Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه
24 آذر 1401

کرم ضد لک چیست؟ + ویژگی کرم ضد لک!

کرم ضد لک معمولا دارای خاصیت روشن کنندگی است و تمامی پوست ها را روشن و شفاف می سازد. این کرم لک های ناشی از ملاسما را کمرنگ می کند و اگر دوره درمان تکمیل شود این لک ها به طور کامل از بین می روند. همچنین، این کرم قادر است لک هایی را که در نور خورشید به وجود می آیند از بین ببرد.

 

 به این نکته توجه داشته باشید که در زمان مصرف این کرم، استفاده از کرم ضد آفتاب در مواقعی که در زیر تابش نور خورشید قرار دارید ضروری است، در غیر اینصورت دوباره این لک ها بر روی پوست نمایان می شوند.

 

این کرم می توان لکی را که در اثر جای جوش از روی صورت به وجود آمده است از بین ببرد. اما این کرم برای از بین لک هایی که در اثر افزایش سن بر روی پوست صورت به وجود می آیند مناسب نیست.

 

چه عواملی باعث ایجاد لک های پوستی می شود ؟

بدون هیچ ‌‌گونه مراقبتی در معرض نور آفتاب قرار می‌گیرید!

شاید بسیاری از شما به اثرات مخربی که پرتو فرابنفش در پوست می گذارد توجه نکنید. اما اثرات مخرب این پرتو در طول زمان بروز پیدا می کند که یکی از این اثرات مضر قرار گرفتن مداوم در معرض نور آفتاب، ایجاد لک های پوستی است.

 

زمانی که بدون استفاده از کرم ضدآفتاب و کرم ضد لک در معرض نورخورشید قرار می گیرید پوست شما حالت تدافعی پیدا کرده و برای آنکه اشعه فرابنفش وارد پوست نشود اقدام به تولید ملانین خواهد کرد و ملانین سازی بیش از حد پوست نتیجه ای جز ایجاد لک های پوستی نخواهد داشت.

 

افزایش سن و ایجاد لک های پوستی

با بالا رفتن سن و تولید هورمون های مختلف در بدن انسان به دلیل افزایش سن، لک های پوستی نیزبه صورت کمرنگ در گردن، پشت دست ها و صورت ایجاد می شوند که هرچه سن افزایش پیدا کند این لک ها نیز پررنگ تر خواهند شد و اگربه آن ها رسیدگی نشود ممکن است به صورت ضایعه های درشت و پررنگ درآمده و مشکلات جسمانی بیشتری را نیز ایجاد کنند

 

. یکی از بهترین راه حل ها برای پیشگیری از ایجاد لک های پوستی و بهبود آن ها استفاده از کرم ضد لک سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال، است که با کاهش اثر رادیکال های آزاد و آنزیم تیروزیناز باعث کاهش محسوس لک های پوستی ناشی از افزایش سن خواهد شد و خیال شما را از این بابت راحت خواهد کرد.

 

عوامل هورمونی عامل ایجاد کک و مک

بروزکک ‌و مک در پوست به عوامل بسیاری بستگی دارد. برای مثال خانم های باردار به دلیل هورمون های مختلفی که در بدن آن ها ترشح می شود، اگر قبل از حاملگی از قرص های ضدبارداری استفاده می کردند ممکن است در دوران حاملگی ، بدن آنها شروع به ایجاد لک مخصوصا روی پوست صورت کند که به ملاسما معروف است.

 

یا افرادی که در سن بلوغ هستند بیشتر در معرض ایجاد کک و مک و لک های پوستی هستند که ممکن است آزاری برای آن ها نداشته باشد و فقط زیبایی ظاهری آن ها را تحت تاثیر قرار دهد و بهتر است درمان شود.

 

نحوه استفاده از کرم ضد لک چگونه است؟

کرم ضد لک باید طبق دستور پزشک مورد استفاده قرار گیرد. بهتر است بدانید که مصرف این کرم ها در صورتی نتیجه بخش خواهد بود که به صورت منظم و مداوم باشد. حداقل زمان استفاده از کرم ضد لک حدود ۲ تا ۳ ماه است.

 

نحوه استفاده از کرم ضد لک چگونه است؟

 

در این مدت کرم باید روزی دو بار به صورت موضعی روی لک ها مالیده شود. بهتر است همزمان از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا از ایجاد لک های جدید جلوگیری شود. توجه کنیدکه قبل از استفاده از کرم ضد لک صورت بهتر است پوست صورت خودرا ابتدا با یک پاک کننده مناسب مانند میسلار واتر و بعد با استفاده از یک شوینده صورت بشویید تا پوست کاملا تمیز شود و سپس از کرم ضد لک استفاده کنید.

 

کرم ضد لک چه نوع لک هایی را از بین می برد؟

حال نوبت به این می رسد تا ببینیم کرم ضد لک به عنوان یکی از روش های درمان لک صورت   می تواند چه نوع لک هایی را از بین ببرد.

 

کرم ضد لک می تواند لک های ناشی از بیماری ملاسما را از بین ببرد. این لک ها معمولاً به رنگ قهوه ای، قرمز و خاکستری ایجاد می شوند. کرم ضد لک می تواند جلوی تغییر رنگ سلول ها را گرفته و تولید لک های جدید را متوقف کند.

 

  • لک هایی که در اثر اشعه های نور خورشید به وجود آمده اند نیز به کمک کرم ضد لک از بین خواهند رفت.

 

  • کک و مک نیز از جمله لک های مادرزاد یا لک هایی هستند که در اثر آفتاب به وجود آمده اند و می توان آن ها را به کمک کرم ضد لک کنترل کرده و به مرور زمان از بین برد.

 

  • لک های قرمز و قهوه ای که در واقع اسکار جوش ها و آکنه های قدیمی هستند نیز به کمک کرم ضد لک از بین می روند.

 

  • لک های قهوه ای رنگ که به لک های پیری شهرت دارند و با افزایش سن به وجود می آیند نیز به کمک کرم ضد لک به مرور زمان از بین خواهد رفت.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست