Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه
11 آذر 1401

کت و دامن مناسب چیست؟ + ویژگی کت و دامن زنانه مناسب!

همه چی درباره کت و دامن مناسب!

انتخاب یک کت و دامن مجلسی برای خانم ها خیلی هم کار ساده ای نیست و بیشتر خانم ها دوست دارند در هنگام انتخاب کت و دامن مجلسی خود از مشورت و راهنمایی های دیگران استفاده کنند این مطلب راهنمای انتخاب کت و دامن مجلسی برای شما است.

 

 کت و دامن   از لباس ‌های کلاسیک زنانه است که قدمت آن به بیش از ۸۰ سال می رسد و در غرب به عنوان لباس رسمی زنانه به کار می‌رود و همچنان مورد استفاده خانم‌های متشخص است. اما این لباس در کشور ما به عنوان لباس مجلسی به کار می‌رود.

 

کت و دامن های زنانه در طول چند دهه دچار تحولات زیادی شده‌اند و در همه نوع و مدلی می توان آن ها را مشاهده کرد. این لباس می تواند بسیار شیک و مجلسی و مناسب خانم های میان سال باشد و یا باحال و جوانانه باشد. همه چیز بستگی به نوع انتخاب و استایل شما دارد. این مطلب راهنمای انتخاب کت و دامن مجلسی برای شما است.

 

کت و دامن مجلسی : بلوز
این که زیر کت چه چیزی پوشیده شود همیشه مورد سوال بوده است. اگر کت یقه مناسبی داشته باشد می‌توان آن را به تنهایی پوشید اما اگر دوست دارید کت و دامن خود را با بلوز بپوشید چند انتخاب دارید. یک تاپ دکلته ساتن ساده به رنگ متضاد یا مشکی انتخاب خوبی خواهد بود.

 

اما اگر به دنبال استایل اسپورتی تر هستید پیراهن دکمه دار و یا بلوز یقه کراواتی استایلی (Style) شیک خواهد ساخت. اگر آستین کت شما کامل است می‌توان سرآستین های پیراهن را از زیر آستین کت بیرون آورد تا شیک تر دیده شود. در هماهنگی رنگ بلوز و کت دقت کنید، سفید مناسب‌ترین گزینه است.

 

 

 

انتخاب کت زنانه با توجه به اندام

داشتن يک کت زنانه فيت (اندازه) از مهم ترين آيتم هايي است که هر خانوم جوان بايد به آن توجه داشته باشه، اما سوالي که الان مطرح ميشه اينه که چگونه يک کت زنانه مناسب انتخاب کنم؟کت زنانه

 

راهنماي انتخاب کت زنانه

افرادي که اندام مستطيلي دارند

اگر اندام مستطيلي داريد يعني پهلوها، سينه و باسن شما تقريبا در يک خط مستقيم قرار گرفته است. براي اينکه خوش هيکل تر ديده شويد کافيست کت هايي را انتخاب کنيد که کمر کرستي دارند. همچنين پارچه هاي گيپور ميتواند به شما در خوش فرم ديده شدن کمک کند. پوشيدن کت با پارچه هاي طرح دار و رنگي به شما توصيه مي شود.

 

افرادي که اندام گلابي شکل دارند

باسن افراد با اندام گلابي نسبت به بالا تنه بزرگ تر است، بنابراين از پوشيدن کت هاي زنانه اي که بر روي باسن تان قرار مي گيرند جدا خودداري کنيد؛ چرا که در اين صورت باسن شما بزرگ تر از آن چيزي که هست ديده مي شود. براي اينکه چاقي شما در ناحيه باسن کمتر مورد توجه قرار بگيرد بهتر است کت هايي به تن کنيد که لبه بزرگتري دارند.

 

کتي انتخاب کنيد که شانه هاي پهني داشته باشد و به سمت کمر باريک شود.
دامن هايي را انتخاب کنيد که ران هاي شما را کوچکتر و مناسب نشان بدهد. اگر رانهاي بزرگ و پهني داريد، دامن خطي اي شکل براي شما مناسب است.

 

کت و دامن هايي را انتخاب کنيد که بتواند در قسمت کمر کمربند داشته باشد، تا اندام شما را بهتر و ظريفتر نشان دهد. کت هاي کمردار مدلي جديد و جالب هستند.

 

اگر پاهاي زيبايي داريد، دامن هاي تا روي زانو بپوشيد.
از پوشيدن کت دامن هاي باد کرده و حجيم خودداري کنيد. زني که اضافه وزن دارد، با پوشيدن چنين لباس هايي اغلب بزرگ تر و چاقتر به نظر مي رسد. در عوض لباس هايي بپوشيد که قسمتهاي مثبت شما را برجسته و مشخص مي کند.

 

انتخاب مدل کت دامن بر اساس رنگ

کت و دامن مجلسي دامنه گسترده‌اي از رنگ‌ها را در بر مي‌گيرد. بيشتر خانم‌ها به خصوص خانم‌هاي مسن هميشه به دنبال رنگ‌هاي سياه و تيره هستند اما مي‌توان از رنگ‌هاي شادتر مثل قرمز و صورتي و سبز نيز در لباس‌هاي مجلسي استفاده کرد.

 

اما اگر به هر دليلي دوست داريد مشکي بپوشيد از پارچه‌هاي طرح‌دار استفاده نکنيد چون هماهنگ کردن ساير متعلقات مثل کيف و کفش و… با آن‌ها بسيار مشکل است. البته پارچه‌هاي کار شده و گيپور استثنا هستند. کت و دامن مي‌توانند همرنگ نباشند مثلا قرمز و مشکي و يا خاکستري و مشکي، که در اين حالت بهتر است يکي از دو رنگ انتخاب شده مشکي يا نقره‌اي يا خاکستري باشد.

مدل کت و دامن!

مدل کت و دامن 2018 در انواع طرح هاي اسپرت و رسمي موجود است و شما مي توانيد با توجه به سليقه شخصي خود از بين اين طرح هاي متنوع مدل کت و دامن متناسب با فرم اندام تان را انتخاب کنيد تا در مهماني و مجالس شيک پوش و زيباتر به نظر برسيد.

 

کت و دامن مجلسی : رنگ و طرح
کت و دامن مجلسی دامنه گسترده ای از رنگ‌ها را در بر می‌گیرد. بیشتر خانم‌ها به خصوص خانم‌های مسن همیشه به دنبال رنگ‌های سیاه و تیره هستند اما می‌توان از رنگ های شاد تر مثل قرمز و صورتی و سبز نیز در لباس های مجلسی استفاده کرد. اما اگر به هر دلیلی دوست دارید مشکی بپوشید از پارچه‌های طرح دار استفاده نکنید چون هماهنگ کردن اکسسوری با آن بسیار مشکل است.

 

البته پارچه های کار شده و گیپور استثنا هستند. کت و دامن می توانند همرنگ نباشند مثلا قرمز و مشکی و یا خاکستری و مشکی، که در این حالت بهتر است یکی از دو رنگ انتخاب شده مشکی یا نقره ای یا خاکستری باشد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست