Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
12 آذر 1401

کلیپس چیست ؟ + اکسسوری‌ کلیپس مو چیست؟

همه چی درباره کلیپس!

یکی از اکسسوری‌های مورد علاقه خانم‌های جوان کلیپس مو می‌باشد، معمولا خانم‌هایی که موهای بلند دارند، برای اینکه موهای خود را جمع کنند از کش و کلیپس مو استفاده می‌کنند. از زمان‌های گذشته تا به امروز روش‌های مختلفی برای مهار کردن موی سر به کار گرفته شده اما کار آمدترین روش برای این کار استفاده از کلیپس مو است.

 

در واقع اگر به دنبال یک وسیله کار آمد و سریع برای بستن موهای سر خود هستید، بدون شک این وسیله کلیپس مو می‌باشد. استفاده از آن به حدی آسان است که حتی یک دختر بچه هم به راحتی می‌تواند از آن استفاده کند. کلیپس باعث می‌شود موهای شما به هیچ عنوان باز نشود و حالت خود را حفظ کنند.

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که حین انجام فعالیت ورزشی موهای شما به طور ناگهانی باز شود، کلیپس مو می‌تواند مانع از باز شدن موها شود و اگر این اتفاق رخ دهد شما می‌توانید خیلی سریع موهای خود را جمع کرده و به حالت اول برگردانید. 

 

کلیپس مو طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی دارد که شما می‌توانید با توجه به رنگ لباس خود آن را ست کنید. این وسیله علاوه بر مهار کردن مو یک وسیله تزئینی هم محسوب می‌شود که به موهای شما ظاهر زیبایی می‌دهد.

 

 کلیپس مو قیمت ارزانی دارد، بنابراین شما به راحتی می‌توانید چند مدل و رنگ متفاوت از آن داشته باشید و همیشه با سایر وسایل خود آن را ست نمائید. اگر قصد دارید برای همسر خود یک هدیه ارزان قیمت خریداری کنید که همسر شما با دیدن آن خیلی خوشحال شود، بدون شک کلیپس مو می‌باشد.

 

انواع مدل‌های کلیپس موی زنانه:

کلیپس پلاستیکی: در واقع می‌توان آن را ارزان‌ترین نمونه کلیپس دانست، این مدل در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شود. بنابراین شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود و مدل مو رنگ و طرح این کلیپس را مشخص کنید. قیمت آن‌ها بسیار ارزان بوده بنابراین می‌توانید از هر رنگ و طرح یک نمونه را خریداری کنید. تنها مشکلی که دارند، بعد از مدتی شکسته می‌شود

 

کلیپس پارچه‌ای: در واقع همان کلیپس‌های پلاستیکی هستند که برای زیبا کردن آن‌ها با پارچه‌های رنگارنگ روی آن‌ها را تزئین می‌کنند. به عبارت بهتر می‌توان گفت یک کلیپس ساده که دور تا دور آن با پارچه در طرح‌های زیبا پوشیده شده است. قیمت این کلیپس‌ها مقداری از نمونه قبلی گران‌تر بوده اما از نظر زیبایی ارزش خرید بالایی دارند. متاسفانه این مدل هم شکننده است و باید مراقب باشید تا بر اثر ضربه شکسته نشوند.

 

کلیپس نشکن: این مدل از نظر ظاهری شباهت زیادی به کلیپس پلاستیکی دارد، یعنی تنوع رنگ و مدل بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را با هم رنگ مو و لباسی ست کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل می‌توان به نشکن بودن جنس آن‌ها اشاره کرد. بدنه آن‌ها مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد، البته این به معنای شکست ناپذیر بودن مطلق آن‌ها نیست بلکه ممکن است از ناحیه فنر دچار خرابی شوند. اما طول عمر آن‌ها چند برابر مدل‌های پلاستیکی می‌باشد.

 

کلیپس فلزی: این مدل‌ هم در دسته کلیپس‌های نشکن قرار می‌گیرند، سطح بیرونی این کلیپس‌ها به دو رنگ طلایی و نقره‌ای آبکاری می‌شود به طوری که با عرق سر تغییر رنگ نمی‌دهند و همیشه براق و درخشان هستند. این مدل یکی از پرفروش‌ترین کلیپس‌های موجود در بازار است. تنها مشکلی که به این مدل‌ها وارد می‌شود، قیمت گران آن‌ها است. ولی شما فقط با یک بار هزینه کردن می‌توانید یک کلیپس دائمی برای خود داشته باشید.

 

کلیپس نگین‌دار: این مدل در دو نوع پلاستیکی و فلزی تولید می‌شود. برخی مدل‌ها فقط یک یا چند نگین دارند، برخی دیگر نیز سطح آن‌ها با نگین کاملا پوشیده شده است. زیبایی فوق ‌العاده زیاد آن‌ها باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشند. خوشبختانه در هر رنج قیمتی می‌توان آن‌ها را خریداری کرد. مدل‌های پلاستیکی آن بسیار ارزان هستند اما زودتر شکسته می‌شوند. مدل‌های فلزی طول عمر خیلی بالایی دارند و به سادگی خراب نمی‌شوند.

 

 

آیا بستن دائم و استفاده از برخی تزیینات مو می تواند باعث ریزش مو شود؟
– بله، مو دائم در حال رشد است و وقتی تحت فشار خفیف و مزمن قرار می گیرد، ریشه آن به صورت واکنشی دچار فیروز یا بافت جوشگاهی می شود و بعد از مدتی فولیکول مو از بین می رود و با هیچ دارویی امکان رویش مجدد آن وجود ندارد. تنها راه درمان، کاشت مو است.

 

این اتفاق شایع است؟
– متاسفانه بله و بیشتر برای دختر خانم های جوان و کسانی که موی پرپشتی دارند، می افتد.

 

ناحیه خاصی از مو دچار ریزش می شود یا ریزش مو پراکنده است؟
– در افرادی که موهار ا برای جلوگیری از پراکنده شدن یک جا در ناحیه پشت سر به وسیله کش های محکم می بندند، چون خط موی پیشانی بیشترین کشش را متحمل می شود، بعد از مدتی موی ناحیه پیشانی شان کم پشت می شود و عقب نشینی می کند.

 

کسانی هم که می خواهند حالت چشم ها را تغییر دهند و موهای بالای گوش را بیش از حد می کشند، به مرور دچار ریزش موی قرینه در دو طرف شقیقه می شوند و زمانی متوجه کم پشتی می شوند که فولیکول مو در اثر فشار و کشش مزمن دچار فیروز شده و قابل برگشت نیست.

 

برخی افراد موهای پشت سرشان را خیلی بالا می کشند و از زیر موها را محکم می بندند. این افراد در ناحیه پس سر دچار کم پشتی و ریزش مو می شوند

 

چه نوع و رنگ اکستنشم کلیپس مویی انتخاب کنیم؟

اینکه چه مدلی از این موهای کلیپسی را انتخاب کنیم تقریبا برای خانم ها ساده است، معمولا هر شخصی مدلی را انتخاب میکند که دوست دارد موهای خود را به آن شکل کند و یا مدلی را انتخاب میکنند که موهایتان به حالت طبیعی به همان شکل است.

اگر موهای شما خیلی کوتاه است و به دنبال بهترین نوع اکتنشن هستید و مدل خاصی مد نظر شما نیست ما پیشنهاد میکنیم مدل های فر را انتخاب کنید، مدل های فر نسبت به مدل های صاف بسیار حجیم تر بوده و موهای شما را پرپشت تر نشان می دهد.

اما انتخاب رنگ مو کاملا به خود شما بستگی دارد و میتوانید هر رنگی را که تمایل دارید انتخاب کنید.

در زمان هایی که از این اکستنشن مویی استفاده نمیکنیم بهتر است آن را روی رخت آویز بزنید تا تار موها خراب نشود. و یا اگر میخواهید آن را در کیف خود همراه ببرید و در زمان نیاز مانند میهمانی ها از آن استفاده کنید بهتر است آن را به طور جداگانه در یک نایلون گذاشته تا از خراب شدگی آن جلوگیری شود، همچنین در زمان شانه زدن کلیپس پیشنهاد میشود موهای آن را به آرامی شانه کنید چراکه کشیدن بیش از حد شانه بر روی آن در دراز مدت باعث میشود از تراکم آن کاسته شود، اما در صورت شانه صحیح این موها میتواند تا سالها برای شما قابل استفاده باشند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز