Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
14 مهر 1401

ویژگی شلوار بچه گانه چیست؟ + شلوار جین بچه گانه!

شلوار بچه گانه پسرانه

اگر شما قصد خرید بهترین نوع شلوار بچه گانه پسرانه و یا کفش اسپرت پسرانه را دارید باید ابتدا سایز فرزند خود را به طور دقیق بیابید و سپس شلواری مناسب با سایز کودک را خریداری نمایید همچنین  توجه نمایید خرید شلوارهایی کوچکتر از سایز موجب آزار و اذیت کودک شما می گردد پس برای انتخاب یک شلوار مناسب به اندازه ی کافی زمان و دقت لازم را به کار ببرید تا خرید خوبی را انجام دهید.

لازم به ذکر است قیمت انواع مختلف شلوار بچه گانه پسرانه با توجه به کیفیت شلوار، نوع پارچه ای که برای تولید آن به کارگرفته می شود، نوع دوخت آن و برند و شرکتی که به تولید این نوع شلوارها می پردازد، متغیر می باشد.

ما در مجموعه ی خود انواع مختلف شلوارهای بچه گانه را با بالاترین میزان کیفیت و قیمتی مناسب به مشتریان خود ارائه می نماییم از آنجایی که ما تمامی محصولات خود را به طور کاملا مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسانیم.

شلوار بچه گانه دخترانه خوب چیست

معمولا دختر بچه ها بیشتر به تنوع لباسها و زیبایی خود اهمیت می دهند و با خرید شلوار بچه گانه دخترانه و سارافون دخترانه در طرحی زیبا می توانید ظاهری آراسته و دلربا به دختران خود هدیه دهید لازم به ذکر است در تولید لباسهای بچه گانه استفاده از پارچه هایی که دارای مرغوبیت بسیاری باشند بسیار حائز اهمیت است زیرا کودکان دارای پوست لطیفی می باشند و باید بیشتر به جنس لباسهایی که برای آنها خریداری می نمایید.

توجه کنید به علاوه در تولید شلوارهای کودکان از پارچه هایی نظیر لی، کتان، پنبه و نخ استفاده می نمایند معمولا پوشاکی که از جنس نخ و پنبه ساخته می شوند بهترین نوع برای پوست حساس کودکان می باشند.

همچنین شلوارهای بچه گانه ی دخترانه در انواع مختلفی نظیر شلوارهای مجلسی، شلوارهای خانگی و راحتی، نمونه های ورزشی ویژه ی باشگاه و شلوارهای ساحلی قابل فروش می باشند.

به منظور خریدن شلوارهای بچه گانه باید به برخی از نکات توجه نمایید و سعی کنید شلواری را خریداری نمایید که دارای کمرکشی باشند زیرا کودکان در این نوع شلوارها احساس بسیار راحت تری دارند و شلوارهایی که زیپ و یا دکمه دارند گزینه ی چندان مناسبی برای کودکان نمی باشند به علاوه باید برای خرید شلوار کودکان به جنس آن توجه ویژه ای نماییم تا شلواری را خریداری کنیم که هیچ گونه حساسیتی برای کودکان ایجاد نکند و از خریدن شلوارهایی که دارای بند می باشند جدا خودداری نمایید.

انواع شلوار لی یا شلوار جین‌بچگانه:

  • شلوار جین بچه‌گانه کمرکش: برای کودکان داشتن کمر کشی یک مزیت مهم به شمار می‌آید. شلوارهای کمر دکمه‌ای کمر کودک شما را ممکن است ناراحت کند و کودک با آن احساس خوبی نداشته باشد. کمر کشی خوشبختانه خیلی نرم و راحت است و کودک درون این شلوار احساس راحتی شلوار خانگی را دارد. به راحتی این شلوار را می‌توانید برای کودک خود بپوشید و به علت نداشتن زیر هم پوشیدن آن راحت‌تر است.
  • شلوار جین بچه‌گانه ساس‌بند‌دار: این مدل شلوار بچگانه معمولا دارای ساس‌بند هستند. یعنی روی کمر آن‌ها یک عدد ساس‌بند با دکمه به آن متصل می‌شود به دلیل اینکه ساس‌بند برای این شلوار طراحی شده به خوبی به آن وصل می‌شود و به سادگی ساس‌بند باز نمی‌شود. پس اگر قصد استفاده از ساس‌بند را برای کودک خود دارید، بهتر است شلوار‌های جین ساس‌بند دار را انتخاب کنید. زیرا با دکمه روی شلوار بسته می‌شوند و نسبت به ساس‌بند‌های گیره‌ای به راحتی شل نمی‌شوند. همچنین رنگ ساس‌بند ست شلوار بچگانه است.
  • شلوار جین بچه‌گانه زاپدار: بعد از مد شدن شلوارهای جین سنگ شور شده که به آن‌ها شلوار لی پاره و زاپدار هم گفته می‌شد. این شلوار به شدت میان جوانان محبوبیت کسب کرد به همین علت تولید کنندگان شلوار جین بچگانه رو به تولید این نسل از شلوار بچگانه آوردند. طراحی و دوخت این نوع شلوار دقیقا مانند نمونه بزرگسال است به همین دلیل به کودکان زیبایی و جلوه خاصی می‌دهد.

نکات کلیدی در هنگام خرید لباس برای کودکان‌ را بدانید

اولین و مهمترین نکته هنگام انتخاب پارچه برای دوخت لباس کودکان این است که پارچه‌ای زمخت و تحریک کننده پوست نباشد. برای یک نوزاد تازه متولد شده باید مراقب باشیم تا در اطراف بند ناف فشاری ایجاد نشود و نوزاد در آن راحت باشد. برای کودکان بزرگتر، راحتی و حرکت آسان به عنوان مهمترین موارد در نظر گرفته می‌شود. شما همچنین به پارچه کشی، جذب، سر )لیز( و یا ضخیم نیاز ندارید. پارچه باید به راحتی به پوست کودک اجازه تنفس بدهد. همچنین باید در برابر شستشو مداوم مقاوم بوده و نیز در حین حرکت و بازی کودک به راحتی فرسوده نشود و سایش پیدا نکند.

معمولاً اولین انتخاب برای تهیه لباس بچه‌گانه پنبه است. این لیف همه معیارهایی را که نیاز داریم را دارا است. این ویژگی‌ها مانند تطبیق پذیری، تنفس و لمس نرم را به ما ارائه می‌دهد.

پنبه ساخته شده به صورت ارگانیک حتی در بالای لیست پارچه مناسب برای کودکان قرار دارد، زیرا در یک محیط کاملاً دوستدار محیط زیست و بدون هیچ مواد شیمیایی رشد یافته است.

اما صرف رفتن به فروشگاه پارچه و درخواست “پارچه پنبه‌ای” کمک شایانی به شما نخواهد کرد. پنبه انواع مختلفی دارد (حدود 90 نوع) و ممکن است یک فرد ناآشنا با پارچه مواد با ظاهر نرم و لطیف را به عنوان پارچه پنبه‌ای خریداری کند.  این پارچه‌های مواد برای لباس کودکان بسیار نامناسب است و باعث ایجاد حساسیت می‌شود. این پارچه‌ها ممکن است بعد از اولین شستشو به شدت سفت یا خشن شود.

در صورت خرید پارچه‌های مصنوعی بعد از اولین شستشو پارچه سفت و خشن خواهد شد و لکه‌های ایجادشده روی پارچه به سختی پاک خواهند شد. اگر چه در ابتدا نرم به نظر می‌رسند، اما این امر به مرور زمان و با استفاده کردن از آن پارچه از بین خواهد رفت.

شلوار بچه گانه خانگی چگونه است

با توجه به نیازهای مختلف کودکان و طرحهای دلخواه آنها شلوار بچه گانه خانگی در تنوعهای بسیاری تولید می شود و هر چه تکنولوژی پیشرفته تر می گردد کیفیت لباسهایی که تولید می شوند، بیشتر می گردد همچنین برای خرید بهترین نمونه شورت بچگانه و یا شلوار بچه گانه خانگی باید ابتدا به نوع فرم بدن کودکان خود توجه نمایید و متناسب با بدن آنها شلواری را خریداری نمایید که کودک بیشترین میزان آرامش و راحتی را در آن داشته باشد و اگر قصد خرید شلوار راحتی برای کودکان را دارید به هیچ وجه شلوارهای تنگ را برای آنها نخرید زیرا استفاده از شلوارهایی تنگ برای مدت طولانی سبب ایجاد مشکلات و ناراحتیهای جسمانی می گردد.

در نتیجه کودکان را از لحاظ روحی نیز اذیت می نماید لازم به ذکر است رنگ شلوارهایی که خریداری می کنید می تواند در روحیات فرزندان شما بسیار تاثیر گذار باشد از این رو سعی نمایید شلوارهایی خریداری کنید که دارای رنگهای شاد و روشن می باشند و باعث شادابی و بالابردن روحیه در کودکان شما می گردد و از خریدن پوشاک با رنگ تیره برای کودکان جدا خودداری نمایید.

شلوار جین‌بچگانه را بشناسید!

شلوار جین بچگانه یا همان شلوار لی در حقیقت از پارچه کتانی به نام دنیم دوخته می‌شود. این پارچه کتان ضخیم با بافت را‌ه راه مقاومت بسیار زیادی هم دارند. دلیل اینکه در کشور ایران به شلوار جین، شلوار لی هم گفته می‌شود این است که برندی با نام لی (Lee) در سال ۱۸۷۳ این مدل شلوار را وارد بازار کرد به همین علت به شلوار لی معروف شدند و امروز هم خیلی از افراد شلوار جین را به عنوان شلوار لی می‌شناسند. این شلوار بچگانه در دو نوع سایز نقلی که مناسب سن ۱ تا ۶ سال است و سایز کودک که سایز آن‌ها تا ۱۲ سال است تولید می‌شود.

سایز شلوار جین بر اساس سن کودک:

معمولا سایز شلوار بچگانه بر اساس قد و وزن کودک شما می‌تواند، متفاوت باشد. اما یک سری سایز استاندارد وجود دارد که برای بیشتر کودکان صدق می‌کند و به قرار زیر است:

  1. سایز ۳۰: مناسب سن یک سال
  2. سایز ۳۵: مناسب سن یک تا دو سال
  3. سایز ۴۰: مناسب سن دو تا چهار سال
  4. سایز ۴۵: مناسب سن سه تا پنج سال
  5. سایز ۵۰: مناسب سن چهار تا هفت سال
  6. سایز ۵۵: مناسب سن پنج تا هشت سال
  7. سایز ۶۰: مناسب سن هفت تا دوازده سال
  8. سایز ۶۵: مناسب سن هشت تا چهارده سال
  9. سایز ۷۰: مناسب سن ده تا شانزده سال
  10. سایز ۷۵: مناسب سن دوازده تا هجده سال

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست