Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
29 مرداد 1403

پروتز چانه چیست ؟ + ویژگی پروتز چانه !

پروتز چانه یا جراحی پروتز چانه یک روش جراحی زیبایی است که با استفاده از مواد مصنوعی یا استفاده از بافت بدن بیمار، شکل و اندازه چانه را تغییر می‌دهد.

این روش برای افرادی که با اندازه، شکل یا تعادل چانه خود ناراضی هستند و می‌خواهند ظاهر چانه خود را بهبود بخشند، استفاده می‌شود

. در جراحی پروتز چانه، پزشک ممکن است از مواد مصنوعی مانند سیلیکون، پلیمرهای بیودگرادابل یا از بافت بدن بیمار (مانند چربی) استفاده کند.

روش استفاده از مواد مصنوعی شامل قرار دادن پروتز چانه در زیر پوست چانه است. در صورت استفاده از بافت بدن، پزشک ممکن است از بافت چربی از بخش‌های دیگر از بدن (مانند ناحیه شکم) یا بافت‌های دیگری مانند استخوان‌ها استفاده کند تا چانه را به شکل دلخواه تغییر دهد.

پروتز چانه چیست ؟

پروتز چانه یا جراحی پروتز چانه یک روش جراحی زیبایی فک است. در این روش از مواد مصنوعی مناسب با بافت بدن بیمار جهت تغییر شکل و اندازه استفاده می شود. این روش برای افرادی که از ظاهر چانه خود راضی نیستند، بسیار مناسب است.

انواع پروتز چانه سیلیکونی یا پلیمری یا موقت استفاده می شود.

پروتز چانه

جراحی چانه مناسب چه افرادی است؟

جراحی چانه اغلب برای افرادی مناسب است که چانه آنها خیلی کوچک است (میکروژنیای خفیف تا متوسط) یا چانه آنها با هم تقارن ندارند؛ به عبارتی یک طرف از چانه بزرگتر است.

همچنین برای افرادی که به دلیل تصادف یا آسیب، شکل ظاهری چانه آنها تغییر می کند، بسیار مناسب است.

نکات مهم قبل از پروتز چانه

جراحی پروتز چانه یک جراحی‌های زیبایی پرطرفدار است که تاثیر بسیار زیادی در چهره ی شخص دارد. افراد زیادی از روش پروتز چانه برای بهبود ساختار چانه ی خود استفاده می‌کنند؛ اما بهتر است پیش از پروتز چانه به نکات زیر توجه شود:

انتخاب پزشک متخصص برای انجام ژنیوپلاستی بسیار مهم است؛ زیرا بخش عمده نتیجه جراحی زیبایی معطوف به تخصص و مهارت پزشک است.

 دریافت مشاوره‌های لازم از جراح و مشورت با متخصص بیهوشی از جمله اقداماتی است که می‌بایست پیش از انجام پروتز چانه انجام شود.

بهتر است پیش از جراحی از مصرف مکمل، ویتامین و داروهای ضدالتهاب پرهیز شود و داروهایی که توسط پزشک، پیش از عمل تجویز شده به طور منظم مصرف گردد.

همچنین بیمار باید از مصرف نوشیدنی‌های الکلی پیش از جراحی خودداری نماید.

بهتر است شش هفته پیش از جراحی از مصرف سیگار و توتون نیز خودداری شود.

توصیه می‌شود برای اطمینان از سلامتی بدن بهتر است یک چکاپ انجام شده و نتیجه آن با پزشک متخصص در میان گذاشته شود.

کاربرد پروتز چانه در زاویه سازی فک

جراحی بزرگ کردن چانه که به آن ژنیوپلاستی نیز گفته می‌شود، خطوط چانه، گردن و خط فک را بهبود می‌بخشد.

به طور معمول، جراحی شامل قرار دادن یک پروتز در اطراف استخوان چانه بیمار برای افزایش اندازه و شکل چانه و دستیابی به تعادل طبیعی جذاب‌تر بین ویژگی‌های صورت است.

هنگامی که توسط یک جراح زیبایی ماهر و باتجربه انجام می‌شود، برجسته‌کردن چانه می‌تواند راه‌حلی دائمی برای بهبود چانه ضعیف یا فرورفته باشد.

در نتیجه اصلی‌ترین کاربردهای زاویه سازی فک با پروتز چانه برجسته‌تر کردن فک و گونه‌ها و بهبود زاویه‌های آن است. می‌توان از این طریق هماهنگی بخش‌های مختلف صورت را بهبود بخشید و با اصلاح فرورفتگی چانه، آن را برجسته‌تر کرد.

این برجسته‌تر کردن و بهبود چانه فرورفته، ظاهر گردن، چانه و گونه‌ها را اصلاح کرده و خط فک را مشخص‌تر می‌کند.

از طرفی یکی دیگر از کاربردهای زاویه دار کردن صورت این است که می‌توان از طریق آن برجستگی و اندازه چانه را با میزان برجستگی پیشانی و گونه‌ها همسان‌سازی کرد.

مزایای زاویه سازی فک با پروتز چانه

زاویه سازی فک با پروتز چانه مزیت‌های زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از این روش این است که می‌توان گفت تقریباً پروتزهای چانه نتایجی دائمی ایجاد می‌کنند.

با کمک پروتزهای کاشته شده در چانه می‌توان کانتور بسیار واضح‌تری را در چهره ایجاد کرد، چرا که تعیین خط فک و چانه از این طریق بسیار دقیق‌تر و برجسته‌تر است.

این روش نتایجی طبیعی‌تری ایجاد می‌کند و خصوصا چون می‌توان کاشت پروتز چانه را با سایر روش‌های جراحی زیبایی مانند رینوپلاستی ترکیب کرد، گزینه‌های بسیار بیشتری برای تغییر و بهبود فرم چهره وجود خواهد داشت.

عمل جراحی زاویه سازی فک با پروتز چانه یک عمل کوتاه و سرپایی است و عوارض بسیار محدودی دارد. درمان بدون اسکار با بهبودی سریع و بدون درد، ایمن و موثر بودن و رضایت بالاتر بعد از عمل از دیگر مزیت‌های مهمی است که می‌توان برای این روش زیبایی صورت در نظر گرفت.

نحوه انجام زاویه سازی فک با پروتز چانه

جراحی کاشت چانه یکی از تکنیک‌های زاویه سازی فک با جراحی است و معمولا یک عمل سرپایی است که با استفاده از بیهوشی عمومی یا بی‌حسی موضعی همراه با آرام‌بخش انجام می‌شود.

در این عمل، جراح زیبایی یک برش کوچک در زیر چانه یا در داخل دهان ایجاد می‌کند. سپس جراح از طریق همین برش کوچک فضایی را برای کاشت ایمپلنت در چانه ایجاد کرده و آن را در اطراف استخوان چانه قرار می‌دهد.

این ایمپلنت‌ها در واقع پروتزهای کوچک و جامدی هستند که از یک ماده زیست‌سازگار، معمولا سیلیکونی ساخته‌شده‌اند.

این پروتزها متناسب با ساختار صورت بیمار و به‌اندازه موردنیاز چانه آنها قالب‌گیری می‌شوند. جراح بسته به‌اندازه صورت بیمار و کانتور متفاوتی که نیاز است از بهترین پروتز استفاده می‌کند تا به بالاترین درجه بهبودی برسد و طبیعی‌ترین نتایج را ارائه‌دهد.

 

با عمده استایل پوشاک بچگانه مغازت را تامین کن. ضمانت فروش و قیمت از ویژگی های ماست

 

معمولا این عمل به‌تنهایی کمتر از یک ساعت زمان می‌برد. پس از جراحی برش با بخیه بسته شده و احتمالا چانه ممکن است بانداژ شود.

آیا برای زاویه سازی فک با پروتز چانه نیاز به بیهوشی است؟

بسته‌ به شرایط ممکن است زاویه سازی فک با پروتز چانه به بیهوشی عمومی نیاز داشته باشد یا این که در برخی مواقع نیز تنها با تجویز یک آرام‌بخش، عمل به‌وسیله بی‌حسی موضعی انجام شود.

پروتز چانه

چه افرادی کاندیدای مناسب جراحی پروتز چانه هستند ؟

  • افرادی که غبغب بزرگی دارند و گردن شان نیز چاق است.
  • افرادی که چانه عقب رفته دارند.
  • کسانی که چانه شان نوک تیز یا مربعی شکل است.
  • اشخاصی که کوچکی چانه در آن ها باعث بزرگ نمایی بینی در چهره شان شده است.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user