Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
13 مرداد 1401

همه چیز در مورد‌ شلوار اسلش!

معرفی شلوار اسلش

امکان دارد شلوار اسلش در یک نظر شلواری ورزشی نشان داده شود ولی باید آگاه باشید که اکنون این نوع شلوار را حتی به جای شلوار جین هم می پوشند و خیلی از جوانان این شلوار را برای تیپ روزانه شان بکار می برند.

این شلوار دارای جنسی پارچه‌ای و راحت می باشد که دارای ظاهری کاملا اسپرت می باشد و بخش ساق پای آن به شکل کشی یا خیلی تنگ می باشد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید چون عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خریدی به صرفه و قابل اعتمادی را فراهم می‌کند  تا شما بتوانید به هدف خود برسید!

اکنون یکی از دلایلی که خیلی از پسران و دختران جوان شلوار اسلش به پا می کنند این می باشد که این شلوار را در خیلی از برندهای ورزشی در مد بکار می برند. اگرچه فرقی که بین شلوار اسلش با دیگر شلوارهای ورزشی موجود می باشد قیمت آن می باشد.

برعکس شلوارهای ورزشی دیگر، شلوار اسلش خیلی گران تر می باشد ولی مدل‌ و رنگ های آن دارای تنوع بالایی می باشد، به گونه ای که شما قادرید با هر لباسی آن را هماهنگ نمایید و برای تیپ معمولی تان آن را بپوشید.

شلوار اسلش زنانه و دخترانه

قبلا این شلوارها در میان جوانان و نوجوانان کاربرد داشت، اما امروزه دخترخانم ها و خانم ها نیز این نوع شلوار را خریداری و استفاده می نمایند، اگرچه کیفیت و مدل و جنس این شلوارهای اسلش پسرانه و مردانه خیلی از نمونه ی شلوارهای اسلش زنانه و دخترانه بهتر است و همچنین طراح شلوار اسلش دخترانه و زنانه خیلی کم است

. گاهی خانم ها را می بینیم که به اجبار و به دلیل پیدا نکردن اسلش مدلهای زنانه ی این شلوارها برخی از شلوارهای اسلش در اندازه معمولی مردانه یا تین ایجر را تهیه می نمایند

آشنایی با شلوار اسلش

اغلب به دلیل خصوصیت این نوع شلوار و راحتی این مدل در طراحی و دوخت آن جنس های کشی به کار می برند. پارچه هایی که درصد پلی استر انها از درصد نخشان بالاتر باشد دارای دوام بالاتر و مقاومت بیشتری در مقایسه با پارچه نخی می باشند.

ولی برخی از شلوارهای اسلش فاقد جنس کشی می باشند اما جهت جبران ویژگی کشسانی دارای قواره بیشتری در مقایسه با مدل های تولیدی با پارچه های وهمچنین ویژگی کشسانی هستند.

نکات مهم در ست نمودن لباس با شلوار اسلش

شلوارهای اسلش را در هر جا از تیپ معمولی روزانه تا تیپ های رسمی، می توان بکار برد. هرچند شلوار اسلش در زمره شلوارهای اسپرت و ورزشی می باشد اما باز هم می توان آن را همراه لباس رسمی پوشید.

پوشیدن سویشرت با شلوار اسلش

ترکیب شلوار اسلش با سویشرت احساس راحتی و ورزشی به شما خواهد داد. زیرا آن ها را برای این امر ساخته اند. ست سویشرت و شلوار اسلش هم در حال حاضر خیلی پرکاربرد است. سویشرت می تواند با کلاه، یا بی کلاه باشد.

سویشرت مورد نظر شما ممکن است در طرح ها و تیپ های ورزشی یا رسمی موجود باشد. یا حتی عوض سویشرت ست شلوار اسلش و پولیور بکار ببرید.

اغلب این ست در فصول نیمه سرد سال یعنی اوایل بهار و فصل پاییز به کار می برند. یا با ست سویشرت و شلوار اسلش، اقسام کفش کتانی را بپوشید تا شیک تر به نظر برسید.

ترکیب تی‌شرت و شلوار اسلش  

اگر شما از آن کسانی می باشید که بیشتر به دنبال لباس های ورزشی و راحت هستید، ایده آل ترین گینه ست تیشرت ور است. نوجوانان و جوانان پسر اغلب در منزل و یا گپ های دوستان و جاهای غیررسمی این ست را بکار می برند.

ترکیب تیشرت و شلوار اسلش ایده آل قادر خواهد بود به شما استایلی جدید و جذاب دهد. در انتخاب تیشرت و شلوار اسلش خود توجه کنید که ست رنگشان با هم هماهنگ باشند.

بعلاوه تیشرت شما خیلی نباید گشاد و بزرگ باشد و درست باید هم سایز و اندازه اندامتان باشد تا دارای تیپی جذاب تر باشید.

این ترکیب را در دورهمی، لباس راحتی خانگی، تفریحات و حتی بیرون رفتن خواهید توانست بکار ببرید.

ترکیب لباس ورزشی با شلوار اسلش

جهت دارا بودن استایل ورزشی خیلی جذاب و عالی شلوار اسلش را با یک سویشرت ورزشی زیپ‌دار و کفش ورزشی و یا کتانی مورد پسندتان بپوشید و جهت جذاب‌تر نمودن تیپ ورزشی یک کلاه کپ هم سرتان کنید.

آشنایی با شلوار اسلش

ترکیب پلیور کلاه‌دار با شلوار اسلش

میتوانید از یک پلیور کلاه دار برای یک روز تقریبا سرد استفاده نمایید و پلیورتان را همراه با شلوار اسلش  بپوشید و ستی اسپرت و خیلی عالی برای تیپتان به وجود بیاورید.

از این تیپ غیر رسمی و اسپرت می توان برای قرارهای دوستانه و یا تیپ روزانه تان به کار ببرید.

ترکیب اسلش با کت با کت

به همراه شلوارهای اسلش، اقسام کت های چرمی، جین و اقسام کاپشن ها ر می توان پوشید، ولی این ست ها در حال حاضر زیاد شایع نشدند و در برخی اوقات ست خیلی خوبی می شوند.

ست شلوار اسلش با کت و کاپشن از دیگر ست ها رسمی تر می باشد و اغلب در هنگام دورهمی و بیرون رفتن این ست رزا می توان بکار برد.

در این ترکیب ها باید رنگ بندی شلوار اسلش و کت را بررسی نمود تا دارای ترکیب رنگ های ایده آلی باشند. با این ست خواهید توانست کفش های کتانی، بوت و یا ورزشی بکار ببرید.

ترکیب کت جین با شلوار اسلش

اگر از افرادی هستید که لباس‌های جین می پوشند، یک کت جین را با شلوار اسلش ترکیب نمایید. پوشیدن کت جین همراه این شلوار تیپی نیمه رسمی برایتان به وجود می آورد و قادر است تیپی ایده ال برای قرارهای آخرهفته شما ایجاد نماید. زیر کت چرم، هر لباس رنگی، طرح‌دار و یا حتی معمولی و ساده هم می توان بکار برد.

ترکیب کت چرم با شلوار اسلش

اگر می خواهید تیپتان را مقداری رسمی تر نمایید، نگران نباشید. باید آگاه باشید شلوار اسلش را حتی با کت چرم هم  می توانید بپوشید و استایل تان را رسمی تر نمایید.

ترکیبی از کت چرمی رسمی با شلوار ورزشی اسپرت قادر است تیپی رسمی و جدید را به وجود آورد که در جاهای مختلف قادرید آن را بکار ببرید.

ترکیب کت بلیزر با شلوار اسلش

کت‌های بلیزر از پرطرفدارترین و جذاب ترین کت‌ها برای مردان می باشد که غلب خیلی از مردان شیک پوش طرفدار آن می باشند. با توجه به اینکه شلوارهای اسلش مدلی از طبقه شلوارهای ترکیب پذیر هستند، قادرید کت بلیزر را هم با شلوار اسلش ست نمایید.

اغلب ترکیب اقسام شلوارهای اسلش و کت بلیزر به رنگ‌های تیره یا خنثی مثل طوسی، سرمه‌ای، مشکی و خاکستری قادر است، تیپی شکیل و خیلی جذاب به وجود آورد. بعلاوه قادر خواهید بود، زیر این کت بلیزر اقسام بلوز بافتنی هم بکار ببرید و تیی خیلی جذاب برای فصول سرد سال به وجود بیاورید.

آشنایی با شلوار اسلش

ترکیب تی‌شرت پولو و شلوار اسلش

از مشهورترین و همچنین موردپسندترین لباس‌های اسپرت تی‌شرت‌های پولو می باشند که خیلی از مردان برای تیپ ورزشی و یا روزانه شان آن را بکار می برند. تی‌شرت پولو با شلوارهای اسلش به همراه اقسام کفش ورزشی قابل ست شدن می باشد.

ترکیب پیراهن مردانه و شلوار اسلش

اگر یک تیپ نیمه رسمی جهت شرکت در قرارها و یا جاهای مخصوص می خواهید، ترکیب پیراهن مردانه  با شلوار های اسلش را ست خوبی خواهد بود.

این دو لباس به طور حیرت انگیزی با هم ست خواهند شد و استایلی تک برایتان به وجود می آورند. بعلاوه اگر به دنبال این هستید که تیپتان مقداری رسمی‌تر نشان داده شود  پیراهنتان را میتوان درون شلوارتان بگذارید تا شکل رسمی تری پیدا نمایید.

ترکیب کاپشن با شلوار اسلش

در زمستان، کاپشن از لباس‌های لازم و پر استفاده و در کمد لباس هر کسی باید باشد. یک ترکیب جذاب و عالی برای کاپشن، ترکیب آن با شلوارهای اسلش است.

ست این دو با هم و کاربرد بوت یا کفش ورزشی همراه یک تیپ جذاب روزانه و ورزشی ایده آل برایتان به وجود می آورد.

 کفش مورد استفاده با شلوار اسلش

آشنایی با شلوار اسلش

هر شکل کفشی با این شلوار به آسانی ترکیب می شود، ولی اگر یک کفش خیلی شیک و ایده آل جهت دارا بودن یک تیپ جذاب می باشید توصیه ما این است، اقسام کفش کتانی ساق‌دار را بکار ببرید.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: اگر دوست داری خریدی مطمئن و درجه یکی داشته داشته باشی و مغازه لباس فروشیت رو همیشه پر از جنس های با کیفیت داشته باشی، حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزن

همچنین شما هر کفش کالج، رسمی و ورزشی را با این شلوار به راحتی می توانید بپوشید. کاربرد کفش‌های کالج بی بند و کاربرد آن بی جوراب هم انتخاب خوبی است. اگر می خواهید دارای استایل شیک تری باشید رنگ کفشتان را می توانید، کاملا متضاد با رنگ شلوارتان تهیه نمایید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز