Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
23 آذر 1401

چگونه پوست خود را جوان کنیم؟ + روش جوان کردن پوست!

مراقبت نکردن از پوست می تواند سرنخی از سنتان را به نمایش بگذارد. خطوط ریز و چین و چروک، همراه با لکه های قهوه ای و پوست خشن که از قرار گرفتن در معرض آفتاب ایجاد می شود کم کم پدیدار می شوند.تولید کلاژن ممکن است در پوست شما کاهش پیدا کند و سلول های مرده پوست دیگر پوسته پوسته نشوند.

 

اگر پوست شما چنین نشانه هایی دارد وقتش رسیده است که به محصولات جوان سازی پوست و مراقبت از آن برای کاهش دادن و یا حتی معکوس کردن نشانه های پیری روی آورده و دوباره جوانی پوستتان را بدست بیاورید.

 

برنامه ی اقدام به جوان سازی پوست

روش هایی که در خانه یا مطب  دکتر برای جوان سازی پوست استفاده می شود می تواند تاثیر قابل مشاهده ای بر روی چهره ی شما داشته باشد و جوانی پوستتان را دوباره برگرداند.

 

مراقبت از پوست اولین قانون کلی جوان سازی پوست : از آسیب ها جلوگیری کنید.بهترین راه برای محافظت از پوستتان پیشگیری از آسیب هاست.اولین دشمن پوست نور خورشید است ، بنابراین وقتی بیرون از خانه هسیتید باید از ضد آفتابی استفاده کنید که خاصیت محافظت در برابر نور خورشید یا SPF 30 یا بالاتر را داشته باشد.علاوه بر آن بهتر است از پیراهن و شلوار بلند استفاده کنید.

 

ازصورت و گردنتان با کلاه های لبه پهن محافظت کرده و چشم هایتان را نیز با استفاده از عینک های آفتابی با پوشش UV بپوشانید.دشمن دوم،خشکی پوست است ،اگر چین ها و خطوط روی پوستتان بیشتر شده است بهتر است از یک مرطوب کننده متناسب با پوستتان به طور منظم استفاده کنید تا پوستتان را همیشه مرطوب نگه دارید.

 

از یک کرم حاوی ویتامین A استفاده کنید. یک نسخه ی قوی : ویتامین A موضعی یا کرم هایی که با عنوان رتینوئید شناخته شده است می تواند چین و چروک را کاهش داده و پوست جوان تری را ایجاد کند .” این کرم ها به ساخت کلاژن کمک می کند ، تولید کلاژن از ایجاد چین و چروک پوست و لکه های قهوه ای جلوگیری به عمل می آورد.

 

لکه های قهوه ای را سفید کنید.شما می توانید با استفاده از کرم های روشن کننده که حاوی هیدروکینون هستند سعی کنید لکه های قهوه ای (معمولا به آنها لکه های پیری گفته می شود) را روشن کنید.”هیدروکینون به مهار کردن یک آنزیم مهم در ترکیب رنگدانه کمک می کند”

استفاده از ژل شگفت انگیز آلوئه‌ورا

ژل آلوئه‌ورا یکی از محصولاتی است که در بیشتر کرم‌ها و مرطوب‌کننده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عنوان یک محصول شگفت‌انگیز برای جوان‌سازی پوست شناخته می‌شود. برای بهره‌مند شدن از خاصیت آلوئه‌ورا کافیست عصاره یا ژل آن را هفته‌ای چند بار به پوست خود بمالید.

 

ژل آلوئه‌ورا را برای مدت چند ماه و هفته‌ای سه بار روی صورت خود بمالید. اجازه دهید تا ماسک آلوئه‌ورا به مدت ۱۰ دقیقه بر روی پوست شما بماند و سپس با آب گرم بشویید. این روش یکی از بهترین روش های خانگی جوانسازی پوست صورت می‌باشد.

 

استفاده از اسکراب بادام برای جوانسازی

بادام همیشه به عنوان یک محصول ایده‌آل برای شادابی و طراوت پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده صحیح از اسکراب بادام باعث می‌شود تا سلول‌های مرده پوست از بین رفته و به منافذ آن آب‌رسانی شود. استفاده از بادام پوست را در برابر تابش نور خورشید محافظت کرده و اجازه نمی‌دهد اشعات خورشید پوست را خشک و قرمز کنند.

 

نحوه استفاده:

  • ۳ قاشق غذاخوری خامه را با یک فنجان شکر مخلوط و روغن زیتون و روغن بادام را به آن اضافه کنید.
  • ماسک را روی صورت بگذارید و به مدت ۱۵ دقیقه ماساژ دهید.
  • سپس صورت خود را با آب ولرم بشوید تا اثری از ماسک بر پوست شما نماند.

 

عصاره لیمو – پاکساز و جوانساز

عصاره لیمو سرشار از ویتامین C است و از پیری زودرس پوست به خوبی جلوگیری می‌کند. معمولا، آبلیمو در تمام خانه‌ها یافت می‌شود و به عنوان یک روش ایده‌آل برای شادابی و طراوت پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. عصاره لیمو در کنار شادابی پوست، لکه‌ها و آکنه‌های صورت را از بین می‌برد.

 

عصاره لیمو – پاکساز و جوانساز

 

نحوه استفاده:

  • یک عدد لیمو تازه را از وسط نصف کرده و مقدار عسل بر روی آن بمالید.
  • سپس لیمو را به پوست خود بمالید (به صورت مداوم لیمو را بالا و پایین کنید).
  • اجازه دهید ۱۰ دقیقه آثار لیمو بر روی پوست بماند و سپس صورت خود را با آب گرم بشویید.

 

این کار یکی از ایده‌آل‌ترین روش های خانگی جوانسازی پوست صورت است. برای نتیجه‌گیری بهتر، این کار را هفته‌ای ۲ الی ۳ مرتبه تکرار کنید.

 

پیشگیری: پایه‌های مراقبت پوستی

مراقبت‌های پوستی و جلوگیری از پیری پوست بحث مفصلی است. در این بخش تلاش کردیم تا مهم‌ترین نکات آن را به شما بگوییم. ۱۰ توصیه‌ی زیر پایه‌های مراقبت پوستی را تشکیل می‌دهند.

 

یعنی این‌ها را باید خیلی جدی بگیرید و به خوبی عمل کنید. فرقی هم نمی‌کند که الان وضعیت پوست شما چگونه است و علایم پیری ظاهر شده‌اند یا خیر. باید این مراقبت‌ها را رعایت کنید. حتی اگر بهترین روش جوانسازی پوست هم انجام دهید ولی این‌ها رعایت نکنید، خیلی زود اثرات جوانسازی از بین می‌روند.

 

  1. هر روز ضد آفتاب بزنید. اگر می‌خواهید در پارک قدم بزنید یا برای یک کاری بانکی کوتاه بیرون رفته‌اید، فرقی نمی‌کند. هوا آفتابی، ابری یا بارانی است، فرقی نمی‌کند. ضد آفتاب زدن باید به یکی از عادات شما تبدیل شود؛ مثل مسواک زدن. از کرم‌های ضد آفتاب با SPF بالای ۳۰ استفاده کنید و برند مناسبی بخرید. دقت کنید که روی ضد آفتاب نوشته باشد: «Broad Spectrum» یا «طیف وسیع». این ضد آفتاب‌ها از پوست شما در برابر اشعه‌های UVA و UVB مراقبت می‌کنند. اشعه‌ی UVA آفتاب به طور مستقیم باعث پیری پوست می‌شود. یادتان باشد که تمام بخش‌هایی که زیر لباس نیستند، باید با ضد آفتاب پوشیده شوند.
  2. برنزه نکنید. بزرگ‌ترین اشتباه در مراقبت‌های پوستی، برنزه کردن است که بیشتر در خانم‌های جوان شاهد هستیم. برنزه کردن یعنی پوست خود را به طور مستقیم در معرض اشعه‌ی UV قرار می‌دهید. در واقع چیزی که باعث تیره شدن رنگ پوست می‌شود، همین اشعه‌ی پیرکننده و مضر UV است. یادتان باشد که سولاریوم نیز با اشعه‌ی UV کار می‌کند. اشعه‌ی فرابنفش یا UV باعث تغییر رنگ پوست، ایجاد لکه‌های پوستی و از بین رفتن رشته‌های کلاژن و الاستین پوست می‌شود. حتی اگر بهترین روش جوانسازی پوست را انجام دهید و بعد به سولاریوم بروید، تا حد خوبی زحمات و هزینه‌ی خود را تلف کرده‌اید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز