Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه
19 آذر 1401

کفش مناسب فصل گرما برای مردان چیست ؟

همه چی درباره کفش تابستانی !

با شروع فصل تابستان و گرما پوشيدن کفش هاي جلو بسته و گرم غير ممکن مي شود و  افراد به دنبال خريد کفش هاي تابستاني و جلو باز و صندل ها مي روند. در اينجا براي شما توضيح خواهيم داد چه کفش هايي مناسب تابستان مي باشد و از عوارض برخي کفش ها صحبت مي کنيم.

 

مزايا و معايب کفش هاي تابستاني

معمولا بيشتر صندل ها و کفش هاي تابستاني محافظت کمي از انگشتان مي کنند و بخش کوچکي از پا را مي پوشانند بعضي از آن ها آنقدر بد ساخته شده اند که حين راه رفتن کفش به راحتي از پا خارج مي شوند و شما مجبور مي شويد با جمع کردن انگشتان پاي خود را درون کفش نگه داريد.

 

اين کار در طولاني مدت باعث کشيده شدن بيش از اندازه عضلات پا و انگشتان مي شود. تاندون هايي که عضلات را به يکديگر متصل مي کنند در اين حالت دردناک مي شوند و تورم در بافت هاي حساس پا به وجود مي آيد.

 

انگشتان پا در بعضي کفش هاي تابستاني به شکل غيرمعمولي به يک سمت خم مي شوند که بعد از يک يا دو ماه عوارض آن به شکل پينه هايي کوچک و بزرگ مشاهده مي شود.

 

کفش جلو باز و رو باز، دمپايي لاانگشتي و صندل در تابستان  معمولا زياد استفاده مي شود اما بهتر است يادآور شويم که چون قوس کف پا را پشتيباني نمي کنند و پاشنه ندارند و نمي توانند هيچ ضربه اي را دفع کنندو استفاده طولاني از اين مدل کفش هازمينه ساز درد هاي زانو ، لگن و کمر مي شوند .

 

همچنين عامل بروز التهاب در ساق پا هستند . سايش مرتب کف پا با جنس پلاستيکي اين کفش هم مي تواند نه تنها زمينه ساز التهاب تاندون باشد ، بلکه ميخچه و پينه ايجاد کند .

 

افراد مبتلا به ديابت هم بايد مراقب باشند زيرا اين نوع از پاپوش مي تواند محل مناسبي براي رشد انواع ميکروب باشد و با کوچکترين ضربه و زخم در پا در آن نفوذ کنند .

 

نکات مهم درباره انتخاب کفش تابستان

کفش هاي ورزشي و کتاني را در اين فصل به کل فراموش کنيد زيرا اين مدل کفش ها مانند اجاق هاي زودپز پاي شما را نابود مي کنند. اگر کفش رسمي مي خواهيد مي تواند از جنس هاي چرمي يا پارچه اي استفاده کنيد.

 

براي انتخاب صندل به غير از زيبايي به کاربردي بودن آن نيز دقت کنيد. برخي صندل ها بيشتر شبيه به دمپايي مي مانند و بهتر است از انتخاب آن ها پرهيز کنيد. صندل هايي را انتخاب کنيد که کاملا در پاي شما قرار بگيرند و بندي براي پشت پا داشته باشند. و از پا هاي شما محافظت کند.

 

اولين نکته در فصل تابستان انتخاب کفش هايي است که بايد کاملا اندازه پاي شما باشد چرا که پس از مدتي به علت گرمي هوا بازتر ميشوند و راحت تر با آن قدم خواهيد زد. انتخاب کفش هاي کمي گشاد هم باعث بدقواره شدن کفش بعد از مدتي مي شود.

 

به غير از کفش هاي رسمي که به هر حال نياز به آن ها در تابستان هم ديده مي شود مي توانيد از کفش هاي تابستاني يا صندل ها استفاده کنيد. کفش هاي تابستاني بايد داراي منفذهايي باشند که هوا را به پاي شما مي رسانند.

 

به تنفس پای خود اهمیت بدهید

تنها موضوع مهم در انتخاب کفش تابستانی این نیست که بخشی از رویه‌ی آن باز باشد و یا بند داشته باشد، هرچند که رویه‌ی کفشی که انتخاب می‌کنید، بسیار کم حجم و کوچک باشد اما باز هم جنس پارچه‌ی به کار رفته در آن اهمیت دارد.

 

یک بند پلاستیکی که به پای شما می‌چسبد و یا رویه‌ی کوچکی که باعث می‌شود پای شما در همان نقطه مقدار بسیار زیادی عرق کند، انتخاب خوبی نیست. این انتخاب شماست که می‌خواهید با کفش تابستانی جوراب به پا داشته باشید و یا خیر اما به این موضوع توجه کنید که رویه‌ی کفش باید در همان قسمت‌های محدود نیز به پا اجازه‌ی تنفس بدهد.

 

به تنفس پای خود اهمیت بدهید

 

به کیفیت کفش فکر کنید

مهم است که کفش تابستانی خود را با چه کیفیتی می خرید. این تصور که با پیش فرض خرید یک کفش ارزان به سراغ هر نوع فلت و یا صندل بروید، اشتباه است.

 

درست است که کفش های تابستانی به ظاهر کوچک، سبک و ارزان می آیند اما اشتباه در انتخاب کیفیت مناسب به سلامت پای شما به شدت آسیب می زند. این کفش ها به دلیل برش های خاص و کفی های نازک به صورت عادی امکان آسیب رساندن به پا را دارند پس بیش از اهمیت به شکل و شمایل و رنگ و قیمت آنها به کیفیت شان فکر کنید.

 

جسورانه انتخاب کنید

در انتخاب کفش تابستانی هراس نداشته باشید. ممکن است اهل پوشیدن کفش‌های باز نباشید و برای تابستان به یک جفت فلت آن هم با اکراه بسنده کنید.

 

اما پیشنهاد می‌کنیم تابستان امسال کمی جسورانه از انتخاب‌های سنتی و همیشگی خود فاصله بگیرید و یک صندل زیبا بخرید. چنین انتخابی تیپ ظاهری شما را تا اندازه‌ی زیادی تغییر خواهد داد. در هر حال کفش‌های تابستانی بیش از کفش‌های فصل زمستان که در گل و لای فرو می‌روند خود را نشان می‌دهند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست