Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
14 مهر 1401

ویژگی لباس زمستانی بچگانه چیست؟ + لباس بچگانه زمستانی

همه چیز در رابطه با خرید لباس زمستانی بچه گانه

بهترین روش پوشیدن لباس در فصل زمستان، چند لایه پوشیدن است با این کار گرمای بیشتری حفظ خواهد شد و در صورت نیاز اگر کودک شما احساس گرما کرد با کم کردن لباس ها راحتی او را فراهم  می کنید. در پوشیدن لباس های گرم باید به جنس و نوع لباس توجه کنید که موجب آزار پوست کودک شما نشود. برای مشاهده نمونه هایی از مدل لباس بچه گانه زمستانه همراه ما باشید.

لایه میانی لباس بچگانه برای زمستان مهم است

لایه میانی لباس بچگانه ای که در ترکیب لباس دخترانه یا لباس پسرانه زمستانی کودک خود به کار میبرید باید از جنس پنبه یا پشم طبیعی باشد. اندازه این لباس باید به گونه‌ای انتخاب شود که کاملا به بدن کودک شما بچسبد اما ان‌قدر تنگ نباشد که اجازه حرکت آزادانه را از او بگیرد.

لایه بیرونی لباس بچگانه برای زمستان

لباس باید از کودک در مقابل باد و باران و برف محافظت کند. جنس کاپشنی که برای لایه نهایی لباس‌های کودکتان انتخاب میکنید باید ضد آب باشد و در عین حال بهتر است قابلیت تنفس را نیز داشته باشد.

همیشه چند لایه لباس تن بچه ها کنید

لباسی که برای زمستان انتخاب میکنید هر قدر هم که گرم باشد بهتر است از چند لایه لباس استفاده کنید. این پیشنهاد آکادمی طب اطفال کشور کشور آمریکا است که برای بچه های خود در هر آب و هوایی از یک لایه لباس بچگانه بیشتر از آن چه یک بزرگسال در همان آب و هوا می‌پوشد، استفاده کنید.

در صورت امکان دو نوع کاپشن برای کودکتان تهیه کنید تا راحت باشد 

آب‌وهوا و شدت سردی آن نیز در انتخاب یک کاپشن زمستانی مناسب بسیار تاثیرگذار است. درواقع اگر آب و هوا آن‌قدر سرد و خشک نباشد و خودتان متوجه شوید که نیازی به کاپشن‌های ضخیم نیست، می‌توانید از کاپشن‌های زمستانی که ضخامت آن نسبت به سایر کاپشن‌ ها کم‌تر است، برای گرم نگه‌داشتن کودک خود استفاده کنید. البته این مسئله به مدت‌زمانی که در بیرون از خانه به‌سر می‌برید هم وابسته است.

برای مثال شاغلید و به اجبار کودک خود را قبل از این که در محل کار حاضر شوید به مهد کودک می‌برید. این کار باعث می‌شود، کودکتان هر روز مدت زمان قابل توجهی را در بیرون از خانه سپری کند. بنابراین در صورت امکان بهتر است، دو نوع کاپشن برای او تهیه کنید. کاپشن ضخیم و کاپشنی که ضخامت آن کم است. توجه کنید که باید با توجه به میزان سردی هوا، کاپشنی که مناسب است را به کودک بپوشانید و دیگری را داخل ساک مخصوص قرار دهید تا در صورت لزوم به او بپوشانید.

مواظب بیش از حد گرم شدن بدن کودکتان باشید

برای گرم‌کردن کودکان نسبت به بزرگسالان باید از یک لایه لباس بیشتر استفاده شود. بنابراین بدیهی است که والدین زیر کاپشن‌های زمستانی، یک یا دو لایه لباس ضخیم هم به فرزندشان بپوشانند. اما مراقب گرم شدن بیش از حد باشید! عرق‌کردن کودک باعث سرماخوردن او می‌شود. به جای این که یک لباس عروسکی بزرگ و سنگین برای کودکتان بخرید و لباس ضخیم هم زیر آن به کودکتان بپوشانید، با کاپشن زمستانی سبک و یک دست لباس زمستانی که ترجیحا از پشم گوسفند و دیگر حیوانات تهیه شده، کودکتان را از سرما محافظت کنید.

شلوار

یکی دیگر از موارد مهم لباس بچگانه، شلوار است. در خرید شلوار بچگانه در همه فصول تلاش کنید ابتدا به راحتی دلبندتان توجه کنید. در فصل زمستان به دلیل آنکه سرما به پای انسان زودتر از دیگر نواحی بدن نفوذ می‌کند، باید به‌خوبی گرم شود. برای این کار می‌توانید از شلوار جین کشی ضخیم، شلوار مخمل و شلوار پشمی استفاده کنید. شلوار پارچه‌ای برای روز‌های سرد در کودکان، انتخاب مناسبی نیست.
اگر شلوار در ناحیه مچ پا دارای کش باشد بهتر است. کش سبب می‌شود مچ پا گرم بماند و از طرفی، چون بچه‌ها مرتب در حال دویدن هستند از گیرکردن پا در پاچه جلوگیری می‌کند.

پلیور

اگر کاپشن انتخابی شما گرم است شاید نیازی نباشد که بیشتر از یک پلیور به بچه بپوشانید. پلیور بچگانه یقه‌گرد انتخاب مناسبی در خرید پلیور است. پلیور یقه‌اسکی بچگانه هرچند گرمای بیشتری دارد، اما در حقیقت پس از تحرک‌های کودکان در آن‌ها احساس خفگی به وجود می‌آورد. تلاش کنید در انتخاب پوشش زیر کاپشن، پلیور را به پیراهن ترجیح دهید، چراکه وجود دکمه و زیپ یکی از مواردی است که باعث عدم راحتی در بچه‌ها افزایش می‌دهد.

کلاه

یکی دیگر از توصیه‌های مهم در زمستان برای کودکان، کلاه است. به کلاه زمستانی خوب ابتدا باید گرم باشد. در مرحله بعد کش آن باید نرم و راحت باشد. اندازه سر باشد یعنی نه تنگ باشد و نه گشاد. سعی کنید کلاه انتخابی روی گوش کودکان را نیز بگیرد چراکه گوش‌ها مخصوصاً در کودکان یکی از مجاری ورود سرما به بدن هستند، اگر کلاه روی گوش را بپوشاند بهتر است.

در خرید لباس بچگانه حتماً به سایز لباس‌ها نیز باید توجه کنید. یکی از راه‌های بسیار مناسب برای خرید لباس بچگانه، خرید لباس به‌صورت آنلاین است. این کار مخصوصاً اگر از فروشگاه اینترنتی معتبری صورت گیرد به شما این امکان را می‌دهد که از راهنمای سایز و البته راهنمایی جنس لباس استفاده کنید.

 لباسی بخرید که کودکتان خودش به تن کند و لذت ببر

سعی کنید لباس‌هایی بخرید که کودکتان خودش به سادگی به تن کند و از تنش بیرون آورد. در واقع این مهارت را کودکان باید از سنین پایین بیاموزند تا مسئولیت کارهای شخصی را بر عهده بگیرند.

از این رو سعی کنید لباس‌هایی که تهیه می‌کنید این نکات را به همراه داشته باشند:

  1. دکمه سفت و سختی نداشته باشد و به سادگی باز و بسته شود.
  2. لباس تنگ نباشد و به سادگی پوشیده شود.
  3. لباس گشاد نباشد و به سادگی از تن خارج نشود.
  4. زیپ لباس سفت و محکم نباشد.
  5. دکمه‌های لباس پشت لباس نباشد تا کودک به راحتی باز و بسته کند.
  6. کفش بچگانه با بند چسبی بخرید تا کودکتان به سادگی کفشش را به پا کند.

به قیمت لباس بچگانه دقت کنید

معمولا لباس بچگانه قیمت بالا دارد. در این صورت پیش از خرید باید به این نکته توجه کنید که آیا این لباس بچگانه پسرانه یا دخترانه ارزش خرید دارد؟ آیا جنس مرغوبی دارد؟ آیا از کودکم در برابر سرما محافظت می‌کند؟ آیا به سادگی پاره نمی‌شود؟

این نکته را به یاد داشته باشید که هیچ قیمت ارزانی بی‌علت نیست و هر لباس بچگانه گران قیمت نیز حتما باکیفیت نیست! در این صورت حتی پیش از خریدف لباس را کاملا بررسی کنید و قیمت فروشگاه‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

به یاد داشته باشید که رشد کودکان سرعت بالایی دارد و به سرعت لباس‌شان تنگ و کوچک می‌شود. بنابراین به منظور صرفه جویی در هزینه‌های می‌توانید از حراج، فروشگاه‌های تخفیفی یا حراج فصل خرید کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست