Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه
25 آذر 1401

چگونه خط خنده را از بین ببریم؟ + نحوه از بین بردن خط خنده !

منظور از خط لبخند یا خط خنده، چین و چروک و خطوطی است که در دو طرف دهان ایجاد می‌شود. در برخی مواقع، این چین و چروک‌ها در اطراف چشم‌ها نیز ظاهر می‌شوند.

 

این خطوط در حین لبخند زدن بیشتر نمایان شده و با بالا رفتن سن، ظاهر شدن آنها اجتناب ‌ناپذیر خواهد بود. با این وجود، راه‌های زیادی برای از بین بردن خط خنده وجود دارد.

 

برای مقابله با این عارضه، لازم است با دلایل بروز و ایجاد خط لبخند آشنا شوید و راه‌های از بین بردن آنها را نیز بشناسید. در این مطلب دلایل ایجاد خط لبخند را مرور کرده و راه‌هایی برای جلوگیری از ایجاد این خطوط را بررسی می‌کنیم. همچنین چند روش درمان پزشکی و طبیعی را نیز برای از بین بردن خط لبخند باهم مرور می‌کنیم. با ما همراه باشید…

 

روش هایی برای جلوگیری از ایجاد خط خنده

سبک زندگی تاثیر زیادی در ایجاد و تشدید خط خنده دارد. قبل از این که به فکر از بین بردن خط خنده باشید، پیشنهاد می کنیم با تغییر چند عادت ساده در برنامه زندگی تان از تشدید این مسئله جلوگیری کنید. در ادامه به بررسی نکاتی برای جلوگیری از ایجاد یا تشدید خطوط خنده می پردازیم.

 

 

  آب کافی بنوشید!

بی دلیل نیست که می گویند آب مایه حیات است! بدن ما بیش از هر چیزی به آب کافی احتیاج دارد و زمانی که بدن دچار کم آبی می شود، پوست خشک و چروکیده می شود. به همین خاطر کسانی که بدنشان دچار کم آبی است، بیشتر از باقی افراد مستعد ایجاد چین و چروک پوست هستند.

 

برای جلوگیری از چروک شدن صورت نوشیدن روزانه ۱۰ لیوان آب بنوشید. مصرف قهوه و چای بزرگترین علت کم آبی بدن است چراکه باعث کاهش احساس تشنگی و افزایش ادرار می شود. به همین دلیل برای از بین بردن خنده تا جای ممکن از نوشیدن چای و قهوه خودداری کنید.

 

روغن نارگیل برای از بین بردن خط لبخند

روغن نارگیل برای جلوگیری از پیری پوست و از بین بردن خط خنده معجزه می کند. روغن نارگیل از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند و باعث تاخیر در روند پیری پوست می شود.

 

بهترین روش برای از بین بردن خط لبخند با روغن نارگیل این است که هر روز قبل از رفتن به خواب، روغن نارگیل را روی نواحی دور لب ماساژ دهید. روغن نارگیل خاصیت رطوبت رسانی بالایی دارد و از کمبود آب در پوست هم جلوگیری می کند. این یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن خطوط خنده به طور طبیعی است.

 

استرس خود را کاهش دهید!

بدن شما در هنگام مواجه با استرس شروع به تولید کورتیزول می کند و این هورمون علاوه بر اینکه از بین برنده ارتباط بین سلول ها با یکدیگر است، باعث به وجود آمدن رادیکال های فعال در بدن هم می شود. رادیکال های فعال یکی از مهمترین عوامل پیری پوست هستند و خسارات جبران ناپذیری به پوست شما وارد می کنند.

 

برای از بین بردن و جلوگیری از خط خنده باید استرس خود را کنترل کنید و از هرگونه استرس و اضطراب دوری کنید. روش های زیادی برای از بین بردن استرس وجود دارد، به عنوان مثال پیاده روی، دوش آب گرم، گوش دادن به موسیقی آرام، انجام فعالیت ها و تفریحات مورد علاقه یا هر کاری که شما را آرام کند.

 

دیگر روش های جادویی خانگی رفع خط خنده

علاوه بر انجام تمرینات عضلانی و ورزش های صورت می توانید برای از بین بردن خط خنده از روش های زیر استفاده نمایید. برای از بین بردن خط خنده از درمان های خانگی زیر کمک بگیرید

 

  1. برای محوتر شدن خطوط خنده و جلوگیری از به وجود آمدن خطوط جدید در این ناحیه مقداری روغن زیتون بر روی پوست تان بمالید و آن را آرام ماساژ دهید تا به درون پوست نفوذ کند.از این درمان 2 بار در روز استفاده کنید.
  2. برای محو شدن خطوط خنده بعد از شستن صورت چند قطره وغن آرگان بر روی پوست تان بزنید و با حرکات دایره وار و آرام 1 بار در روز و قبل از خواب صورت را ماساژ دهید. 
  3. برای محو شدن خطوط خنده یک بار در هفته از اسکراب کیوی استفاده کنید. برای تهیه اسکراب کیوی در کاسه ای یک قاشق غذاخوری کیوی له شده، 1 قاشق غذاخوری شکر و 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را مخلوط کنید و آن را بر روی صورت تان بریزید و با حرکات دایره وار به آرامی ماساژ دهید. سپس صورت را با آب ولرم بشویید و خشک کنید و مرطوب کننده بزنید. 
  4. برای از بین رفتن و جلوگیری از ایجاد خطوط خنده از کرم ضد آفتابی با کیفیت خوب استفاده کنید زیرا تابش بیش از اندازه خورشید به صورت موجب از بین رفتن حالت کشسانی آن می شود.
  5. برای جلوگیری از به وجود آمدن خط خنده و از بین رفتن خطوط خنده روزانه 8 تا 10 لیوان آب بنوشید.
  6. دخانیات برای پوست تان بسیار مضر است. برای جلوگیری از به وجود آمدن خطوط خنده مصرف هرگونه دخانیات را ترک کنید.
  7. استرس شروع به تولید کورتیزول و ساخته شدن رادیکال های فعال در بدن می شود که به پوست آسیب می رسانند. پس هر چه زودتر اقدام به رفع استرس تان کنید. 
  8. برای از بین بردن خطوط صورت تان به میزان خواب تان توجه کنید زیرا خواب کم باعث آزاد شدن کورتیول در بدن و خراب شدن پوست می شود. همچنین در حین خواب بر روی کمرتان بخوابید و از روبالشی و رو تشکی ابریشمی استفاده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست