Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه
23 آذر 1401

کریستال درمانی چیست ؟ + ویژگی کریستال درمانی !

چرا قرار دادن کریستال ها بر روی بدن، بر سلامت ما تأثیر دارد؟ گفته می شود چیزی به نام معجزه وجود ندارد، فقط قوانین فیزیک کشف نشده است. کریستال ها توانایی حفظ و انتشار ارتعاشات انرژی را دارند

 

. کریستال ها بر میدان های انرژی الکترومغناطیسی یا انرژی های دیگر که بدن فیزیکی را احاطه کرده و به آن نفوذ می کنند، تأثیر می گذارد. اینها شامل بدن اثیری، عاطفی و ذهنی هستند که در مجموع هاله نامیده می شوند

 

. کریستال ها میدان های انرژی ما را جذب، متمرکز، هدایت و منتشر می کنند تا بدن بیمار یا متعادل را قادر سازد تا یکبار دیگر ریتم انرژی طبیعی خود را پیدا کند. کریستال های مناسب را می توان بر روی هفت چاکرای اصلی قرار داد، که شبیه چرخ های گردان با رنگ های مختلف با انرژی ظریف هستند و از مرکز تنه بالا می روند

 

. اینها زمینه های انرژی ظریف هاله ما را با احساسات، غدد، اندام ها، اعضای بدن و جریانات ظریف و فیزیکی گردش خون پیوند می دهد. به همین دلیل است که پوشیدن کریستال های خاصی مانند سیترین زرد می تواند شما را خوشحال کند، رزکوارتز ممکن است به تسکین دل درد کمک کند و آمتیست ممکن است ذهن مشغول را آرام کرده و به خوابیدن کمک کند

 

آیا کریستال درمانی واقعی است؟

یکی از بهترین راه ها برای تشخیص اینکه آیا درمان مکمل و بدون درد کریستال درمانی مؤثر است یا خیر، آزمایش آن روی حیوان، کودک یا گیاه است. آنها نیازی به اعتقاد به اثربخشی درمان ندارند و همچنین توانایی درک درمان را ندارند. بسیاری از تحقیقات در زمینه کریستال درمانی با حیوانات انجام شده است.

 

به نظر می رسد حیوانات قادر به درک ویژگی های الکترومغناطیسی مفید بلور ها هستند. یکی از محققان اینگونه بیان کرد که: “گربه های من آنقدر از کریستال خوشش می آید که همیشه پنجه خود را روی آویز بلوری که من معمولاً می پوشم قرار می دهد و می خوابد. او همچنین داوطلبانه در یک شبکه درمانی آمتیست، متشکل از هشت آمتیست نوک تیز به شکل ستاره روی پارچه ای زرد رنگ، می نشیند

 

. من طوطی خاکستری را می شناسم که دوست دارد پشتش را به سنگ کریستالی کنار قفسش بمالد. او می تواند تشخیص دهد که کریستال در نزدیکی قفس او قرار گرفته است، حتی زمانی که قفس برای شب پوشانده شده است.

 

خصوصیات اصلی کریستال ها

1-    انرژی را با ظرافت متراکم می کند: بدین معنی که کریستال می تواند انرژی های ظریف را جذب و ذخیره کند، از خود ساطع سازد و متمرکز نماید. همانند یک باطری قابل شارژ که میتواند انرژی الکتریکی را جذب، ذخیره و سپس آزاد سازد.

 

 

2-    قابل برنامه ریزی هستند: اگر یک روشن بین به یک کریستال نگاه کند، جرقه های کوچکی از نور را در داخل آن می بیند، این جرقه ها یا نقاط نورانی بارقه های آگاهی هستند. این یک شکل بسیار اساسی از آگاهی است. کریستال از خود اراده ای ندارد، بنابراین بدون مقاومت از دستورات پیروی می کند، هنگام برنامه ریزی کریستال، بیش از حد بآن دستور ندهید.

 

انسان و حیوان دارای قدرت اراده و آگاهی هستند، اگر از آنها بخواهید کاری را انجام دهند می توانند مقاومت نمایند، حتی گیاهان. زمانی که شخصی با یک گیاه صحبت میکند. گیاه سریعتر و سالم تر رشد میکند، آنها نیز از قدرت اراده بهره مند هستند اما به میزان کمتر، بهتر آن است قبل از آنکه وارد بحث کریستال درمانی شویم بطور مختصر با شفای پرانیک آشنا شویم.

 

خصوصیات اصلی کریستال ها

 

شفای پرانیک علم و هنری است قدیمی که با استفاده از پرانا یا انرژی حیاتی به معالجه تمامی کالبد جسمانی می پردازد و ساختار بیوپلاسمیک و انرژی بدن را بهبود می بخشد.

 

کالبد جسمانی انسان از دو بخش تشکیل شده است :

  1- کالبد جسمانی قابل رؤیت

2- کالبد انرژی غیر قابل رؤیت

 

گذاشتن کریستال روی بدن

 

می توان کریستال را مستقیم روی بدن یا چاکرا ها گذاشت.دقت شود که هر سنگ بر روی چاکرای مورد نطر قرار گیرد تا بهترین نتیجه را در بر داشته باشد. برای این کار، کریستال را چند دقیقه روی عضو یا چاکرای بیمار بگذارید و آن را نگه دارید تا اثر شفابخشی آن وارد بدن شود.

 

قرار دادن کریستال در اتاق

کریستال ها به محیط کار و خانه انرژی می دهند. آن ها را در جایی از اتاق بگذارید که بتوانید ببینیدشان و ارتعاشاتشان و امواج آن را حس کنید. در این صورت، وقتی در اتاق می نشینید از نظر روحی، جسمی و ذهنی احساس بهتری خواهید داشت. اگر دلتان می خواهد اتاقتان پر از آرامش باشد، کوارتز صورتی در اتاق بگذارید.

 

گذاشتن فلوریت ارغوانی نزدیک تلویزیون یا کامپیوتر، شما از تشعشعات الکترونیک حفظ خواهید کرد. قطعه ای آمیتیست یا کوارتز دودی را در محل کار خود بگذارید، تا انرژی های منفی را جذب و شما را از عصبانیت و پرخاش دیگران در امان نگه دارد. هم چنین می توانید برای ایجاد تعادل در اتاق، چهار کریستال را در چهار گوشه اتاق و رو به مرکز کار بگذارید.

 

روش پاکسازی و شارژ مجدد کریستال

هر سنگ یا کریستال پس مدتی استفاده و جذب انرژی های منفی بدن و محیط نیاز به پاکسازی و شارژ مجدد دارد. برای اینکار بهتر سنگها یا کریستال ها را 2 ساعت در محلولی از نمک و جوش شیرینقرار داده و بعد از آن 12 ساعت جلوی نور مستقیم خورسید جهت شارژ مجدد قرار دهید.

 

(تذکر: به هیچ وجه با محلولی که برای پاکسازی سنگ یا کریستال استفاده شده تماس مستقیم نداشته باشید و آن را مسقیم در چاه دستشوی یا آبی روان مثل جوب یا رود بسپارید)

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست