Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
24 آذر 1401

چه کرم هایی برای پوست چرب مناسب هستند؟

وقتی پوست شما از یک دونات چرب، براق تر است، پیدا کردن کرم پودر برای پوست چرب که بتواند میزان برق را کمتر و چربی پوست را کنترل کند، کار دشواری خواهد بود. زمانی که شما پوست چرب دارید، بعد از چند ساعت که از آرایش شما می گذرد، روی صورتتان برق می افتد و انگار همه چیز روی صورتتان ماسیده است.

 

علاوه بر آن دلیلی که آرایش روی صورتتان می ماسد، به خاطر این است که شما یک کرم پودر با فرمول غلط برای پوست خود انتخاب کردید. معمولا به طور اشتباه کرم پودری را انتخاب می‌کنید که مناسب پوست خشک است و یا کرم پودر هایی را انتخاب می‌کنید که ظاهر نهایی آنها براق است. شما با توجه به پوست چربی که دارید تا جایی که ممکن است باید به سراغ کرم پودر های مات یا کرم پودر هایی که برچسب oil-free دارند بروید.

 

کرم پودر فاقد چربی بادوام آرت دکو

محصولات آرایشی آلمان جزو بهترین محصولات آرایشی دنیا به شمار می‌آیند. برند آرت دکو نیز یکی از برندهای معروف این کشور است.

 

کرم پودر فاقد چربی آرت دکو یکی از بهترین محصولات برای پوست‌های چرب و مختلط است که بافتی سبک دارد، پوست را مات می‌کند و پوشش‌دهی بالایی دارد. این محصول نمی‌گذارد نواحی پیشانی، بینی، گونه‌ها و چانه که مستعد چرب شدن هستند، ذره‌ای برق بیفتد.

 

کرم پودر فاقد چربی آرت دکو دارای ویتامین E و اسید هیالورونیک هم هست که منجر به جوانسازی و رطوبت رسانی قوی پوست می‌شوند. از دیگر مزایای این محصول تیره نشدن آن بعد از استفاده روی سطح پوست و با طراوت ماندن آرایش در تمام طول روز است.

 

کرم پودر ضد آکنه آموتیا

اگر دوست دارید کرم پودر شما علاوه بر قدرت پوشاندن آکنه‌ها، چربی پوست‌تان را کاهش دهد و به مرور از میزان آکنه‌تان کم کند، کرم پودر ضد آکنه آموتیا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

این کرم پودر به واسطه نداشتن چربی و داشتن ترکیبات ضد جوش مانع از تشکیل آکنه شده، چربی پوست را کنترل کرده و مانع از ترشح زیاد آن می‌شود.

 

کرم پودر آموتیا بافتی بسیار سبک و مخملی دارد که با قدرت پوشانندگی بسیار بالا و چهار طیف رنگی بسیار شیک همراه شده است. این کرم پودر همچنین حاوی ویتامین E است که تاثیر جوانسازی و ضد چروک برای کسانی دارد که به مراقبت از پوست اهمیت می‌دهند.

 

ویژگی‌های بهترین کرم پودر برای پوست چرب چیست؟

با توجه به مواردی که در بالا در رابطه با پوست‌های چرب گفته شد؛ انتخاب کرم پودر برای این نوع از پوست، باید با دقت و تحقیق در میان محصولات موجود در بازار انجام شود. قبل از پرداختن به بهترین کرم پودرهای مناسب پوست چرب بهتر است بگوییم کرم پودرهای مناسب برای پوست چرب دارای چه ویژگی‌هایی هستند.

 

کرم پودرهای مخصوص پوست چرب، حاوی پوردهایی هستند که چربی پوست را تا حدی به خود جذب می‌کنند و مانع از براقی سطح پوستتان می‌شوند. در هنگام خرید کرم پودر مناسب پوست چرب دقت داشته باشید بر روی آن عبارت Oil Free،  به معنای فاقد چربی حتما نوشته شده باشد

 

کرم پودر ویشی کرم پودر خوب برای پوست چرب

کرم پودر فاقد چربی ویشی مدل درما بلند، کرم پودری مخصوص، برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه است. این محصول با اصلاح رنگ پوست در نواحی دارای آکنه و جای جوش‌ها، نواقص پوست را کاملا پوشش‌دهی می‌کند. این کرم پودر با کاهش چربی پوست ظاهری زیبا و مات به آرایشتان می‌بخشد.

 

 

این محصول فاقد پارابن بوده و دارای ترکیبات ضدآفتاب است که صورت را در برابر نور آفتاب هم محافظت می‌کند؛ هم‌چنین به سبب به کار رفتن اپیرولین در فرمولاسیون این محصول، التیام بخش مشکلات پوستی بوده و سالیسیلیک اسید موجود در آن باعث می‌شود به مرور زمان شاهد بهبود عملکرد پوستتان باشید.

 

ویژگی‌های بهترین کرم پودر برای پوست های چرب 

یک کرم پودر خوب برای کسانی که پوست چربی دارند، کرم پودری است، که چربی پوست را به خود جذب می‌کند و باعث تشدید چربی در پوست نمی‌شود.

 

کرم پودر مخصوص پوست چرب، منافذ پوست را کوچک می‌کند، به طوری که بعد از استفاده، باعث تشدید جوش بر روی پوست صورت نمی‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم کرم پودر خوب برای پوست‌های چرب دارا بودن مواد مناسب برای کنترل چربی در پوست است. 

یک کرم پودر خوب برای پوست‌های چرب، بالا بودن دوام آن بر روی پوست، سبک بودن آن است. به طوری که اگر هر روز از کرم پودر استفاده می‌کنید، مجبور به تمدید مداوم آن بر روی پوست صورت نشوید.

 

کرم پودر خوب برای پوست چرب، پوست را براق نمی‌کند و اگر در مقابل نور خورشید یا سایر نورها قرار بگیرید، لک‌ها و جوش‌های پوستی را نشان نمی‌دهد.

 

این کرم پودرها معمولا حالتی مات دارند. یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم در مورد کرم پودرهای خوب برای پوست‌های چرب، دارا بودن پوشش قوی و کاور خوب و مناسب است، که چین وچروک‌های صورت را می‌پوشاند. 

کرم پودر مخصوص پوست‌های چرب، باید از تکثیر چربی بیشتر در پوست جلوگیری و به حذف جوش‌ها و دانه‌های سرسیاه کمک کند تا به این ترتیب روز به روز باعث بهبود جوش‌های پوستی شود.

 

البته همه کرم پودرهای مخصوص پوست چرب حالت درمانی ندارند، اما بسیاری از آن‌ها با توجه به مواد موجود در ساختارشان، حالت درمانی نیز دارند. یک کرم پودر خوب برای پوست چرب، بهتر است، که آبرسان باشد و موجب خشک شدن و پوسته پوسته شدن پوست نشود، توناژ رنگ آن نیز باید متنوع باشد تا هر کسی بتواند رنگ مورد نظر خود را با توجه به نوع پوستش انتخاب کند. 

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز