Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
19 شهریور 1401

پالتو تدی چیست؟ + ویژگی پالتو تدی را بدانید!

 با پالتو تدی آشنا شوید

پالتو تدی ما را به یاد عروسکی های خرسی می اندازد. زیرا که پارچه آن ها از نوع پولیشی و یا به اصطلاح خر می باشد .

جنس آنان نه از مصنوعی هست و نه از خز حیوانات استفاده شده است. و باعث شیک پوشی خانم ها نیز می شود .

لازم به ذکر است که افرادی که از نظر ظاهر دوست ندارند خیلی سایز بزرگ دیده بشوند نبایست به سراغ این نوع کت و پالتو ( پالتو تدی ) بروند.

زیرا که به دلیل جنس پارچه معمولا بزرگتر از سایز خودشان دیده می شوند . پالتو نبست به  لباس‌های دیگر گران‌تر است. و به همان نسبت ماندگاری بیشتری نیز دارد .

گاهی ممکن است که شخصی سال‌ها و یا حتی دهه‌ ها از یک پالتو بتواند استفاده کند .  پس پرداخت هزینه زیاد بابت یک پالتو موضوعی عقلانی بشمار می آید .

پارچه تدی چیست؟

درباره تعریف پارچه تدی می توان گفت که نوعی پارچه کرکی است که الیاف بسیار نرم و لطیفی دارد .

جنس این نوع پارچه به دلیل نوع بافت خود برای فصول سرد انتخاب مناسبی است . پارچه تدی نوعی پارچه پشمی است که جنس مویی آن گرم نگه داشتن بدن می‌ شود .

الیاف پارچه تدی به حالت لانه زنبوری به هم متصل شده است که دارای الیاف بازیست . از مزایای این می توان به این موضوع اشاره کرد که این پارچه قابلیت تنفس دارد .

عیب عمده آن این پارچه نیز در زمان برش پارچه مشخص می‌ شود وقتی که الیافش می‌ ریزد و این موضوع به خوبی در لبه پارچه‌ ها مشهود می باشد .

نکات مهمی که پیش از خرید پالتو باید به آن ها توجه کرد را بدانید

– جنس پالتو : نخستین نکته در هنگام خرید لباس زمستانی توجه به جنس آن است .

همواره به جنس پالتو حساس باشید زیرا که قرار است چند سال از آن استفده کنید و نیز آن را داشته باشید .

به دکمه ها و یراق پالتو خود نیز حتما توجه نمایید زیرا که تاثیر زیادی بر زیبایی پالتوی شما خواهد داشت .

جنس پالتو های زمستانی متفاوت است

تفاوت پارچه تدی با پارچه ببعی در چیست؟

نرمی و شباهت پارچه تدی و پارچه ببعی باعث شده که بسیاری هنگام خرید، این دو را با یکدیگر اشتباه بگیرند و دچار سردرگمی‌ شوند. اما این دو پارچه چه تفاوت‌هایی نسبت به هم دارند؟

  • الیاف ببعی کوتاه‌تر و متراکم‌تر از تدی می‌باشد.
  • الیاف پارچه ببعی هنگام برش جدا نمی‌شود که این به دلیل چسبندگی الیاف پشت پارچه است.

شباهت‌های پارچه تدی و پارچه ببعی چیست؟

این دو پارچه دارای شباهت‌هایی با یکدیگر هستند که همین عامل باعث شده بسیاری از آن به عنوان پارچه پالتویی و پارچه مانتویی استفاده کنند.

  • کشش هر دو پارچه، دو طرفه است. کشش آن‌ها در جهت افقی عالی است اما در جهت عمودی بسیار کم می‌باشد.
  • هر دو را می‌توان در ماشین و با آب سرد شست.
  • از هر دو می‌توان به عنوان آستر کت، دوخت پالتو، دستکش، کلاه، پتو و ساخت کوسن و عروسک استفاده کرد.
  • سطح پارچه ببعی همچون پارچه تدی نرم و لطیف است.

ویژگی پالتو تدی را بدانید

پالتو تدی جزء آن دسته از لباس های گرم می باشد که پوشیدن آن می تواند شما را فوق العاده زیبا و خوش تیپ نشان دهد. همانطور که از نام این پالتو پیداست مطمئنا پالتو تدی شما را به یاد عروسک های خرسی می اندازد. جنس آنها غالبا از نوعی پارچه کرکی است که بخاطر بافتی که دارند مناسب فصل های سرد سال هستند زیرا به خوبی دمای بدن فرد را بالا می برند.

پالتو های تدی معمولا به صورت گشاد و در سایز های بزرگ موجود هستند و اگر شما جزء افراد چاق هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که به سراغ این مدل پالتو نروید. این پالتو که بیشتر به شما یک ظاهر عروسکی می دهند، قطعا باید لباس های ساده مانند شلوار جین مشکی یا آبی یا یافت های ساده پوشیده شوند تا استابلی زیبا و جذاب داشته باشید.

همچنین شما می توانید با این پالتو یک تی شرت سفید با شلوار جین زخمی و با کفش های اسپرت سفید با سیاه بپوشید که با این استایل تیپی زیبا و زمستانی خواهید داشت. در ادامه این مطلب نمونه هایی جدید از این مدل پالتو را برای شما به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد

ویژگی های مهم و کاربردی پارچه تدی

  • پارچه تدی در جلوه بصری خود دارای حالت گوله گوله و پشم مانند است که این پارچه را بسیار بامزه و جالب کرده است.
  • پارچه تدی، کاربرد بسیار زیادی در استفاده روزمره و زمان های طولانی مدت دارد.
  • پارچه زمستانی تدی، از جهت طول و عرض کش نمی آید؛ بنابراین این پارچه انعطاف خاصی ندارد.
  • پارچه تدی، بسیار کاربردی است و می توانید آن را برای دوخت لباس های اسپرت و روزمره مورد استفاده قرار دهید.
  • پارچه های تدی به دلیل برخورداری از منافذ ریز در بافت خود، ممکن است کمی هوا را از خود عبور دهند. به همین دلیل اگر در دوخت لباس با پارچه های تدی از آستر کشی استفاده کنید، لباسی گرم تر و عالی خواهید داشت.
  • شایان توجه است که تفاوت پارچه های تدی در قطر آن ها است. پارچه های تدی با قطر کم را اططلاحا کم بار می نامند. همچنین پارچه های ندی که کم تراکم تر هستند، دارای گره هایی با فاصله از یکدیگر می باشند. در واقع قطر و تراکم پارچه تدی به استفاده شما از این پارچه بستگی دارد.
  • پارچه زمستانی تدی، در طول استفاده و همچنین در برابر سایش مقاومت ویژه ای دارند.
  • پارچه های تدی چروک پذیر نیستند و در نتیجه به اتوکشی نیز احتیاج ندارند.

استایل خیابانی با پالتو تدی

هیچ چیز جذاب تر و راحت تر از یک شلوار مخمل راحتی یا حتی لگ مخملی نیست. ست کردن کت تدی اوورسایز با یک شلوار مخمل و کتانی های ونس یک ست بسیار جذاب و عالی خواهد شد.

ست کردن پالتو تدی با لباس راه راه

از ست کردن پالتوی پشمی خود با لباس های راه راه یا طرح دار نهراسید! این کار به استایل شما بعد خواهد بخشید و آن را بسیار جذاب تر می کند.

پالتو تدی قهوه ای با شلوار جین زخمی و کفش کتانی

شما همچنین می توانید یک پالتو تدی را با یک استایل خیابانی بپوشید. به سادگی یک تی شرت سفید با شلوار جین زخمی و کفش های ورزشی سیاه و سفید بپوشید. تا این مرحله، این یک استایل خیابانی زیبا خواهید داشت اما این استایل زیبا مناسب برای یک روز گرم است. با پوشیدن یک پالتو تدی قهوه ای به همراه این ترکیب لباس نه تنها این لباس به یک لباس زمستانی تبدیل می‌کنید، بلکه  یک حس ظرافت شدیدی را به لباس خود  اضافه می‌کنید و یک استایل شیک و غیررسمی را به وجود می آورید.

پالتو تدی سفید با چکمه های چرمی بلند

بهترین راه برای مدل دادن و زیبا نشان دادن یک پالتو تدی سفید پوشیدن آن با لباس های مشکی یا تیره رنگ است تا پالتو سفید زیبای شما تمام توجه ها را به خود جلب کند. به عنوان مثال، پالتو را با شلوار جین تنگ مشکی و چکمه های چرمی بلند مشکی یا قهوه ای ست کنید. یک کلاه بافتنی خاکستری می تواند لباس شما را جذاب تر کند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست