Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
14 مهر 1401

ویژگی لباس تابستانی کودکانه چیست؟ + خصوصیات لباس بچه گانه!

همه چیز در رابطه با لباس تابستانی بچه گانه

خرید لباس بچگانه یکی از خاطره‌انگیزترین خریدها محسوب می‌شود و یک لباس بچگانه دخترانه یا پسرانه می‌تواند دنیای زیبای کودکان را زیباتر و رنگارنگ‌تر کند. مدل لباس بچگانه روز به روز بیشتر می شود و حتی برخی از برندها فشن شویی برای لباس بچگانه پسرانه و دخترانه برگزار می‌کنند. همچنین در صورتی که می‌خواهید از مد روز لباس بچگانه با خبر شوید و لباس مناسبی برای کودکتان تهیه کنید، فضای مجازی و فروشگاه‌های آنلاین کار شما را آسان کرده است.

فروشگاه آنلاین لباس به شما کمک می‌کند تا در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. چرا که نیازی نیست برای خرید یک تیشرت یا شلوار بچگانه مغازه و فروشگاه‌های گوناگون را بگردید. کافی است فروشگاه اینترنتی لباس معتبری پیدا کنید و انواع مدل، رنگ، سایز و برند لباس بچگانه را مشاهده کنید و حتی قیمت و کیفیت لباس‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا خرید مطمئنی داشته باشید.

لباس جذاب بچگانه به کودکان اعتماد به‌نفس می‌دهد و باعث می‌شود که آن‌ها احساس خوشحالی و رضایت را تجربه کنند. همچنین در صورتی که کودکتان لباسش را دوست داشته باشد، احساس خوشایندی به نسبت خودش پیدا می‌کند. در صورتی که نمی‌دانید برای امسال تابستان چه مدل لباس بچگانه‌ای برای فرزندتان تهیه کنید، توصیه می‌کنیم به ادامه مقاله توجه کنید تا یک خرید آسان داشته باشید.

تیشرت و شلوارک پسرانه

یکی از لباس‌های محبوب پسر بچه‌ها در فصل تابستان، تیشرت و شلوارک بچگانه است. تیشرت و شلوارک انتخاب‌ مناسبی است که کودکتان احساس راحتی و خنکی را در آن لباس تجربه می‌کند. این روزها مدل تیشرت بچگانه پسرانه روز به روز بیشتر می‌شود.

توصیه می‌کنیم در صورتی که کودکتان می‌تواند لباس خود را انتخاب کند، قدرت تصمیم‌گیری را بر عهده خودش بگذارید. این کار به کودکان کمک می‌کند تا عزت نفش و اعتماد به‌نفس بیشتری داشته باشند و قدرت تصمیم گیری خود را تقویت کنند.

پیراهن هاوایی پسرانه

یکی از جذاب‌ترین مدل پیراهن برای مردان کوچک، پیراهن هاوایی است. طراحان این مدل پیراهن پسرانه خنک را برای روزهای گرم تابستان طراحی کرده‌اند که نقش و نگار آن احساس خوشایند روزهای گرم و دلچسب تابستان را القا می‌کند.

در صورتی که می‌خواهید یک لباس مناسب برای مسافرت تابستانه برای فرزندتان تهیه کنید، پیراهن هاوایی پسرانه انتخاب مناسبی خواهد بود. این پیراهن ظاهری جذاب دارد و استایل کودکتان را حتی در عکس‌ها منحصربه‌فرد می‌کند.

در صورتی که می‌خواهید استایل کودکتان را کامل کنید، خرید کلاه بچگانه و صندل بچگانه را فراموش نکنید. کلاه حصیری بچگانه نه تنها ترکیب جذابی با پیراهن هاوایی خواهد بود، بلکه از پوست لطیف و چشمان کودکتان در برابر نود خورشید محافظت می‌کند.

رنگ‌های شاد و شفاف و زنده، ذوق و شوقی بیشتر برای کودکان ایجاد می‌کند و باید رنگ لباس بچه‌ها با روحیه لطیف آنها هماهنگ باشد. کودک لباس را به دلیل رنگ‌های جذاب و شاد آن دوست دارد. او درباره تناسب رنگ لباس و اینکه آیا چنین رنگی به او می‌آید یا نه، چیز زیادی نمی‌داند و به همین دلیل ممکن است حتی در یک زمان لباس‌هایی با رنگ‌های مختلف و ناهماهنگ را برای پوشیدن انتخاب کند. کودکان بیشتر مایل به پوشیدن رنگ‌های قرمز، سبز، نارنجی، زرد، آبی و صورتی هستند. از طرف دیگر، در کار کودک الزاما باید از رنگ‌هایی کاملاً استاندارد و بهداشتی استفاده شود تا سلامت کودکان تضمین شود. در صورت بروز هرگونه اختلال روی پوست کودک با پزشک مشورت کنید تا علاوه بر درمان به موقع، علت حساسیتی که باعث ایجاد مشکل شده است را نیز دریابید.

استفاده از پارچه‌های نخی و خنک
پارچه یکی از مهمترین عناصر در طراحی لباس و تامین خنکای بدن و کاهش تعرق به شمار می‌رود. به همین خاطر انتخاب پارچه مناسب می‌تواند پایه‌های طراحی لباس را برای تامین مواردی نظیر، راحتی، خنکی و زیبایی تامین کند. الیاف طبیعی با پیشینه قوی یکی از موفق‌ترین نمونه‌ها در کاهش تعرق است تا جایی که هر چه بیشتر الیاف طبیعی در نسوج پارچه وجود داشته باشد، میزان گرما نیز کاهش پیدا می‌کند. در میان الیاف طبیعی ابریشم یکی از کاربردی‌ترین نمونه‌ها در دوران کهن به شمار می‌رود که علاوه بر کاهش تعرق از از انتشار بوی بد بدن نیز پیشگیری می‌کند. پس نکته نخست در طراحی لباس تابستانه این است که از پارچه‌های نخ و پنبه بیشتر بهره ببریم. به این ترتیب نمونه‌هایی نظیر پارچه: لنیل و مواردی که داری ۹۸ درصد ویسکوز است، برای این فصل مناسب هستند. وال هندی و ملل از مدل پارچه‌هایی هستند که در لباس‌های تابستانی استفاده می‌شوند.

تیشرت دخترانه

برای فصل تابستان تیشرت دخترانه یک لباس بسیار مناسب است. آستین های کوتاه تیشرت باعث می شود که دختر دلبند شما هنگام بازی با وسایل مزاحمتی نداشته و به راحتی دستان خود را تکان دهد. هرچند ممکن است در هنگام زمین خوردن نبود آستین باعث تشدید آسیب به دخترتان شود. تیشرت های دخترانه لباسی با تنوع طرح و رنگ فوق العاده هستند که برای فصل تابستان و بهار بسیار مناسب می باشند. اگر در فصل تابستان دخترتان شروع به راه یا چهار دست و پا رفتن می کند، بهتر است خرید تیشرت بچه گانه دخترانه را در اولویت قرار دهید.

شومیز بچگانه دخترانه

شومیز لباسی است که بیشتر برای بزرگسالان دوخته شده است اما خرید یک شومیز بچه گانه با رنگ مناسب می تواند احساس خانم بودن را در دختر شما دو چندان کند. اگر قصد ست کردن لباس خود و دخترتان را دارید و سایر انواع لباس دخترانه شما را راضی نمی کند، شومیز بچه گانه گزینه ای بسیار مناسب است. با ست کردن شومیز خود و دخترتان در مهمانی ها خواهید درخشید. به علاوه دختر شما نیز در این لباس احساس ناراحتی نکرده و به راحتی می تواند به بازی خود بپردازد.

رنگ های ساده، سبک مینیمالیست

حتما شنیده اید که سادگی همیشه جذابیت دارد، رنگ های خنثی از آنجا که ساده اند، به راحتی با رنگ های دیگر ست می شوند. از این رو در زمان شما برای ست کردن لباس نیز صرفه جویی می شود. به عنوان مثال اول صبح زمانی که خواب آلودید اما باید حتی قبل از خوردن چای تان، لباس های فرزندتان را تن اش کنید، این رنگ ها به کمک تان می آیند و دیگر مجبور نیستید که با آن حالت خواب آلودگی به ست کردن لباس ها هم بیاندیشید. در واقع شما می توانید لباس های رنگ خنثی کودکان تان را به راحتی با هر رنگ لباس دیگری ست کنید.

علاوه بر راحتی ست کردن، رنگ های خنثی احساس آرامش را منتقل می کنند. بنابراین کودک تان در لباس هایی با رنگ های خاکی و ملیح در آرامش بیشتری خواهد بود تا در لباس هایی ب رنگ های جیغ و پر رنگ.اگر می خواهید تیپ میهمانی برای کودکتان بزنید یا حتی به دنبال تنوع دادن به استایل کودکان تان هستید، لباس های اصلی او را به رنگ های خنثی انتخاب کنید، سپس اکسسوری هایی با رنگ های جسورانه و بولد به آن بیافزایید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست