Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
19 مرداد 1401

کسانی که لباس با رنگ قرمز میپوشن این پست را مطالعه کنند!

رنگ قرمز یک رنگ گرم و جزء رنگ های اصلی ست. رنگ سبز مکمل این رنگ می باشد.در روانشناسی رنگ قرمز، رنگی برونگراست و نماد عشق و زندگی می باشد. قرمز رنگ آتش و خون است. نکته ی جالبی که در مورد رنگ قرمز وجود دارد این است که این رنگ مرموز، جذاب و حتی سکسی است و بشدت احساسات را بر می انگیزد. در این مطلب بررسی می کنیم که چرا این رنگ آغازگر رنگین کمان، چنین احساساتی را در انسان ایجاد می کند و ویژگی های شخصیتی افرادیکه به آن علاقمند هستند چیست.

هر رنگی زیر آفتاب با فرکانس متفاوتی مرتعش می شود و به روش های منحصر به فردی بر بدن ما تأثیر می گذارد. این فرضیه روانشناسی رنگ است که نشان می دهد هر رنگ تأثیر روانشناختی متفاوت و منحصر به فردی بر ذهن انسان دارد. همچنین توضیح می دهد که چرا بسیاری از ما به سمت طیف ها و رنگ های خاصی گرایش پیدا می کنیم.

چرا رنگ قرمز به عشق نسبت داده می شود؟ تزئینات روز ولنتاین را با رنگ های زرد و آبی تصور کنید، به نظر شما جذاب است؟ قطعا خیر! بیایید ببینیم چه چیزی در رنگ قرمز وجود دارد که باعث می شود نسبت به آن احساساتی رمانتیک، جذاب و پرشور داشته باشیم.

آیا می دانید که رنگ قرمز 23 طیف مختلف دارد و با مفاهیمی مانند شجاعت و خطر مرتبط است؟

شور و عشق

رنگ قرمز رنگ عشق، شور و اشتیاق و همچنین تمایلات جنسی است. احتمالا جذابیت و شدت رنگ قرمز است که موجب ایجاد چنین احساساتی در انسان می شود. قرمز رنگ رابطه ی جنسی ست و می تواند احساسات عمیق و شدیدی در انسان ایجاد کند. نکته جالب اینجاست که پوشیدن لباس های قرمز رنگ توسط خانم ها، روی مردها تاثیر زیادی می گذارد. آقایان به تاثیری که رنگ قرمز روی آنها می‌ گذارد آگاه نیستند. حتی ممکن است رنگ مورد علاقه ی آنها قرمز نباشد اما دیدن این رنگ برای آن‌ها به صورت ناخودآگاه تحریک کننده‌ ی قوای جنسی و حتی گاهی اوقات قوای جسمانی است.

همانطور که در بالا اشاره شد، رنگ قرمز نماد آتش هم هست که حرارت و گرما را نشان می دهد و منجر به پیوند رنگ قرمز با شور و گرمای احساسی می شود.

رنگ قرمز باعث جذب مخاطبین می شود و به همین دلیل بسیاری از رستوران های فست فود از این رنگ در نام تجاری خود استفاده می کنند. میل و تمایلی که قرمز در مخاطب خود ایجاد می کند، مصرف کنندگان را به خوردن غذای بیشتر جلب می کند.

معنی رنگ قرمز چیست?!

قرمز یک رنگ قابل توجه و محرک است. آیا تا به حال به قرمزی چشم ها و صورت افرادیکه بشدت عصبانی می شوند توجه کرده اید؟ گرچه رنگ قرمز می تواند با علاقه و عشق همراه باشد، اما نشان دهنده خشم، خشونت و خطر هم هست. قرمز در کنار بنفش، یکی از نادرترین رنگ های طبیعت است که آن را به رنگی جذاب و قدرتمند تبدیل نموده است. همچنین با مذهب، ​​جادو و قدرت مرتبط است و تصور می شود که بیشتر یک رنگ مردانه است. ارتباط قرمز با قدرت نشان می دهد که چرا 77٪ از کل پرچم های جهان از رنگ قرمز تشکیل شده اند

انرژی و حس مثبت

منظور از چاکرا در آیین هندوها، مراکز انرژی در بدن است. بسته شدن چاکراها، باعث بیماری یا بروز مشکل در انسان می شود. جالب اینجاست که چاکراهای بدن از رنگ ها تاثیر می پذیرند یا به عبارت دیگر هرکدام از چاکراها دارای یک رنگ مخصوص می باشند. قرمز بر چاکرای ریشه یا پایه ستون فقرات تاثیر می گذارد. چاکرای ریشه با نماد قرمز نشان داده می شود. چاکرای ریشه نشانه زندگی، قدرت و نیروی جسمانی است و احساس امنیت و توانایی ما در حفظ انرژی زمینی را نشان می دهد. وقتی این چاکرا به درستی متعادل و روان باشد، احساس انرژی و سرزندگی بیشتری می کنید.

در حقیقت احاطه کردن خود با رنگ قرمز یا تجسم آن می تواند باعث بهبود چاکرای ریشه شود. اگر در زندگی مادی یا عاطفی خود احساس ناامنی کردید، یک لباس قرمز بپوشید و یک شمع قرمز روشن کنید. این انرژی و ارتعاشات آن را که مستقیماً به چاکرای ریشه می ریزد تجسم کنید و انرژی شفابخش آن را دریافت کنید.

نگاه کردن به رنگ قرمز باعث تپش قلب هم می شود که ممکن است منجر به ترشح آدرنالین یا افزایش انرژی جسمی شود.

قدرت، یکی از ویژگی های رنگ قرمز

طیف های مختلف رنگ قرمز، با ویژگی های رهبری مرتبط هستند و تمرکز بر روی این رنگ و یا پوشیدن لباس های قرمز، به شما کمک می کند تا احساس قدرت کنید. رنگ قرمز در بین فرهنگ های مختلف و در طول تاریخ نیز نماد قدرتمندی بوده است. علاوه بر این رنگ قرمز باعث بالا رفتن تستوسترون می شود و در نتیجه موجب احساس قدرت و تهاجم در انسان می شود. بنابراین هر زمان که می خواهید احساس قدرت و اقتدار کنید، خود را با این رنگ جذاب احاطه کنید

شجاعت و اعتماد به نفس

در روانشناسی رنگ قرمز تصور می شود که شجاعت را افزایش می دهد و باعث بیشتر شدن اعتماد به نفس و انگیزه ای می گردد که برای انجام برخی از کارهای اضطراب آور نیاز است.

پوشیدن رنگ قرمز احساس قدرتمندی و در نتیجه شجاعت بیشتری در شما ایجاد می کند.

احساسات شدید

همانطور که در بالا اشاره شد، رنگ قرمز نشان دهنده ی عشق. احساسات و اشتیاق است که همگی احساسات مثبتی محسوب می شوند.

با این حال این رنگ با احساسات شدیدی مانند خشم و خشونت نیز همراه است. در حقیقت ترجیح این رنگ نسبت به رنگ های دیگر مانند آبی. حتی می تواند نشان دهنده شخصیت عصبانی فرد باشد.

دانشمندان معتقدند که این ارتباط ممکن است از اجدادمان به ما رسیده باشد. زیرا رنگ قرمز از گذشته های دور، با خطر و خونریزی گره خورده است. قرمز نشانه ی خطر و موقعیت های خطرناک است و به همین دلیل است که علایم خطر. اغلب با این رنگ نمایش داده می شود. علاوه بر این صورت انسان هنگام عصبانیت قرمز می شود و این نشان دهنده ی ارتباط احساسات با رنگ قرمز است.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست