفهمیم؟ چهره‌ها معمولاً تُن رنگی خنک یا گرم دارند. اگر تن رنگ پوست شما خنک است لباس‌هایی با رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، نقره‌ای و آبی بخرید.

 

در نقطه مقابل اگر تن رنگ پوست گرمی دارید، سراغ لباس‌هایی با رنگ‌های قهوه‌ای، زرد، طلایی، زیتونی و قرمز بروید.

 

مقدار مناسبی از بدن نمایان باشد

برای مجالس باید مقدار مناسبی از بدنتان مشخص باشد. سبک پوشش زنان در مجالس معمولاً این‌گونه است که قسمت‌هایی از بدن به نمایش در بیایند. اما مطمئن شوید که تنها یک قسمت از بدنتان مشخص باشد.

 

اگر پاهای کشیده و زیبایی دارید سراغ لباس‌های کوتاه با آستین‌بلند و یقه‌ی پوشیده بروید.

 

اگر شک دارید که کدام قسمت از بدنتان مشخص باشد، سراغ لباس‌های پوشیده‌تر بروید. لباس‌هایی که بیش از حد کوتاه باشند یا قسمت‌های زیادی از بدنتان را به نمایش بگذارند از ظرافت استایل شما کم می‌کنند.

 

نقش اکسسوری در سبک پوشش زنان

اضافه کردن اکسسوری به استایل جزو آخرین مراحل اصول لباس پوشیدن است.

 

اکسسوری این توانایی را دارد که استایل شما را از خوب به عالی ارتقا دهد؛ حالا می‌خواهد یک کمربند ساده باشد یا یک دسته زنجیر، گردنبند، گوشواره سنگین  یا دستبند.

 

پس اگر به دنبال طرز لباس پوشیدن جذاب هستید اکسسوری ها را فراموش نکنید. کفش‌های مد روز، کیف، کلاه، عینک آفتابی و جواهرات همگی در سبک پوشش زنان اهمیت زیادی دارند.

 

 

سبک پوشش زنان

جعبه‌ی کمک‌های اولیه برای لباس!!

تعجب کردید؟ اما این یک نکته بسیار مهم است که حتماً باید برای آن اهمیت زیادی قائل شوید. منظورمان از جعبه کمک‌های اولیه به همراه داشتن باند و چسب زخم و… نیست.

 

حتی لباس‌های گران‌قیمت هم ممکن است گاهی دچار مشکلاتی شوند. پس بهتر است یک جعبه کوچک حاوی نخ و سوزن، دکمه، سنجاق‌قفلی و دیگر لوازمی که فکر می‌کنید ممکن است نیازتان شوند همراه خود داشته باشید.

 

همیشه یک پیراهن سفید داشته باشید

یک پیراهن سفید که کاملاً اندازه‌تان باشد نقش مهمی در سبک پوشش زنان دارد. در واقع این لباس همه‌کاره است و در بسیاری از استایل ها به کارتان خواهد آمد.

 

فقط حواستان باشد که مراقبش باشید و هر وقت چرک مد شد آن را تعویض کنید. چراکه یک لباس چرک مد شده‌ی سفید بسیار به استایل‌تان ضربه خواهد زد.

 

نکته * از قبل برنامه‌ریزی کنید *

آخرین نکته‌ی مهم در رابطه با سبک پوشش زنان برنامه‌ریزی کردن برای روزهای شلوغ است. هر خانمی تابه‌حال بارها این سؤال را از خود پرسیده است که امروز چی بپوشم؟ همه ما می‌دانیم که این دوراهی می‌تواند بسیار وقت‌گیر باشد و به همین علت روزهایی که سرمان خیلی شلوغ است و باید زود از خانه بیرون برویم همیشه روزهایی سختی هستند.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: اگر دوست داری خریدی مطمئن و درجه یکی داشته داشته باشی و فروشگاه لباس فروشیت رو همیشه پر از جنس های با کیفیت و عالی داشته باشی، حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید

 

برای حل این مشکل از قبل ست‌های لباس خود را آماده کنید. اگر چند ست لباس از قبل آماده کنید هرروز صبح می‌توانید یکی از آن‌ها را به تن کرده و زودتر خانه را ترک کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست