Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
17 آبان 1401

ویژگی کفش بچگانه چیست ؟ + انواع کفش بچگانه!

همه چی درباره ویژگی کفش بچگانه !

بهتر است والدین به جای توجه به قیمت، مارک یا مدل کفشی که قرار است برای خردسال خود بخرند به کیفیت آن توجه کنید. تقریبا تمام مردم دنیا با پاهایی سالم به دنیا می‌آیند اما تنها ۴۰ درصد از این افراد در بزرگسالی هم سلامت پاهایشان حفظ شده است.

به گفته ممتخصصان پوشیدن کفش‌های نامناسب از همان دوران کودکی می‌تواند تهدیدی برای به خطر افتادن سلامت پاها باشد. یک کفش باکیفیت بچه گانه باید سطح پاهای کودکان را به خوبی پوشش دهد، نرم و انعطاف‌پذیر باشد، تخت سفتی داشته باشد و هیچ فشاری به هیچ قسمت از پای کودک به خصوص پنجه‌های او وارد نکند.

همچنین نرم و انعطاف‌پذیربودن رویه کفش، اجازه حرکت آسان را به کودکان می‌دهد و باعث می‌شود جریان خون در سطح پاهای آنها به خوبی در گردش باشد

کفش بچه گانه کاملا سبک باشد

وزن کفش بسیار برای فرزندان خردسال و کودک که به تازگی راه رفتن را آموخته اند اهمیت دارد. کفشی را انتخاب نکنید که زیره ای سنگین دارد. هرچه کفش سبکتر باشد راه رفتن برای کودکان راحتتر می شود. البته حتما مد نظر داشته باشید که کفشی را انتخاب نکنید که به دلیل سبکتر شدن از کیفیت زیره و رویه خود زده باشد. معمولا کفشهایی که روی آنها از جنس پارچه ای میباشد سبک و راحت می باشد

 

زیره کفش باید بسیار نرم و راحت باشد

امروزه با پیشرفت تکنولوژی کفش های بچگانه جدیدی طراحی و روانه بازار میشود که دارای زیره های بسیار نرم و راحت و در این حال با دوام و محکم در برابر فرسایش و خردگی هستند. کفش ها در طول مدت زمانی که از آنها استفاده میشود بارها و بارها هنگام راه رفتن برروی زمین سابیده و خرده میشوند ولی اگر به زیره ها نگاه کنید می بینید که کمتر نشانی از خردگی در آنها باقی مانده است. این امر با تجزیه و تحلیل مواد تشکیل دهنده زیره, و با آزمایشهای مکرر زیره و سنجش میزان فرسایش آنها در طول زمان امکان پذیر است.

 

یکی از نشانه های یک کفش نوزادی خوب زیره نرم و در این حال با دوام و محکم است. برای فهمیدن این مطلب شما می توانید از داخل کفش, با انگشت شصت خود از به قسمت پاشنه آن فشار بیاورید. شما در زیر انگشت شسصتتان باید کاملا نرمی زیره کفش را احساس کنید.

 

انتخاب سایز درست برای پای بچه

در گذشته رسم بر این بود که والدین برای فرزندشان به دلیل رشت پای کودک چند سایز بزرگتر کفش می خریدند. ولی این کار صحیح نیست زیرا هنگام راه رفتن یا دویدن کودک, بزرگی کفش باعث برهم خوردن تعادل کودک و بیشتر زمین خردن کودک میشود و هم در دراز مدت کفش ظاهر و دوام خود را از دست میدهد.

 

سایزی برای فرزندتان انتخاب کنید که اندازه و راحت باشد ویا در نهایت 4 تا 5 میلیمتر از جلوی کفش ( یا از پشت کفش که قابل مشاهده باشد ) خالی باشد. کفش نباید خیلی بزرگ باشد و یا کیپ پای کودک باشد که خیلی زود کوچک شود.

 

طراحان کفش بچگانه امروزه کفی کفش نوزادان را به گونه ای طراحی کردند که کفی کفش نرم و در این حال انعطاف پذیر باشد. این نرمی باعث میشود کفی کفش این قابلیت را داشته باشد که با توجه به گودی کف پای نوزاد که در سنین مختلف و حتی ماه های مختلف متفاوت است آن را پر کند در این حال شکل و انعطاف پذیری اصلی خود را از دست ندهد. پس لزوما کفی کفش نوزاد دارای برجستگی نیست.

 

برای ساخت این نوع کفی کفش نوزاد از مواد درجه یک مخصوصی استفاده میکنند که کفی کفش بتواند هم نرم بوده و هم انعطاف پذیری خاصی داشته باشد. در طول زمان که پای نوزاد تغییر میکند,  زیره نیز به مرور زمان تغییر کرده و حالت کف پای نوزاد را به خود میگیرد.

 

زمان مناسب برای خرید کفش بچگانه جدید

خیلی از وقت‌ها پیش آمده که تا کودکان از کوچک شدن کفش خود شکایت نکرده باشند، والدین برای آن‌ها کفش جدیدی نمی خرند و در اصل نمی دانند که چه زمانی ،وقت برای خرید یک جفت کفش جدید فرا رسیده است. بهتر است به طور دوره‌ای کفش‌های کودکان خود را چک کنید تا مطمئن شوید که کفش‌هایی که می‌پوشند همچنان سالم هستند و سایز آن‌ها به پای کودک شما اندازه است.

 

به دنبال قسمت‌های فرسوده کفش یا درزهای تحت فشار باشید. اگر کناره‌های کفش بچه سریع‌تر از بقیه قسمت‌های کفش‌ها برآمده شده باشد یا فرسوده و پاره شده باشد، ممکن است به این دلیل باشد که اندازه پنجه آن به اندازه کافی پهن نباشد و کفش پای کودک را از پنجه فشار می‌دهد. رویه کفش در قسمت انگشتان پا هم که به سمت بالا خم شده باشد نشانه‌ای از کفش‌هایی است که به پای کودک کوچک شده اند  و پای بچه به درستی در آن‌ها جا نمی‌شوند.

 

پاشنه‌های فرسوده کفش بچه گانه نیز می‌توانند به این معنی باشند که زمان خرید کفش‌های جدید فرا رسیده است.

 

پاشنه کتونی بچه گانه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

پاشنه کفش دخترانه ممکن است زیبا به نظر برسند، اما همیشه از خرید کفش پاشنه دار برای کودکان اجتناب کنید. نه تنها راه رفتن با پاشنه برای کودکان دشوار است، بلکه برای رشد مناسب پا نیز مضر است. وقتی صحبت از کفش‌های بچه گانه می‌شود، کفش‌های صاف و یکدست مدنظر ما است. البته باید گفت بچه‌های بزرگ‌تر می‌توانند کفش‌های پاشنه دار بپوشند، اما نباید پاشنه آن‌ها خیلی بلند باشند.

 

معمولا آن‌ها نباید بیشتر از 1 اینچ یا به عبارتی 2.5 سانتی متر باشند زیرا پاشنه‌های بلند باعث می‌شود پا به جلو سر بخورد و انگشتان پا در داخل کفش جمع شوند.

 

کفش‌های مخصوص دویدن بچه گانه

 به دنبال مدل‌هایی باشید که سبک وزن و انعطاف‌پذیر باشند، همچنین کنترل بیشتری بر پاشنه داشته باشند و به جذب ضربه در پای کودک کمک کنند. کف کفش مخصوص دویدن بچه گانه باید باید کشش بهتری را ارائه دهد. جذب شوک اضافی و حمایت از پا درکفش‌های دویدن، خطر ابتلا به درد ساق پا، درد پاشنه و تاندونیت را کاهش می‌دهد.

 

کفش‌های چند کاربری بچگانه

این کفش‌های کتانی همه‌ کاره، دارای کفی محکم و پایدار هستند. کشش مناسبی دارند و از پهلوی پا به درستی حمایت می‌کنند. آن‌ها همچنین دارای خاصیت ضربه‌گیری هستند. اگر کودک شما دارای قوس‌های بلندی در کف پا است، بهتر است برای او کفش بخرید که دارای زیره میانی نرم‌تری است.

 

کفش‌های SLIP ON بچه گانه

وقتی صحبت از کفش‌های تابستانی بچه گانه می‌شود، راحتی بالاتر از همه چیز است. پاهای سوخته و تاول زده، دردناک و ناراحت کننده می‌توانند لحظات کودک شما را خراب کنند و بچه‌ها ممکن است به سادگی از راه رفتن امتناع کنند. شما کفشی می‌خواهید که در حالی که کودک نوپا فعال و سرزنده است، آب می‌پاشد و زیر نور آفتاب سرگرم می‌شود، در پای او بماند.

 

کفش بچه گانه برای مدرسه

استایل و تناسب کفش برای کودکان در سن مدرسه مهم است. در این سن، آن‌ها می‌توانند گزینه‌های مختلفی از جمله کفش‌های ورزشی، صندل، کفش‌های پیاده‌روی و غیره را انتخاب کنند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست