Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
21 آبان 1401

کفش چسبی بچگانه چیست ؟ + ویژگی کفش بچگانه!

همه چی درباره کفش چسبی بچگانه !

کفش ها یکی از کاربردی ترین وسایل برای محافظت از پا ها شناخته می شوند، آن ها انواع مختلف دارند و در سایز های زنانه مردانه و بچه گانه تولید می گردند. تولید کنندگان بعد از تولید این کالا ها اقدام به معرفی و تبلیغ آن ها می نمایند. برای اطلاع از ویژگی های کفش بچه گانه چسبی در سایز ها و مدل های متنوع و نصف قیمت بازار توصیه می شود که به سایت های معتبر اینترنتی مراجعه نمود.

 

کفش بچه گانه چسبی

همانطور که گفته شد کفش ها انواع مختلف دارند که هر کدام با توجه به نوع خود دارای مزیت ها و کاربرد های بی نظیری هستند، از نمونه بارز و پر مصرف این کالا ها می توان به کفش بچه گانه اشاره نمود.

 

کفش های بچه گانه معمولا در سایز های کوچک تری تولید می گردند و به صورت پسرانه و دخترانه موجود هستند و با توجه به نوع آن ها دارای رنگ های مختلفی می باشند و معمولا کفش های دخترانه در رنگ های قرمز و صورتی موجود هستند.

 

کفش هایی که برای استفاده بچه ها طراحی و تولید می گردند معمولاً به صورت اسپرت شناخته می شوند. آن ها به صورت تخت و بدون پاشنه هستند و به همین دلیل تحت هیچ شرایطی پاهای بچه ها را اذیت نمی‌ کنند و به پا های آن ها فشار وارد نمی گردد.

 

آن ها معمولاً به صورت بند دار و چسبی موجود هستند که معمولاً پوشیدن نوع چسبی این کالا ها بسیار راحت انجام می‌ شود در حالی که نوع بند دار آن ها با سختی و مشکل همراه می باشد. این کفشها در انواع رنگ ها موجود هستند که متناسب با سلیقه کودکان طراحی می شوند.

 

کفش بچه گانه چسبی، مناسب استفاده در تمامی مجالس می باشد و هم چنین برای مدرسه رفتن آن ها نیز گزینه ای بسیار مناسب می باشد، زیرا همان طور که گفته شد پوشیدن و در آوردن آن ها از پا بسیار راحت می باشد و کودکان خود به تنهایی می توانند پوشیدن کفش‌ های خود را انجام بدهند.

 

کفشهای بچه گانه کاملا استاندارد طراحی شده اند و به همین دلیل کودکان با پوشیدن آن ها هنگام راه رفتن دچار هیچ گونه مشکلی نخواهند شد و هم چنین سبب می‌ شود که کودکان بتوانند سریع تر راه بروند و هنگام راه رفتن نیز از پای آن ها در نمی آیند

 

نحوه باز و بسته شدن کفش مخصوص کودکان

کفش‌های بچه گانه باید دارای بند، نوار چسب یا هر سیستم دیگری مانند کش برای محکم کردن رویه کفش در پا باشند. همچنین برای کودکان کفش‌های پشت باز یا لیز نخرید. کفش‌های بچه گانه چسبی و کشی انتخاب‌های مناسبی برای کودکانی است که نوپا هستند و یا تازه یاد گرفته اند که خودشان کفش بپوشند.

 

 

در نتیجه باز و بسته کردن کفش و پوشیدن و در آوردن کفش‌هایی که دارای دهانه کشی باشند یا اینکه با چسب محکم شوند برای آن‌ها زحمتی ندارد و می‌توانند به صورت مستقل خودشان کفش بپوشند. بند‌ها همچنین اجازه می‌دهند تا بتوانید از کفی‌های طبی در در کفش کودک استفاده کنید تا پا در کفش محکم بماند و کفی بتواند کار خود را انجام دهد.

 

بهترین انتخاب خرید کفش برای کودکان و خردسالان چه نوعی است؟

بهترین، انعطاف‌پذیرترین و راحت‌ترین کفش برای خردسالان، کفش‌هایی با جنس چرم است. البته کفش‌هایی از جنس پلاستیک نرم هم برای کودکان مناسب است. اما کفش‌های ورنی یا آنهایی که جنس بسیار خشکی دارند، گزینه مناسبی برای خردسالان محسوب نمی‌شوند.

 

به چه علت خرید کفش های زیپ‌دار یا چسبی برای کودکان توصیه می شود؟

معمولا کودکان نوپا نمی‌توانند بدون کمک والدین خود کفش‌هایشان را بپوشند، بنابراین برای سهولت کار خود والدین هم که شده به جای کفش‌های بندی از کفش‌های چسبی برای خردسالا استفاده کنید. همچنین گر قرار است برای روزهای سرد سال کودک خود چکمه تهیه کنید، بهتر است سراغ انواعی بروید که از پشت زیپ می‌خورند و پوشیدنشان برای کودکان بسیار ساده‌تر از انواعی است که زیپ ندارند.

 

آیا خرید کفش جلوباز برای کودکان انتخاب مناسبی است؟

کفش‌های جلوباز محافظت خوبی از پای بچه‌ها نمی‌کنند و راه رفتن با آنها برای کودکان نوپا، کار چندان ساده‌ای نیست. این در حالی است که هرچه کفش بسته و پوشیده‌تر باشد و سطح بیشتری از پای بچه‌ها را پوشش دهد، گزینه مناسب‌تری محسوب می‌شوند.

 

کفش مهمانی و راحتی کودکان باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

خردسالان باید ۲ مدل کفش داشته باشند، کفش مهمانی و کفش راحتی. کفش مهمانی می‌تواند از هر جنس، رنگ و مدلی انتخاب شود، زیرا پای کودکان برای مدت طولانی در کفش مهمانی نمی‌ماند یا آنها با این کفش برای مدت طولانی راه نمی‌روند. اما کفش راحتی که قرار است بچه‌ها ساعت بیشتری را با آن راه بروند، باید شرایطی که در بالاکه عنوان کردیم را داشته باشد.

 

خرید کفش های دست دوز برای کودکان چه مزیتی نسبت به سایر کفش ها دارد؟

معمولا جنب‌وجوش کودکان نوپا از بزرگ‌ترها و حتی از بچه‌های بزرگ‌تر از خودشان هم بیشتر است. برای اینکه دوام کفش آنها را بالا ببرید و مجبور نباشید ماهی یک کفش برای آنها بخرید، بهتر است کمی بیشتر هزینه کرده و کفش‌های دور دست‌دوز را برایشان خریداری کنید. این کفش‌ها نسبت به کفش‌هایی که با چسب مخصوص تولید شده‌اند، دوام بیشتری دارند و شیک‌تر هم هستند.

 

یادتان باشد پاشنه یا سایر قسمت‌های کفش خردسالان نباید میخ داشته باشد زیرا ممکن است در اثر بازی و فعالیت زیاد کودکان، میخ پاشنه کفش‌شان دربیاید و به آنها آسیب برساند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست