Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
21 شهریور 1401

همراه پالتو چه لباسی بپوشیم؟ + ست کردن لباس با پالتو!

زیر پالتو چه لباسی بپوشیم؟

اگر جزء افرادی هستید که پالتو با مدل ساده را می پسندید به شما تبریک می گویم، چون علاوه بر اینکه هیچوقت از مد نمی افتد براحتی با لباس های مختلف ست می شود و استایل کردن را برای شما راحت تر می کند. در ادامه چند لباس مناسب برای زیر پالتو را به شما معرفی می کنیم که می توانید از آنها ایده بگیرید.

دورس

دورس که شباهت زیادی به هودی دارد و تنها تفاوت آن با هودی، نداشتن کلاه است، یکی دیگر از لباس هایی است که می توانید زیر پالتو بپوشید. بهتر است دورس با رنگ های خنثی انتخاب کنید و یا اینکه رنگ دورس و پالتو شما یکرنگ باشد تا بهتر دیده شوید.

یقه اسکی

یکی از لباس های محبوب زمستانی یقه اسکی است که برای افرادی که یقه کشیده داشته باشند گزینه مناسبی است و به عنوان لباس زیر پالتو می توانند از آن استفاده کنند. اگر انتخاب شما برای لباس زیر پالتو یقه اسکی است، برای تکمیل استایلتان آیتم های نیمه رسمی و کژوال را انتخاب کنید.

بلوز بافت

بلوزهای بافت یکی از لباس هایی هستند که هر فردی باید در کمد لباس خود داشته باشد چون علاوه بر اینکه در هوای سرد گرمای خوبی دارد، زیر کاپشن یا پالتو قابل استفاده است. امروزه بلوزهای بافت در انواع ساده و مدل دار وجود دارند و برای فعالیت های روزمره و یا شرکت در مهمانی می توانید به عنوان لباس زیر پالتو از آن استفاده کنید.

دامن کوتاه

اگر قصد دارید به مهمانی بروید و می خواهید کمی از استایل اسپرت خارج شوید، می توانید دامن های تنگ و کوتاه چرم تا بالای زانو را زیر پالتو استفاده کنید. برای بالاتنه نیز بهتر است پیراهن شما کوتاه باشد و زیاد آزاد نباشد تا با دامنتان هماهنگی داشته باشد.

هر پالتویی مناسب شما نیست، توجه کنید!

قدم دوم برای انتخاب پالتوی مناسب این است که فرم بدنتان را بشناسید و بر اساس آن دست به انتخاب بزنید؛ چون قاعدتا هر مدل پالتویی به هر کسی نمی‌آید و چیزی که روی تن یک نفر از او پرنسس ساخته، ممکن است روی تن شخص دیگری زار بزند. برای مثال پوشیدن یک پالتوی بلند کمربند دار، برای کسی که فرم بدن ساعت شنی دارد، ایده‌آل است؛ اما همین پالتو برای کسی که فرم بدن مثلثی دارد، نتیجه خوبی به دنبال نخواهد داشت.

تند و تیز بپوشید و جسارت به خرج بدید!

برای ایجاد تغییر در استایل‌تان خوب است روی لباسی تاکید کنید که بخش بزرگی از ظاهرتان را در برمی‌گیرد، در زمستان این لباس، پالتوی شماست. به همین دلیل هم توصیه می‌کنیم پالتویی را برای این فصل در نظر بگیرید که شامل رنگ‌های تاثیر گذار باشد. رنگ‌‌های تیره در هر کمدی پیدا می‌شوند و استایل متفاوتی برای شما نمی‌سازند. در عوض اگر بتوانید روزهای بی رنگ، تیره و اغلب خاکستری زمستان را با پوشیدن رنگ‌های شاد و تند، زیبا کنید، یک قدم بزرگ برای خوش استایل شدن برداشته‌اید. پالتوی زرد تند، آبی کاربنی، سرخابی، نارنجی و هر رنگ تند دیگری می‌تواند یک استایل خاطره‌انگیز برای شما به یادگار بگذارد.

بهترین هم‌نشین پالتو چیست

اگر دوست دارید چاشنی زمستانه استایل‌تان را زیاد کنید، استفاده از بوت و شال گردن را فراموش نکنید.

  • هر چه قد بوت شما بلندتر باشد، میزان رسمیت آن هم بیشتر است. بنابراین اگر برای یک استایل کژوال دنبال بوت می‌گردید، سراغ نیم بوت یا آگ بروید. این دو در کنار پالتو ترکیبی گرم برای روزهای سرد زمستان می‌سازند.
  • اگر پالتویتان یقه خوابیده دارد و شامل خز و یراق آلات نمی‌شود، خرید شال گردن بلند و حجیم را در برنامه‌تان قرار دهید تا پالتو را از سادگی دربیاورید. اما اگر یقه پالتویتان به اندازه کافی حجیم است، از شال گردن‌های باریک و نازک کمک بگیرید.
  • یکی از بهترین ترکیب‌های روزهای سرد سال، ترکیب لگینگ، پالتو و نیم بوت است. لگینگ در کنار پالتوی آزاد استایل زیبایی ایجاد می‌کند و اگر نیم بوت شما هم حجیم باشد، اصل یک در میان بودن را رعایت کرده‌اید. این اصل به معنی این است که در استایل بهتر است اجزا، به صورت یک در میان با هم شباهت داشته باشند. مثلا بین آزاد بودن پالتو و حجیم بودن بوت در این مورد شباهت دیده می‌شود و ترکیب خوشایندی ایجاد خواهد کرد.

ست کردن شلوار با پالتو؟

هنگام ست نمودن پالتو و شلوار باید به موقعیت خود توجه کنید و رنگ پالتو را در نظر بگیرید. می توانید پالتو خود را با شلوار جین و مشکی ست کنید اما هنگام ست کردن با شلوار جین توجه کنید زیرا پوشیدن شلوار جین در هر استایلی، به ویژه استایل زمستانه شامل پالتو، ظاهر شما را از حالت رسمی به کژوال یا نهایتا نیمه رسمی تغییر خواهد داد. با ست کردن پالتو با یک شلوار چهارخانه نیز هنرتان را در ست کردن لباس به رخ بکشید.

می توانید پالتو را اینگونه با شلوار ست کنید:

  • پالتو را با شلوار راسته و کتونی بپوشید.
  • پالتو را با مام استایل و ژیله و شومیز ست کنید.
  • پالتو را با جین و نیم بوت ست کنید.
  • پالتو را با شلوار اسکینی و نیم بوت بپوشید.
  • پالتو را با لگ چرمی و کتونی ست کنید

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست