Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
12 مرداد 1401

چه رنگ لباس هایی برای افراد دارای پوست سبزه مناسب است؟

انتخاب رنگ لباس، رنگ مو و رنگ آرایش برای هر فرد باید بر اساس رنگ پوست صورت پذیرد. افراد دارای پوست سفید در انتخاب لباس راحت ترهستند و انتخاب های بیشتری دارند. افراد دارای پوست سبزه هر چند از افراد دارای پوست سفید انتخاب کمتری دارند اما طیف های رنگی مختلفی برای پوست آنها مناسب است.

 

رنگ لباس پوست سبزه

انتخاب درست لباس افراد سبزه را به سمت برنزه ی جذاب شدن سوق می دهد و انتخاب غلط آنها را به سمت سیاه شدن پیش می برد پس اگر پوست تیره ای دارید

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: اگر میخوای خریدی مطمئن داشته باشی و فروشگاهت همیشه پر از جنس باشه حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید.

 

گرم بپوشید

توناژ پوست اکثر افراد سبزه سرد است و اغلب این افراد در دسته گرم قرار دارند حتی افرادی که دارای پوست زیتونی و مایل به سبز هستند نیز سرد محسوب نمی شوندو فقط خیلی هم گرم نیستند.

 

این افراد نباید رنگ های سرد بپوشند زیرا رنگ های سرد با پوست شان تناسب خوبی ندارند و چهره را کدر و وا رفته نشان می دهد پس بهتر است رنگ های گرمی مانند نارنجی، قهوه ای، زرشکی انتخاب کنند و در صورت پوشیدن لباس با رنگ سرد مثل مانتو آبی حتما لباس های دیگری از رنگ گرم (مثلا شال قرمز) انتخاب کنید که سردی آن را خنثی کند.

 

تند بپوشید

رنگ های تند و شارپ همان قدر که به سفیدها می آیند، به سبزه ها هم می آیند. پس از پوشیدن زرد یا سبز چمنی یا نارنجی جیغ ترسی نداشته باشید. برعکس، رنگ های مات به شما نمی آید. سعی کنید سراغ رنگ های چرک نروید.

 

رنگ های خنثی را به تنهایی نپوشید

رنگ های خنثی مانند سفید، سیاه، خاکی، کرم، بژ رنگ های خوبی برای شما هستند، اما نباید این رنگ ها را به تنهایی بپوشید بلکه بهتر است تکه اصلی لباس را از رنگ خنثی انتخاب کنید و ملزومات دیگری به رنگ های تند بپوشید مثلا تی شرت مشکی را با یک شال نخی زرد یا شلوار زرشکی

ست کنید و یا مانتوی سفید را با یک روسری سبز بپوشید.

تیره و روشن را ترکیب کنید

برای جذاب تر به نظر رسیدن پوستتان و اینکه شما برنزه به نظر آیید و سیاه دیده نشوید لباس هایی با ترکیب روشن و تیره مانند سیاه و سفید بپوشید تا کنتراست پوست تان با سیاه و سفید مشخص شود اما به هیچ وجه رنگ خاکستری را انتخاب نکنید.

 

چه رنگ هایی برای پوست سبزه مناسب است؟

در ادامه راهنمای انتخاب رنگ لباس مناسب با توجه به رنگ موی افرادی که پوست سبزه دارند را خواهیم داشت.

 

پوست سبزه و رنگ موهای مشکی و قهوه ای تیره

بهترین رنگ لباس برای افراد دارای رنگ پوست قهوه ای و تیره و چنانچه پیش از این هم دنیای مد نمناک توضیح داد رنگ موهای قهوه ای تیره و یا مشکی، لباسی به رنگ قرمز یا صورتی تیره یا مرجانی یا زرد است.

 

پوست سبزه زیتونی با موهای قهوه ای

این دسته افراد بهتر است رنگ های قهوه ای و هلویی و صورتی روشن و یا متوسط را انتخاب نمایند

 

.

پوست سبزه مایل به گندمی

برای افراد با پوست سبزه مایل به گندمی و موهای قرمز و یا بلوند بهترین رنگ ها می تواند رنگ های سبز و آبی روشن و فیروزه ای و یاسی باشد.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: اگر میخوای خریدی مطمئن داشته باشی و فروشگاهت همیشه پر از جنس باشه حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید.

 

انتخاب رنگ لباس مجلسی برای افراد با پوست سبزه

لباس مجلسی از انواع لباس های پراستفاده برای خانم ها است که بهتر است طرح و رنگ لباس مجلسی با توجه به رنگ پوست انتخاب شود تا زیبایی و جذابیت چهره و ظاهر شما چند برابر شود.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست