Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
25 آبان 1401

ویژگی های کیف دانشجویی چیست ؟ + کوله پشتی دانشجویی !

همه چی درباره کیف دانشجویی !

یکی از ضروری‌ترین و اساسی‌ترین وسایل مورد نیاز تمامی دانشجویان، داشتن یک کیف دانشجویی مناسب است. دانش آموزان و دانشجویان برای حمل وسایل خود و رفت و آمد به کیف مناسبی نیاز دارند.

 

همچنین یک کیف دانشجویی خوب و مناسب باعث میشود که شما به سهولت و در مدت کوتاه به تمام وسایل خود دسترسی پیدا کنید.اگر می‌خواهید از انتخاب کیفی که خریداری می‌‌کنید کاملا رضایت داشته باشید و برایتان مفید باشد و نیز با استایل دانشجویی شما تناسب داشته باشد. باید اطلاعاتتان در این زمینه‌ کامل باشد. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم شما را با ویژگی‌های مهم کیف دانشجویی مناسب و ایده آل آشنا ‌سازیم.

 

بند کیف دانشجویی باید پهنا و ضخامت لازم را داشته باشد

در هنگام انتخاب و خرید کیف دانشجویی، حتما باید بند آن را مورد بررسی قرار دهید. اگر می‌خواهید فشار اندکی به بازوهای شما وارد شود و حمل کیف آشان باشد، باید بند کیفتان ضخامت و پهنای کافی را داشته باشد. اگر کیف مدت طولانی در دانشگاه همراه شماست، بهتر است از کیف‌هایی که حاوی بند نرم و یک لایه که شبیه بالشتک هستند، انتخاب نمایید. بندها باید قابلیت تنظیم داشته باشند تا بتوانید سایز آن را طبق سنگینی و حجم کیف تنظیم نمایید تا حمل آن به راحتی صورت پذیرد.

 

کوله پشتی یا کیف پستچی

کیف بند دار یا همان کیف پستچی بسیار پر طرفدار است نه فقط به خاطر اینکه هم مناسب مردان است و هم زنان بلکه بخاطر آسان بودن استفاده و حمل آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است .

 

با کیف پستچی اصلا نیازی نیست کیف را از دوش خود پایین آورید تا به محتویات آن دسترسی یابید و همچنین با وجود این هیچ سنگینی در سمتی از بدن شما ندارد.

 

تنها یک بند دارد که سنگینی وزن کیف را بین شانه و قفسه ی سینه تقسیم میکند، اما کوله پشتی (سنگینی در هر دو شانه دارد) و گاهی هم سنگینی در قفسه سینه و پشت دارد اگر بند آن بلند تر باشد .

 

هر چقدر بیشتر از کیف پستچی استفاده کنید بیشتر متوجه تقسیم وزن مناسب بند آن می شوید.

 

اگر استایل آن را دوستد دارید و احتیاج به کیفی بزرگ برای حمل وسایل سنگین ندارید، به شما پیشنهاد می کنیم از کیف پستچی استفاده کنید، اما برای بیشتر دانشجویان کوله پشتی گزینه ای بسیار پیشنهادی است .

 

چه چیز هایی باید حمل کنید ؟

قبل از اینکه یک کیف دانشجویی خوب انتخاب کنید به این مورد توجه کنید که چه چیز هایی را باید اغلب اوقات با خود حمل کنید.

 

لیست کتابهایتان را بررسی کنید و ببینید بیشتر کتاب های بزرگ و متنی است و یا دفتر و جزوه های کم حجم و همچنین ببینید که چه تعداد از آن ها را باید هر روز با خود حمل کنید .
اندازه ی کیف ها با توجه به مقداری که قابلیت حمل آن را دارد تعیین می شود. عموما متر مکعب و یا به لیتر تعیین میشوند، هر چند با مقایسه ی ابعاد کیف ها با یکدیگر سایز آن ها به راحتی قابل تشخیص است .

 

کمی سخت است ابعاد کتاب هایتان را با متر مکعب و یا لیتر ارزیابی کنید، ابعاد را بررسی کنید تا بهتر تشخیص دهید وسایلتان در کدام کیف بهتر جا می گیرد حتی می توانید تعدادی کتاب همراهتان داشته باشید تا اندازه بودن ابعاد کیف ها را دقیق تر امتحان کنید.

 

نکته ی مهم دیگر مقدار مسافتی است که کیف را حمل می کنید، آیا در خوابگاه زندگی می کنید و با دوچرخه به دانشگاه می روید؟

 

کیف رودوی

کیف‌های دوشی بزرگ مناسب ترین انتخاب برای دانشجویان است که زنانه و مردانه ندارد

 

کیف‌های دوشی بزرگ که به صورت چپ و راستی هم قابل استفاده کردن هستند، مناسب ترین انتخاب برای روزهای دانشجویی محسوب می‌شوند اما یادتان باشد سراغ نمونه‌هایی با چرم نرم یا جیر بروید که اسپرت‌تر هستند؛ مگر اینکه شما از گروه دانشجویانی باشید که با مانتو و شلوارهای رسمی فرم دانشگاه می‌روند.

 

این مدل کیف، زنانه و مردانه ندارد و ما رنگ قهوه‌ای را به شما توصیه می‌کنیم چون در اصالت چرم است و همیشه وقار خودش را دارد. این محصول را می‌توانید از نوین چرم تهیه کنید.

 

نکات خرید کیف دانشجویی

اگر اهل پیاده‌روی در مسیر دانشگاه هستید و از طی کردن خیابان‌ها با همکلاسی‌ها لذت می‌برید باید سراغ کوله پشتی بروید تا سنگینی کیف اذیت‌تان نکند ولی اگر با ست‌های نیمه رسمی شامل کفش کالج، شلوار کتان و… به دانشگاه می‌روید، کوله‌پشتی‌های برنزی و اسپرت مناسب شما نیست و یک نمونه چرمی انتخاب کنید. 

 

برای انتخاب یک کیف دانشجویی به نکات زیرتوجه کنید:

  • کیف های دانشجویی مناسب برای آقایان بهتر است جزء کیف های دستی یا دوشی باشند. این کیف ها به گونه ای طراحی شده اند که می توانند نیاز دانشجویان را جوابگو باشند. کیفی با یک یا دو عدد زیپ بزرگ و چند زیپ کوچک برای جا دادن کتاب و دفتر و وسایل دیگر می تواند گزینه ی خوبی برای یک دانشجو باشد. حتی می توان یک لپ تاپ یا تبلت هم درون آن گذاشت.

 

  • تنوع در تولیدات کیف دانشجویی زیاد است. انواع کیف دوشی و دستی و حتی کیف هایی که این دو قابلیت را با هم دارند در بازار موجود است. یک سری کیف های دستی هم تولید می شوند که بند دستی و دوشی ندارند اصطلاحاً به این نوع کیف، کلاسور می گویند. کلاسورها به لحاظ ظرفیت، امکانات خوبی دارند. بخصوص داشتن جیب های تفکیک شده برای قرار دادن کتاب و قلم و خودکار یا کارت دانشجویی و غیره.

 

  • مواد اولیه ی کیف های دانشجویی می تواند از پارچه های برزنتی، کتانی، پلاستیک، چرم طبیعی یا چرم مصنوعی باشد. کیف های چرم و برزنتی در بین دانشجویان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

 

  • اگر دانشجوی رشته های هنری مثل معماری و طراحی صنعتی هستید، از فکر خریدن کوله پشتی و کلاسور بیرون بیایید. شما باید یک کیف دوشی داشته باشید. می توانید در کیف دوشی خود یک لپ تاپ 15 اینچی بگذارید، وسایل و لوازم کوچک، کتاب و دفتر را به راحتی در آن جای دهید و با خیال راحت به دانشگاه بروید.

 

  • اگر به دنبال کیفیت، مقاومت و استحکام یک کیف دوشی و دستی هستید، به سراغ کیف های چرمی بروید و حتی اگر دوخت مناسبی نیز داشته باشد مشکل ضد آب بودن هم برایتان حل خواهد شد البته کیف های برزنتی و کتانی ضد آب هم، در بازار وجود دارند.

 

  • بهتر است خانم ها به جای کیف دستی و دوشی از کوله استفاده کنند. خانم ها بخاطر جثه و مقاومت پایین استخوانی، اگر طولانی مدت بخواهند از کیف دستی استفاده کنند، آسیب هایی به شانه و کمرشان وارد می شود. خانم ها از لحاظ نوع پوششی که برای دانشگاه دارند، کوله پشتی بیشتر با استایلشان مناسب می باشد.

 

  • کیف هایی که مخصوص نگهداری و حمل و نقل لپ تاپ و تبلت هستند بصورت جداگانه در بازار وجود دارند و می توانید برای حمل لپ تاپ خود از آن ها استفاده کنید اما با انتخاب یک کیف دوشی و دستی جادار و البته ضد آب می توانید عملا با یک تیر دو نشان بزنید هم کتاب و دفتر با خود ببرید و هم یک لپ تاپ.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست