Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
29 شهریور 1401

پاک کردن لکه آب میوه و میوه روی لباس چگونه است؟ + از بین بردن لکه میوه روی لباس!

همه چیز در رابطه با از بین بردن لکه میوه روی لباس!

خوردن میوه ها و نوشیدن انواع آب میوه برای سلامتی همه انسان ها مفید است و ویتامین های مورد نیاز بدن ما را تامین می کند. اما برخی از میوه ها مانند انار، آلبالو، گلابی و… روی پارچه و لباس لکه هایی از خود به جای می گذارند که با شستشوی معمولی از بین نمی رود. اگر فرزندتان مقداری آب میوه روی لباسش ریخته و آن را لکه دار کرده، نگران نباشید. از بین بردن لکه میوه از روی لباس چندان هم دشوار نیست. فقط باید سریع عمل کنید تا پیش از خشک و قدیمی شدن لکه آن را از بین ببرید

تاثیر گلیسیرین در از بین بردن لکه میوه از روی لباس

اگر هیچ کدام از روش های قبل برای تمیز کردن لکه میوه از روی لباس مفید نبود، گلیسیرین را هم امتحان کنید. پاک کردن لکه میوه از روی لباس با گلیسیرین اصلا سخت نیست. فقط لازم است کل لکه را به گلیسیرین آغشته کنید و آن را برای چند ساعت به حال خود رها کنید. در نهایت لباس را با آب گرم و پودر لباسشویی بشویید. پس از خشک شدن اثری از لکه میوه روی لباس باقی نخواهد ماند.

چاره قطعی از بین بردن لکه خرمالو روی لباس

یکی دیگر از زیرمجموعه‌های مهم برای مطلب پاک كردن لكه ميوه از لباس؛ لکه‌های نارنجی خرمالوست! برای از بین بردن لکه خرمالو روی لباس قبل از هرچیز به یک چاقو نیاز دارید. با چاقو اضافه‌های میوه را از روی لباس بردارید و باقی مانده‌های لکه را هم بتراشید. سپس با یک پارچه سفید نمدار روی لکه به‌آرامی ضربه بزنید تا کم‌کم شروع به کم‌رنگ شدن کند. حالا لباس را با کمی پودر و آب بشویید.

لکه خرمالو از بین نرفت؟ نگران نباشید و این مرتبه لباس را با آب و آمونیاک شستشو دهید.

 البته روش دیگری هم برای پاک کردن لکه خرمالو روی لباس وجود دارد. شما می‌توانید از مقداری نمک کمک بگیرید. کمی نمک روی لکه خرمالو بریزید و حدود ۱۵ دقیقه منتظر بمانید. سپس لباس را با پودر و آب بشویید.

از محلول کلر هم برای از بین بردن لکه خرمالو روی لباس می‌توان استفاده کرد.

برای از بین بردن لکه تمشک چه باید کرد؟

وقتی پای پاک كردن لكه ميوه از لباس درمیان باشد، یک سرش هم می‌رسد به تمشک‌ها! اینجور وقت‌ها فقط کافی‌ است کمی پودر لباسشویی داخل آب بریزید و خوب هم بزنید تا حل شود. سپس لباس را کمی در این محلول بخیسانید و بعد بشویید و آبکشی کنید. اگر لکه از بین رفت که خدا را شکر کنید و لباس را زیر نور آفتاب پهن کنید. درغیر این‌صورت باید به کمی قاشق ماست متوصل شوید. برای از بین بردن لکه تمشک روی لکه کمی ماست بریزید و بگذارید مدتی بماند سپس با آب گرم بشویید.

استفاده از نمک برای از بین بردن لکه نارنگی از روی لباس

نارنگی‌های آبدار انگار ساخته شده‌اند برای لکه کردن لباس‌ها. کافی است هنگام خوردن نارنگی کمی بی‌احتیاطی کنیم، آن‌وقت است که ما می‌مانیم و لباسی که چند لکه نارنگی این طرف و آن‌طرفش نقش بسته است.

سعی کنید خیلی زود لباس‌تان را درآورید و حدود ۱۰ دقیقه در محلول نمک و آب‌ سرد بخیسانید. سپس با آب و صابون بشویید.

برای از بین بردن لکه نارنگی از روی لباس پشمی می‌توانید یک پارچه تمیز را به کمی آب اکسیژنه و آمونیاک آغشته کنید و روی لکه ضربه بزنید تا پاک شود.

برای از بین بردن لکه نارنگی از روی پارچه ابریشمی از آب و الکل سفید کمک بگیرید. مقداری مساوی از آب و الکل را با هم قاطی کنید، روی لکه بریزید و بگذارید کمی بماند تا پاک شود.

از اطراف لکه شروع کنید

این مسئله مرتبط با لکه‌ های بزرگ و وسیع است. سعی کنید سریع به اصل ماجرا وارد نشوید و فرآیند پاک کردن لکه میوه از لباس را از اطراف لکه شروع کنید.

نکاتی که در قسمت بالا گفتیم صرفا توضیحاتی کلی در رابطه با پاک کردن لکه هر نوع میوه از روی لباس بود که در عمل بسیار هم خوب جواب خود را پس داده است. با این حال در ادامه این مطلب به طور ویژه به لکه ایجاد شده توسط چند میوه خاص (و خطرناک!!) می پردازیم و نحوه پاک کردن لکه ایجاد شده توسط آنها را بیشتر توضیح می دهیم.

به سرعت به جایی بروید که بتوانید لباستان را به خوبی تمیز کنید

شاید این نکته بدیهی باشد، اما در عمل کم تر مورد توجه قرار گرفته و فرد همانطوری که لباس را بر تن دارد (و یا بر تن فرزندش است) اقدام به پاک کردن لکه می کند، در حالی که بهتر است به سرعت به مکانی خصوصی رفته، لباس را از بدن درآورده و سپس با آرامش و تسلط نسبت به پاک کردن لکه روی لباس خود اقدام کند.

از بین بردن لکه هلو از روی لباس

برای از بین بردن لکه هلو روی لباس قبل از هرچیز به یک چاقو نیاز دارید. با چاقو اضافه‌ های میوه را از روی لباس بردارید و باقی مانده‌ های لکه را هم بتراشید (حواستان باشد که الیاف لباس پاره نشود). سپس با یک پارچه سفید نم دار روی لکه به‌ آرامی ضربه بزنید تا کم‌ کم شروع به کم‌ رنگ شدن کند. در آخر لباس را با پودر و آب بشویید. بعد از این کار لکه باید از روی لباس رفته باشد.

روش دیگری هم برای پاک کردن لکه خرمالو روی لباس وجود دارد و آن استفاده از نمک است. کمی نمک روی لکه هلو بریزید و حدود ۱۵ دقیقه منتظر بمانید. سپس لباس را با پودر و آب بشویید. همچنین از محلول کلر هم برای از بین بردن لکه خرمالو روی لباس می‌توان استفاده کرد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست