Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
8 آذر 1401

کفش ویژه پاییز چیست ؟ + انواع کفش پاییزی !

همه چی درباره کفش های پاییزی !

با فرا رسیدن فصل پاییز و سرد تر شدن هوا ، وقت آن می رسد که صندل های تابستانی خود را کنار بگذاریم و کفش مناسب فصل را بپوشیم. کفش متناسب با فصل باید طوری باشد که همه استانداردهای لازم را داشته و شخص کاملا در آن احساس راحتی کند. در این بخش از دنیای مد تمام ویژگی هایی که کفش پاییزی باید داشته باشد را برایتان آورده ایم.

 

جنس و رنگ مناسب داشته باشد

کفش پاییزی شما باید رنگ و جنس مناسبی داشته باشد. جنس و رنگ کفش در گرم نگه داشتن آن اهمیت زیادی دارد. کفش های با رنگ تیره و جنس مناسب سبب جذب نور و گرم نگه داشتن پا می شود و از جذب رطوبت و سرما در روزهای برفی و بارانی جلوگیری می کند.

 

بهتر است کفش هایی که برای پاییز انتخاب می کنید ، رنگ های تیره مثل مشکی، قهوه ای، زرشکی و سرمه ای داشته باشد تا باعث جذب نورخورشید گردد.

 

بهترین جنس کفش برای پاییز ، جنس چرمی با رنگ تیره است که پا را گرم نگه می دارد. کفش های نبوک و مخمل اصلا گزینه های خوبی برای روزهای خیس از بارش باران و برف نیستند.

 

جلوی آن بسته و انعطاف پذیر باشد

با شروع پاییز کفش های رو باز و صندل به پا نکنید و به جای اون ها از بوت ، اسنیکرز و کفش های سر بسته استفاده نمایید زیرا کفش های بسته و بوت برای فصل پاییز انتخاب عاقلانه تری است. قسمت جلویی کفشتان باید انعطاف پذیر باشد تا در آن احساس راحتی کنید.

 

زیره مناسب و عاج دار داشته باشد

در فصل پاییز بارندگی زیاد است و قرار است شما روی زمین خیس و برف و یخی قدم بردارید بنابراین باید کفشی را انتخاب کنید که زیره عاج دار و شیاردار داشته باشد تا بهتر قدم بردارید و روی زمین لیز نخورید و سلامتی تان به طور خیلی جدی به خطر بیفتد.

 

انتخاب کفش هایی با زیره را فراموش نکنید، اینطوری هم به راحتی قدم بر می دارید و هم سلامتی خود را حفظ می کنید. نیم بوت های عاج دار بهترین گزینه برای کفش های پاییزه هستند. نیم بوت های عاج دار بهترین گزینه برای کفش های پاییزه هستند.

 

چه کفش‌های مناسب دورهمی‌های پاییزی هستند؟

  در دورهمی‌های پاییزی کفش‌های مختلفی را می‌توانید بپوشید. همه مدل کفشی را می‌توانید در دورهمی‌ها بپوشید و استایل دورهمی های پاییزی خاص خود را بسازید. با توجه به استایل خود می‌توانید نوع کفش را تعیین کنید. در این مقاله چند مدل از آن‌ها را بررسی می‌کنیم.  

 

• بوت‌های جذاب پاییزی

  معمولاً بوت‌ها طرفداران زیادی در میان خانم‌ها دارند؛ به خصوص آن که فصلی هستند و در تمام روزهای سال امکان پوشیدن آن‌ها نیست و همین امر ارزش آن‌ها را بیشتر می‌کند، بنابراین تا زمانی که فرصت هست باید از پوشیدن آن‌ها لذت برد. در دورهمی‌ها هم یک جفت بوت، استایل شما را جذاب‌تر می‌کند. با توجه به لباسی که می‌پوشید، بوت بلند، متوسط یا نیم بوت را انتخاب کنید و شیک باشید. 

 

صندل‌های تابستانی

  اگر احساس می‌کنید تابستان به اندازه‌ی کافی از صندل‌های خود استفاده نکردید و هنوز نمی‌توانید از آن‌ها دل بکنید؛ نگران نباشید هنوز هم می‌توانید آن‌ها را بپوشید. صندل تابستانی خود را با پیراهن پاییزی و بلوز آستین بلند خود ست کنید.  

 

• کفش‌های اسپرت

  اگر استایل اسپرت دارید می‌توانید کفش‌های کتانی و اسپرت را امتحان کنید. به طور مثال کت بلیزر و شلوار با کتانی سفید عالی می‌شود، پلیور اورسایز و دامن مینی هم با کتانی خیلی جذاب می‌شود.  

 

• کفش‌های پاشنه بلند

  این کفش‌ها همیشه شیک هستند و استایل جذابی را برای شما به ارمغان می‌آورند. اگر به مهمانی رسمی دعوت شده‌اید و تمایل دارید استایل شیک و بی نقصی داشته باشید،کفش پاشنه بلند بهترین گزینه است. در این مقاله، استایل دورهمی های پاییزی را بررسی کردیم. سعی کردیم استایل‌های متفاوت مناسب با این فصل را معرفی کنیم. کفش‌های مناسب برای این دورهمی‌ها را هم نام بردیم. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت و استفاده‌ی کافی را برده باشید.

 

 

چی نپوشیم؟ کفش لژدار

کفش های لژدار از موارد پیچیده این فصل هستند چون از طرفی مدل های لایه لایه آن ها روی بورس است و از طرف دیگر مدل های ساده و یکدست که معمولا بسیار ضخیم هم هستند از مد افتاده اند. پس هنگام انتخاب این کفش ها دقت کافی داشته باشید و مدل های جدید را تهیه کنید.

 

چی بپوشیم؟ کتانی های زنانه

کفش های کتانی همیشه محبوب بوده اند اما امسال پاییز می توانید مدل های ظریف تر این کفش ها را که کم تر ورزشی به نظر می رسند و زنانه تر هستند انتخاب کنید. این کفش ها در رنگ های ملایم و متفاوتی که کم تر دیده اید مثل هلویی و سرمه ای بسیار روی بورس هستند.

 

کفش های کالج ساده
با آغاز پاییز کفش های کالج انتخاب مناسبی برای مدرسه و دانشگاه نیز می تواند باشد. این مدل کفش ها دارای کمی لژ هم هستند که باعث راحتی و بلند تر شدن شما می شود . گزینه مناسبی برای پیاده روی های طولانی است.

 

چکمه چلسی

چکمه چلسی به گونه‌ای طراحی شده که به اندازه کافی برای هر استایلی کارکردی بنظر می‌رسد و به همین دلیل در ترند پاییز و زمستان امسال همچنان ردپای ویژه خود را حفظ کرده است. چکمه‌هایی با زیره‌هایی سنگین آجدار و یا بدون آج، بهترین گزینه برای محافظت پای شما از سرمای پاییز و زمستان. سوال اینجاست که چگونه چکمه‌های چلسی را با استایل خود سِت کنیم؟ چکمه چلسی منطبق با هر تیپ و استایل در به روز بودن شما متناسب با ترند روز نقش بزرگی را ایفا کرده است.

 

کفش پاییزی، کفی طبی داشته باشد: نوع کف پای خود را بشناسید. اگر کف پای صاف یا بیش از اندازه گود دارید کفشی متناسب با این ویژگی بخرید و استفاده از کفی‌ های طبی را فراموش نکنید. افرادی که دارای سابقه آسیب به مفصل پا هستند، باید از کفی‌های طبی استفاده کنند.

 

پنج توصیه برای خرید کفش: اگر می‌خواهید کفش بخرید بعدازظهر، به خرید بروید، زیرا پای افراد صبح‌ها حدود نیم سایز کوچک‌تر از بعدازظهرهاست. بعدازظهر پا‌ها متورم‌تر شده و سایزشان بزرگ‌تر می‌شود.

 

هنگام انتخاب کفش، دقت کنید که کفش‌تان سایز مناسب داشته باشد و اندازه کفش‌تان باشد. هنگام خرید کفش به نمره‌های درج شده روی آن اتکا نکنید و حتماً کفش را پا کنید. شاید فکر کنید که سایز کفش شما تغییر نمی‌کند، اما باید بدانید اندازه پای افراد با افزایش سن، کم و زیاد شدن وزن و حتی بارداری تغییر می‌کند پس سایز‌های قبلی را ملاک قرار ندهید.

 

در هنگام خرید، هر دو لنگه کفش را بپوشید، زیرا سایز یکی از پا‌ها در بیشتر افراد، بزرگ‌تر از دیگری است.

 

هنگام خرید پس از پوشیدن هر دو لنگه کفش، اگر کفش‌تان بند دار است بند‌های آن را ببندید و با آن راه بروید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست