Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه
13 دی 1401

کلد کرم چیست؟ + کاربرد کرم کلد!

تصور کنید که برای سفر کاری یا تفریحی از شهر خارج شده‌اید و قصد دارید پوست خود را تمیز کنید، اما آب و صابون نمی‌توانند نیاز شما را رفع کنند. ممکن است پوست دست و صورتتان خشک شده باشد و لب‌هایتان پوسته پوسته باشد، در این مواقع نمی‌توانید میکاپی زیبا و کامل داشته باشید.

 

 

چه موقعیت سختی! راه حل این مشکلات به ظاهر راحت چیست؟ استفاده از کلد کرم. اگر با این کرم و خواص آن آشنا نیستید همراه ما باشید تا به شما بگوییم کلد کرم چیست و چه خواصی دارد

 

کلد کرم چیست

کارشناسان محصولات مراقبت پوستی را به دو دسته تقسیم کرده‌اند دسته اول آبرسانی با آب و دسته دوم چرب‌کردن پوست را به عهده دارند، کلد کرم به علت ترکیبات و فرمول خاصی که دارد در هر دو دسته قرار می‌گیرد.

 

 

در جواب سؤال کلد کرم چیست؟ باید بگوییم که این محصول سرد یک امولسیون است. امولسیون به ترکیب دو ماده ترکیب نشدنی گفته می‌شود، کلد کرم ترکیبی از آب، روغن، امولسیفایر و عامل غلیظ کننده است.

 

 

نکته مهم در فرمول این محصول مراقبتی نسبت آب و روغن است، روغن موجود در فرمول بعد از تماس با پوست یا ناپدید می‌شود یا سریع جذب پوست می‌شود.

 

 

مقدار آب و روغن این محصول تقربیاً برابر است. غلظت بالای روغن‌ها و موم‌های معدنی، مانند موم زنبور عسل یا سرزین علت سفت‌بودن بافت کلد کرم است به شکلی که این کرم بیشتر شبیه ماسک صورت است تا مرطوب کننده.

 

 

علت وجود کلمه سرد در نام این کرم این است که آب موجود در کرم به سرعت تبخیر می‌شود، تبخیر آب از سطح پوست با کاهش دما پوست و خنک‌شدن پوست همراه است. این خنکی بسیار لذت‌بخش است.

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و خرید پوشاک عمده انجام بدی و عمده فروشیو بیاری مغازت.

 

موارد استفاده کلد کرم

با خواندن این متن با خود تکرار می‌کنید کلد کرم چیست که اینقدر خاصیت دارد. کلد کرم دو کاربرد جذاب و محبوب دارد که افراد با توجه به نیاز خود دست به خرید این محصول مراقبتی می‌زنند.

 

اولین کاربرد پاک‌کننده آرایش است. شست‌وشوی روزانه فقط پوست شما را تمیز می‌کند؛ اما راه حلی برای درمان مشکلات پوستی شما ندارد. استفاده از کلد کرم به عنوان یک تمیزکننده پوست می‌تواند مشکلات خفیف پوست را درمان کند

 

 

. کاربرد دوم که مرطوب کنندگی است، طرفداران بسیاری دارد، با ماساژ این محصول روی پوست خود می‌توانید رطوبتی که پوستتان به آن نیاز دارد را فراهم کنید.

 

 

قصد شما از تهیه این محصول اهمیت چندانی ندارد، چیزی که در تهیه کلد کرم مهم است، خواص مهم و کاربردهای گسترده این محصول است. شما می‌توانید ضمن پاک‌کردن آرایش به هیدراتاسیون شدید پوست بپردازید.

 

ممکن است از خشکی مزمن پوست رنج ببرید یا فقط به رطوبت اضافی در فصل سخت و سرد زمستان نیاز داشته باشید. کلد کرم به شما کمک می‌کند تا ظاهر و بافت پوست خود را احیا کنید.

 

ممکن است کلد کرم روی صورت شما نباشد؛ اما اثر مفید خود را به جا بگذارد. به غیر از پوست‌های مستعد جوش و آکنه بقیه انواع پوست می‌توانند با خیال راحت از این محصول استفاده کنند.

 

کلد کرم

 

موارد استفاده کلد کرم

محصولات کلد کرم در واقع به دو شکل ارائه می شوند: پاک کننده ها و مرطوب کننده ها. علیرغم اینکه کلد کرم ها به عنوان مرطوب کننده های صورت شناخته می شود کاربرد آن فراتر از هیدراتاسیون پوست می باشد که از چندین روش قابل استفاده است. کلد کرم چیست

 

پاک کننده ی آرایش

  یکی از محبوب ترین کاربرد کلد کرم ها، به عنوان پاک کننده آرایش است.مخصوصا برای پاک کردن مواد آرایشی ضد آب. برخی عقیده دارند روغن موجود در کلد کرم  سبب پاکی پوست بعد از آرایش می شود. از آنجایی که کلد کرم،  آرایش را بدون آب پاک می کند، یک محصول عالی برای کمپینگ است!

 

پاک کننده کرم سرد کلد کرم چیست

 برخی دیگر آن را به عنوان زیر ساز آرایش موثر می دانند، زیرا پوست را نرم و صاف می کند و اجازه می دهد تا آرایش به طور یکنواخت در سراسر صورت اعمال شود. 

 

و در نهایت کلد کرم ها می توانند به عنوان بالم لب و لوسیون بدن نیز موثر باشند. استفاده از این کرم روی لب شما باعث قفل شدن رطوبت و تأمین هیدراتاسیون برای پوست لب هایتان می شود

 

. به همین ترتیب، همان هیدراتاسیون زیادی را که این کرم برای صورت شما ایجاد می کند، به بازوها ، پاها ، کمر و دستان شما می رساندکه یک لوسیون خوب برای بدن به حساب می آید.

 

کلد کرم ها برای چه پوستی مناسب هستند؟

چه از پوستی خشک رنج می برید و چه به رطوبت اضافی در ماه های سخت زمستان نیاز دارید، کلد کرم می تواند به شما در احیای ظاهر و بافت پوستتان کمک کند.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل : عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید زیرا عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خرید عمده را فراهم می‌کند که برای شما به صرفه و قابل اعتماد است !

 

حتی افرادی که پوستی چرب دارند می توانند از آن در سرما بعنوان مرطوب کننده استفاده کنند. طبق گفته های کلی،بیشتر افراد با پوست های مختلف می توانند از این محصول بهره مند شوند، اما ممکن است برای پوست های مستعد آکنه مخصوصا در فصل های گرم سال مناسب نباشد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست