Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
30 مهر 1401

ویژگی شورت مردانه خوب چیست؟ + انواع شورت مردانه را بشناسید! + پارچه شورت مردانه!

همه چیز در رابطه با شورت مردانه و انواع آن!

شورت مردانه مهم‌ترین لباس ‌زیر برای آقایان است. دلیل اهمیت انواع شورت مردانه این است که شورت، همانند زیرپوش، اولین لایه از لباس است که باپوست بدن ارتباط مستقیم دارد. به همین جهت اگر جنس این لباس به‌اندازه کافی باکیفیت نباشد، اندازه آن زیادی تنگ یا خیلی گشاد باشد، از قسمت کمر یا ران در بدن رول شود، یا هر ایراد دیگری که داشته باشد، فرد در طول روز به‌شدت اذیت خواهد شد.

علاوه بر این با توجه به محیط زندگی، شرایط آب و هوایی (گرم و خشک)، معتدل و سرد و مرطوب) و همچنین فصول مختلف سال می‌بایست هنگام انتخاب شورت مردانه اسپرت نهایت دقت را به خرج دهید.

زیرا بعضی از شورت‌ها از لحاظ الیاف و باقت موجب باقی ماندن رطوبت ناشی از تعرق، شستن اعضای بدن و دیگر عوامل محیطی می‌شود. این امر موجب نفوذ و رشد انواع ویروس و باکتری می‌گردد و در پای آن فرد به صورت مستمر دچار خارش و به اصطلاح له کردن کشاله ران می‌گردد.

با این توصیف می‌توان گفت انتخاب صحیح و مناسب شورت اسپرت مردانه متناسب با محل زندگی، شرایط آب و هوایی، نوع شغل و فعالیت‌های روزانه از اهمیت بالایی برخوردار است.بسیاری از مردان به دلیل اهمیتی که برای لباس‌های خود قائل می‌شوند، وسواس زیادی هم در خرید لباس ‌زیر به خرج می‌دهند.

به همین دلیل همواره به دنبال خریدن بهترین شورت مردانه هستند یا پول زیادی بابت خرید شورت اسپرت مردانه شیک میپردازند. در حالی که شاید مارک‌های خیلی مشهور تولید کننده لباس زیر لزوماً بهترین و مناسب‌ترین کالاها را تولید نکنند.

البته به یاد داشته باشید که تجربیات نشان داده، هرچه برند سازنده محصول معتبرتر باشد و به نسبت از مارک‌های مشهور محصولات خود را خریداری کنید، از نحوه عملکرد، کیفیت و طول عمر آن رضایت بیشتری خواهید داشت.

در واقع برای داشتن بهترین لباس زیر مردانه تنها فاکتور بااهمیت، جنس این کالا و بعد از آن کیفیت دوخت آن است. یعنی بهترین شورت نخی مردانه که واقعاً از جنس نخ پنبه باشد و از نظر کش دوزی و دوخت درزها به اندازه کافی ظریف باشد، بدون تردید بهترین شورت برای مردان است.

 انواع شرت مردانه را بشناسید! 

لباس زیر مردانه انواع مختلفی دارد که فراوان‌ترین و معمول‌ترین مدل‌های آن عبارت است از:
 شورت مردانه اسلیپ (Brief): یکی از انواع شورت مردانه، شورت اسلیپ است که در بین مدل‌های متنوع لباس زیر مردانه بیشترین استاندارد را دارد. شورت اسلیپ مردانه پادار نبوده و پوشش کاملی را به فرد ارائه می‌دهد.

اگر از شلوارهای جین و چسبان استفاده می‌کنید، بهتر است در بین انواع لباس زیر مردانه، شورت اسلیپ را انتخاب و خریداری نمایید؛ چراکه تنخور آن نسبت به دیگر مدل‌ها جاذب‌تر و فیکس‌تر است. برای خرید شورت اسلیپ مردانه اقدام نمایید.

البته خاطر نشان می‌گردد که در هنگام انتخاب این مدل از شورت مردانه اسپرت می‌بایست از خرید برند‌های تنگ خودداری کنید. زیرا شورت‌های تنگ موجب بروز مشکلاتی از قبیل درد‌های بدنی (آلت تناسلی) و در پی آن بروز بیماری‌هایی نظیر‌واریکوسل می‌گردد.

بنابراین توصیه می‌کنیم از شورت مردان اسلیپ یکی از مدل‌های مورد علاقه شماست، هنگام خرید این محصول از انتخاب شورت‌های خیلی تنگ و کش دار اجتناب نمایید. (بررسی‌ها و آزمایشات به عمل آمده در این زمینه نشان داده که یکی از عوامل مؤثر در ناباوری‌های شابع در بین آقایان پوشیدن لباس‌های تنگ نظیر شورت و شلوار جین است. )

شورت مردانه پادار اسپرت: شورت‌های پادار اسپرت در بین انواع مدل شورت مردانه برای استفاده روزانه افراد بسیار مناسب بوده و دارای مدل‌های گشاد تا چسبان هستند و شما می‌توانید بر اساس سلیقه و فرم بدنتان یک نمونه از آنها را انتخاب و خریداری نمایید.

اگر به دنبال خرید شورت مردانه اسپرت هستید، می‌توانید این محصول را انتخاب کنید، زیرا علاوه بر داشتن ظاهری اسپرت، به لحاظ ینکه پادار است، از آن می‌توانید در زیر لباس‌های ورزشی، شنا و دیگر محیط‌های عمومی استفاده کنید.

شورت مردانه فانتزی: اگر چه شورت‌های فانتزی مردانه تنوع بسیاری در طراحی لباس زیرهای مردانه به وجود آورده‌اند، اما کاربرد روزانه ندارند و به هیچ عنوان نمی‌توان آنها را جایگزینی برای شورت‌های مردانه اسلیپ، باکسر و پادار دانست.

⦁ شورت مردانه باکسر (Boxer): باکسر چیست ؟در میان انواع شورت های مردانه، شورت باکسر یا همان شورت پادار بسیار آزادتر و راحت‌تر بوده و برای افرادی مناسب است که می‌خواهند لباس زیرشان آزاد و گشاد باشد.

اگر از شلوارهای پارچه‌ای و گشاد استفاده می‌کنید، بهتر است شورت مردانه پادار را بخرید؛ چراکه این مدل احساس راحتی و خنکی را برای شما به وجود می‌آورد

نکات خرید انواع شورت مردانه را بدانید 

جالب است بدانید که قدمت لباس زیر مردانه به ۷۰۰۰ سال پیش در مصر باستان بازمی‌گردد. البته مدل شورت مردانه در آن زمان شباهت بسیاری به پوشک بزرگ‌سال داشته که آقایان به دور پاهای خود می‌بستند، اما همان پارچه سرآغازی برای تولید انواع مدل شورت مردانه شد.

جنس شورت اهمیت بسیاری دارد. برای مثال پارچه نخ پنبه انتخاب مناسبی است، چرا که جریان هوا از آن عبور می‌کند و مانع عرق‌سوز شدن می‌شود. اما جنس پلاستیکی یا الیاف مصنوعی، اگرچه قیمت پایین‌تری دارند، اما ممکن است باعث بروز مشکلاتی از جمله حساسیت پوستی، التهاب یا خارش شوند.

توصیه می‌کنیم پیش از خرید شورت مردانه به مدل آن توجه کنید و مدلی تهیه کنید که مناسب فرم اندامتان باشد. در غیر این صورت ممکن است با لباس زیرتان درگیر شود و باعث بروز مشکلاتی در طول روز شود. در این صورت سایز شورت مردانه نیز اهمیت بسیاری دارد که بی‌توجهی به سایز نیز ممکن است باعث بروز مشکلاتی شود.

به یاد داشته باشید که به دلیل رعایت نکات بهداشتی در فروشگاه آنلاین و حضوری امکان تعویض لباس زیر را ندارند. در این صورت پیش از خرید لباس زیر مردانه حتماً تمام نکات را بررسی کنید تا دچار مشکل نشوید.

شما می‌توانید جنس لباس زیر را در برخی از فروشگاه‌های آنلاین معتبر بررسی کنید و خرید اینترنتی شورت مردانه ساده‌ای را تجربه نمایید. در واقع بررسی اطلاعات محصول و نظرات کاربران کمک شایانی به خرید آنلاین لباس زیر مردانه می‌کند.

نکته آخری که باید به یاد داشته باشید، بهداشت لباس زیر است. لباس زیر در ارتباط مستقیم با پوست قرار دارد و ممکن است دچار تعریق شود. در این صورت حتماً لباس زیرتان را هر روز عوض کنید و آن را به خوبی بشویید.

برخی از شورت‌های مردانه جنس نانو آنتی باکتریال دارند. این مدل شورت‌ها مانع ایجاد باکتری یا بوی بد در لباس زیر مردانه می‌شود، اما به یاد داشته باشید، اگرچه ممکن است لباس زیرتان بوی ناخوشایند نگیرد، اما شستن به موقع لباس زیر اهمیت بسیاری برای رعایت بهداشت و حتی حفظ سلامت خودتان دارد.

پارچه مناسب شورت مردانه چیست؟ 

وقتی به دنبال خرید اینترنتی شورت مردانه هستید، تشخیص میزان راحتی لباس زیر زمانی که بسیاری از آن‌ها در عکس‌ها به یک شکل به نظر می‌رسند چقدر سخت خواهد بود. سپس به جنس پارچه نگاه می‌کنید و این فقط می‌تواند شما را بیشتر سردرگم کند. شورت پنبه، شورت نایلون، شورت ریون! از خودتان می‌پرسید بهترین پارچه مناسب شورت مردانه کدام است؟

شورت مردانه پنبه‌ای هوای بیشتری از خود عبور می‌دهد. همچنین نگهداری از آن آسان تر است. ولی در نظر داشته باشید که با گذشت زمان شکل خودش را ازدست می‌دهد.

اگر به دنبال جنس شورت شیک مردانه هستید، ترکیب نایلون و الاستان انتخاب بهتری است. نایلون رطوبت زدایی می‌کند ولی خاصیت کشسانی ندارد. الاستان موجود در پارچه به راحتی شورت در هنگام تحرک کمک می‌کند.

گزینه عالی دیگر، پارچه میکرو مودال است. این پارچه نوع خاصی از مودال ریون است که به دلیل نرمی و مقاومت در برابر چروک شدن محبوب است. این نوع از ریون خاصیت جذب بو و همچنین جذب رطوبت بالایی دارد که همین مساله آن را برای لباس زیر و همچنین لباس ورزشی پر کاربرد کرده است. اگر می‌خواهید تناسب اندام خود را بالا ببرید، به نوعی لباس زیر ورزشی احتیاج دارید که به سختی کار شما باشد، بنابراین می‌توانید روی اهداف خود تمرکز کنید و نه وضعیت عرق کرده و ناراحت کننده در لباس زیرتان.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست