Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
16 تیر 1403

نیم بوت را با چه شلواری بپوشیم خاص تر است؟

با نیم بوت چه شلواری بپوشیم؟

برای اینکه نیم بوت و شلوار شما باهم هماهنگی داشته باشند و در عین حال هرکدام به تنهایی بخوبی دیده شوند، در انتخاب شلوار برای پوشیدن بهمراه نیم بوت باید کمی دقت کنید. در ادامه چند شلوار مناسب برای کفش نیم بوت معرفی می کنیم تا بخوبی بدانید، بهتر است با کفش نیم بوت چه شلواری بپوشیم.

شلوار مناسب برای کفش نیم بوت

اینکه شلوار شما بلند باشد و روی نیم بوت شما قرار بگیرد اصلا مناسب نیست. بهتر است شلوارهایی را انتخاب کنید که قد آنها بلند نباشد و روی لبه کفش شما قرار بگیرد تا نیم بوت شما بطور کامل مشخص باشد.

  • شلوار مام استایل 

از جمله شلوارهایی که برای پوشیدن بهمراه نیم بوت مناسب اند، شلوارهای مام استایل زنانه هستند. این شلوارها در اندازه های مختلفی وجود دراند که با توجه به قد خود باید شلوار مام استایلی را انتخاب کنید که بالای نیم بوت شما قرار بگیرد و نمای کفش شما حفظ شود. فراموش نکنید که به تناسب رنگ کفش و شلوارتان نیز توجه داشته باشید.

  • شلوار جین اسکینی

شلوار جین زنانه یکی از پرطرفدارترین انواع شلوار می باشد اما برای ست کردن با نیم بوت می توانید مدل اسکینی آنرا انتخاب کنید. باز هم توجه داشته باشید که قد شلوار شما بلند نباشد، این که بخواهید ادامه شلوارتان را داخل نیم بوت قرار دهید اصلا جالب نیست.

  • شلوار جاگر

از جمله شلوارهایی که امسال خیلی ترند شده، شلوارهای جاگر زنانه هستند که بهمراه کتونی ترکیب خیلی اسپرت و خوبی دارند، اما برای استایل کردن با نیم بوت هم می توانید از شلوار جاگر استفاده کنید.

  • شلوار جین راسته

یکی از کم ریسک ترین گزبنه ها برای ست کردن با نیم بوت، شلوار راسته است. اگر می خواهید کمی تنوع در استایل خود داشته باشید می توانید از شلوارهای راسته که انتهای آنها ریش ریش است را بهمراه نیم بوت بپوشید.

  • لگ چرم

اگر به پوشیدن لباس های چرم علاقه دارید، لگ چرم گزینه مناسبی برای پوشیدن بهمراه نیم بوت است. البته این استایل بیشتر برای مهمانی و دورهمی پیشنهاد می شود.

نکات مهم در مورد انتخاب شلوار مناسب برای کفش نیم بوت

  • هیچ گاه از شلوار بلند برای ست کردن با نیم بوت استفاده نکنید.
  • برای اینکه استایل بهتری داشته باشید بهتر است نیم بوت شما کمی پاشنه داشته باشد.
  • در مهمانی های خودمانی می توانید نیم بوت را با دامن هم ست کنید.
  • در صورتی که شلوار شما بلند است و فرصت کافی برای کوتاه کردن آن ندارید، آنرا کمی تا بزنید تا بالای نیم بوت قرار بگیرد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user