Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
22 شهریور 1401

کمد لباس خود را چگونه مرتب کنیم؟ + چیدمان کمد لباس

همه چیز در رابطه با مرتب کردن کمد لباس

دسترس بودن لباس ها، لوازم شخصی، کیف و کفش در اتاق خواب و نوع چیدمان آنها یکی از بزرگ ترین دغدغه خانم های خانه دار است.
در دسترس بودن لباس ها، لوازم شخصی، کیف و کفش در اتاق خواب و نوع چیدمان آنها یکی از بزرگ ترین دغدغه خانم های خانه دار است. آنچه می خوانید ساده ترین و کاربردی ترین نکاتی است که با کمک آن می توانید به اتاق خواب و کمد لباس هایتان سامان ببخشید.
از هر فضای خالی باید به نحو احسن استفاده کرد. بنابراین در اتاق خواب فضای خالی زیر تخت بهترین محیط برای نگهداری برخی از وسایل، لباس ها و ملحفه هاست. تنها کافی است با کمک سبدها، کشوها یا جعبه های چوبی کوچک فضایی مناسب و امن برای این وسایل زیر تخت در نظر گرفت.
برای جمع آوری لباس ها و ملحفه هـــای کثیف و استفاده شده، بهترین کار آویزان کردن کیسه ای پارچه ای پشت در اتاق خواب است تا لباس های پوشیده شده را درون آن گذاشته و هر هفته آنها را برای شست وشو جمع آوری کنیم. پشت در اتاق خواب از گیره های S مانند برای آویزان کردن کلاه و چترهای مردانه، زنانه و کودکانه ای که در خانه دارید، استفاده کنید.

اصول چیدمان کمد لباس را بدانید 

برای اینکه بتوانید هر لباسی را که می ‌خواهید به راحتی از داخل کمد لباس‌ هایتان بردارید می ‌توانید از ترفندهای مناسب و کاربردی جهت مرتب كردن كمد لباس کوچک و نظم دادن به آن استفاده کنید تا فضای داخل کمد لباس شما منظم‌ تر به نظر برسد.

همیشه نباید مرتب کردن را به وسیله هزینه هایی سنگینی که برای کمد دیواری و چوب لباسی و وسایلی که در این زمینه هستند انجام داد. گاهی فقط باید خلاقیت به خرج داد و کمی برای کارهایی مرتب سازی حوصله داشته باشیم. این گونه می توانید در کمترین زمان و کم ترین هزینه به لباس های خود نظم دهید.

در این قسمت به اصولی خواهیم پرداخت که به شما کمک می کند همیشه کمدی لباس بسیار منظمی داشته باشید. اگر این شیوه ها را به درستی به کار ببرید و همواره از آن ها پیروی کنید از شلختگی کمد لباس دیگر خبری نیست

ایده ‌هایی برای مرتب کردن لباس ‌ها در کمد

شما می ‌توانید برای مرتب کردن کمد لباس‌هایتان از ایده‌ های جالب و خلاقانه اما کاربردی استفاده نمایید که دسترسی به لباس‌ها را برایتان راحت ‌تر و آسان ‌تر کند.

در زیر به بیان چند نمونه ایده برای مرتب شدن کمد لباس می ‌پردازیم تا شما هم بتوانید از این ایده ‌ها برای نظم و ترتیب دادن به کمدهای لباس خود استفاده نمایید.

اگر کمد لباس شما چند تا کشو دارد می‌ توانید از آنها برای قرار دادن تاپ ‌ها و تیشرت‌ هایتان استفاده کنید. شما می ‌توانید برای تا کردن و چیدن این نوع لباس ‌ها در کشو مانند تصویر زیر آنها را نظم و ترتیب دهید.

 مرتب كردن كمد لباس با این ترفند ها

نحوه مرتب کردن کمد لباس به‌طور مستقیم به اندازه، مساحت و فضای کمد شما بستگی دارد. همچنین سبک زندگی و نیازهای روزمره شما هم می‌تواند تعیین‌کننده‌ی نحوه‌ی چیدمان کمد لباس باشد. اما چندین مرحله‌ی اولیه و عمومی برای این منظور وجود دارد که می‌توانید با انجام آنها، مرتب کردن کمد لباس را شروع کنید. این مراحل را در زیر نوشته‌ایم:

  1. تمامی ابزار و وسایل موردنیاز برای مرتب کردن کمد لباس را در یک گوشه از اتاق جمع کنید. از سبد، باکس لباس و بقچه‌های زیپ‌دار گرفته تا چوب‌رختی و نظم‌دهنده‌های مخصوص کمد.
  2. کمد خود را به‌طور کامل خالی کنید. هر چه لباس، کیف، کفش یا خرده‌ریزه‌هایی که در گوشه و کنار کمد قرار دارند را بیرون بگذارید.
  3. کف کمد را خیلی تمیز جاروبرقی بکشید. دیواره‌ها و طبقه‌ها را نیز با اسپری‌های چندمنظوره دستمال بکشید تا همه‌جای کمد حسابی برق بیفتد. از محلول‌های ضدعفونی‌کننده مخصوص سطوح هم می‌توانید برای محکم‌کاری کمک بگیرید.
  4. حالا نوبت این رسیده که بروید سروقت وسایل و لباس‌هایی که روی زمین هستند. فضای داخلی کمد را بسنجید و ببینید آیا تمامی این موارد را می‌توانید با نظم و درون باکس‌ها و بقچه‌های مخصوص خود در کمد بچینید یا خیر. اگر نمی‌شود، مواردی که خیلی کم و یا اصلاً استفاده نمی‌کنید را کنار بگذارید تا بعداً آنها را به انباری ببرید. فضای کمد را فقط برای جا دادن لباس و وسایلی بسنجید که نیاز دارید و استفاده می‌کنید.
  5. لباس‌ها، کیف‌ها، کفش‌ها و زیورآلات را بر اساس فصل یا جنسشان از هم تفکیک کنید. لباس‌های تابستانی از زمستانی جدا باشد. کفش‌های که کمتر استفاده می‌کنید را از آنهائی که استفاده‌ی زیاد دارند، جدا کنید. زیورآلات، اکسسوری‌ها و خرده‌ریزهای دیگر را هم بر اساس جنس، کاربرد، اولویت استفاده و … از هم جدا کنید و کنار بگذارید.
  6. برای هر کدام از دسته‌بندی‌هایی که انجام داده‌اید، محل مخصوصی را درون کمد لباس مشخص کنید. سپس آنها را در جای خود بچینید. حتماً توجه داشته باشید که وسایلی که به‌طور روزمره استفاده می‌شوند را باید جلوی دست بگذارید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز