Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
30 مهر 1401

ویژگی شورت زنانه مناسب چیست؟ + انواع شورت زنانه را بشناسید! +نکات بهداشتی شورت زنانه!

همه چیز در رابطه با شورت زنانه و انواع آن

همه‌ی ما هر روز از انواع مدل شورت زنانه استفاده می‌کنیم. نمایان بودن خطوط شورت از زیر لباس برای همه‌ی ما مکررا اتفاق افتاده‌است، اما معمولا هیچ یک از ما در مورد چنین مسائلی تبادل نظر نمی‌کنیم. انتخاب یک مدل درست از میان انواع شورت زنانه، راحتی و اعتماد به نفس شما را افزایش خواهد داد.

شورت برزیلی چگونه است

شورت برزیلی ترکیبی از تانگ و هیپسترز است. این مدل شورت زنانه دقیقا همان چیزی است که در یک تعطیلات ساحلی به آن نیاز دارید.
انواع شورت برزیلی به ۳ دسته تقسیم می‌شوند:

  1. شورت برزیلی معمولی
  2. شورت برزیلی با گره یکطرفه
  3. شورت برزیلی با گره دو طرف

شورت بند جوراب‌دار

همانطور که از نام این مدل شورت مشخص است، شورت به جوراب متصل می‌شود. این مدل شورت ها باید با جوراب‌های ساق بلند پوشیده شوند شورت با یک بند نازک نخی قابل تنظیم جوراب ساق بلند را نگه می‌دارد. طبیعتا این مدل چندان عامیانه نیست و باید حتما با برخی پوشش‌های خاص پوشیده شود.

شورت فرانسوی 

شورت فرانسوی یکی از محبوب‌ترین انداع شورت زنانه است. در این طراحی، مانند شورت کلاسیک، از فاق بلندی استفاده شده است. تنها تفاوت این دو در انحنای بیش‌تر برش در قسمت دور ران است که پوشش کمتری نسبت به شورت کلاسیک ایجاد می‌کند.
کِی بپوشیم : این مدل شورت زنانه، بهترین گزینه برای شلوارهای فاق بلند است.

هیپسترز / هیپ هاگرز 

در مدل هیپستر یا هاگرز، کش کمر دقیقا روی باسن قرار می‌گیرد. با اینکه این شورت، فاق کوتاهی دارد، اما هنوز پوشش زیادی را به خصوص در پهلوها ایجاد می‌کند.
کِی بپوشیم : این مدل شورت زنانه، در زیر جین‌ها و دامن‌های فاق کوتاه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شورت پادار 

این مدل از انواع شورت زنانه بر خلاف معمول، در قسمت ران، مستطیلی شکل هستند و شورت‌های مردانه را در ذهن تداعی می‌کنند. ویژگی اصلی شورت پادار، پوشش بالای آن است.
کِی بپوشیم : شورت‌های پادار زنانه در زیر دامن‌های کوتاه و پیراهن چین دار که امکان بالا رفتن آن‌ها بسیار است، به کار می‌روند.
این مدل از شورت‌ها در دوران قاعدگی گزینه‌ی مناسبی نخواهد بود.

شورت هیپستر(جنیفری)
لباس زیر هیپستر مدل خاصی هست.واین ویژگی خاص بودن آن باعث پر طرفدار ترین شورت فانتزی قرار گیرد.این شورتها دارای فاق کوتاه می باشند وکش آن روی کمر قرار می گیرد که باعث لخت بودن کمر میشود.با این حال، همه قسمت‌ها را به خوبی می‌پوشاندو می توانید بصورت روزمره استفاده کنید.این شورت ها را می توان با انواع دامن و شلوارهای فاق کوتاه و فاق بلند نیز استفاده کرد.

شورت گنی 

شورت گنی برای افرادی مناسب که اضافه وزن دارند fو در قسمت شکم دچار چاقی هستندو می‌خواهند بدن آن‌ها بهتر دیده شود،فاق آن بلند می‌باشد و در قسمت بالایی کش بافتی وجود دارد که باعث جمع کردن شکم و باسن می‌شود. این مدل شورت های زنانه می‌توانند زیبایی را برای هر خانمی دوچندان کند. هر زمان از مدل‌ شورتی که دارید خسته شدید، حتما این مدل را امتحان کنید. این مدل شورت ها پوشش کاملی برای شما دارند. شکم را به راحتی می‌پوشانند و بدن را جمع کرده و کمربند ضخیمی دارند که دارای لطافت بسیار خاصی می‌باشد.

شورت نانو (Nano): این مدل لباس زیر زنانه ضد حساسیت و ضد قارچ می باشد. آنها در طرح و رنگهای زیبا در دسترس هستند. جنس و کیفیت الیاف شورت نانو فوق العاده است. این مدل شورت زنانه را معمولا از جنس درخت آواکادو تولید می کنند. این مدل شورت برای کسانی هم که دچار حساسیت پوستی هستند نیز بسیار مناسب است. از نمونه بهترین مدل شورت دخترانه باکیفیت می توان به مدل های : شورت نانو آنتی باکتریال ضد حساسیت پک4عددی از برند لباس سکرت اشاره کرد.

شورت قاعدگی یا شورتکس(thinx): خانم ها بهتر است برای دوران پریودی و یا قاعدگی از شورتکس بهره بگیرند. شورتکس یک لایه اضافی جهت جذب خون در دوران پریودی دارد. همچنین این مدل شورت را می توان در دوران بعد از بارداری به دلیل ترشحات زیاد استفاده کرد. شورتکس با داشتن لایه ای اضافه از پارچه ضد آب؛ مانع از آلوده شدن سایر لباس ها در زمان پریودی می شود. استفاده از شورتکس لباس سکرت، باعث می شود که بانوان در دوران عادت ماهانه خود، احساس امنیت و اعتماد به نفس کنند و با خیال راحت به فعالیت های روزمره خود بپردازند بدون آنکه نگران نشت خون به لباس خود باشند.

شورت گیاهی: قطعا شما هم نام شورت های گیاهی به گوشتان رسیده است. ما استفاده از آنها را به دلیل ایجاد حساسیت های پوستی و تخریب آن پیشنهاد نمی کنیم. به علاوه استفاده مداوم از انها باعث ابتلا به بیماری های عفونی و قارچی خواهد شد.

شورت نخیهمانطور که در بالا اشاره کردیم، شورت نخی یا پنبه، بسیار با کیفیت و متحکم است. تنفس پذیر و قابلیت جذب رطوبت بالایی دارد. درنتیجه از بروز عفونت قارچی و باکتریایی و مخمر جلوگیری می کند.

نکات بهداشتی مربوط به لباس زیر زنانه را بدانید 

 1- لباس زیر خود را هر روز عوض کنید.
2.شورت زنانه شیک را جدا از لباسهای دیگر بشویید و از لباس زیر دیگران جدا شوید.
3. لباس زیر دیگران ، حتی اعضای خانواده را نپوشید.
4- اطمینان حاصل کنید که شورت زنانه نخی را در زیر نور آفتاب خشک کنید زیرا آفتاب بهترین ضد عفونی کننده است ، در صورتی که اتو زدن با اتو داغ امکان پذیر نیست.
5. بهتر است از لباسهای زیر به رنگ سفید به خصوص سفید استفاده کنید تا تغییرات تخلیه به راحتی قابل تشخیص باشد.
اندازه صحیح را انتخاب کنید
سوتینی که نزدیک بدن باقی بماند ، احساس سوزش در پوست ایجاد کند یا به بدن فشار وارد کند ، سفت است. مدلی که فرم مناسبی ایجاد نمی کند و کاربرد آن را تغییر نمی دهد نیز سست است. پس وسط این دو اندازه مناسب شماست ؛ با این حال ، گاهی اوقات اندازه دور قفسه سینه مناسب نیست ، در حالی که اندازه جام مناسب است یا بالعکس. در چنین مواردی ، اندازه فنجان را در اولویت قرار دهید و اندازه سینه را با استفاده از نقاط کوتاه یا استفاده از یک رابط طولانی کاهش دهید.
نکته مهم: درست مثل خرید شورت زنانه ساده ، باید به فلزات و قسمتهایی که استفاده می شود توجه کنید تا بدن نسبت به آنها حساس نشود. در انتخاب سوتین نیز باید این نکته را در نظر گرفت

بهترین مدل شورت مدلی است که مناسب اندام شما باشد

خلاصه داستان بوکسور یا لغزش؟ سوال این است؟ مدلهای مختلف شورت به طور کلی هیچ مزیت خاصی نسبت به یکدیگر ندارند. این بدان معناست که نمی توان گفت شورت بوکسور لزوماً و همیشه بهتر از شورت های لغزنده است زیرا به دستگاه تناسلی اجازه می دهد با هوا ارتباط برقرار کند. یا از آنجا که شورت های لغزنده می توانند از اندام تناسلی بسیار مراقبت کنند ، همیشه باید شورت های لغزنده بپوشید. در واقع اینکه کدام شورت مردانه بهتر است به دو چیز بستگی دارد.
یکی این است که کدام مدل را می پسندید؟ و دوم ، ویژگی اندام اندام چیست؟ در مورد اولین دلیل شما باید خودتان تصمیم بگیرید. اما در مورد دوم ، پیشنهاداتی وجود دارد. به عنوان مثال ، شورت های اسلیپ بیشتر مناسب مردانی است که:
 رانهای پهن دارند. بنابراین آنها می خواهند هنگام راه رفتن یا دویدن اصطکاک کمتری بین پوست بدن و پارچه لباس زیر ایجاد کنند.
 آنها تمایل زیادی به پوشیدن شلوار جین و جوراب شلواری دارند. به همین دلیل ، پوشیدن شورت بوکسر به دلیل علامتی که روی پارچه شلوار ظاهر می شود ، برای آنها مناسب نیست.
 آنها در طول روز فعالیت بدنی دارند. به همین دلیل است که شورت برای آنها کمی دست و پا گیر است.
 آنها ورزش می کنند و به احتمال زیاد دچار آسیب تناسلی می شوند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز