Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
21 آبان 1401

کمربند چیست ؟ + انواع کمربند را بشناسید!

همه چی درباره کمربند !

یکی از باورهای غلط عموم افراد در خصوص کمربند این است که: ” کمربند تنها وسیله‌ای برای نگهداشتن شلوار است” . درحالی‌که سال‌هاست کمربندها علاوه بر کارایی اصلی خود، عنصر مهم و تکمیل کننده‌ای در تیپ زنان و مردان محسوب می‌شوند. در واقع انواع کمربند لباس، فارغ از مردانه و زنانه یا رسمی و اسپرت بودنشان، اکسسوری‌های مهمی هستند که هم شلوار یا دامن را روی کمر نگه می‌دارند، هم عناصری برای افزایش جذابیت و تکمیل کردن تیپ افراد هستند.

 

به طور کلی نباید به سبب ساده بودن ساختار کمربند‌ها، آن‌ها را پوشیدنی‌های کوچک و کم اهمیتی دانست.

 

متأسفانه بیشتر افراد اطلاعات چندانی در مورد این کالا ندارند و وقتی برای خرید کمربند چرم اصل آن می‌روند اغلب ساده‌ترین و دم‌دستی‌ترین مدل کمربند را انتخاب می‌کنند. به همین دلیل لازم است کمی بیشتر راجع به این اکسسوری حرف بزنیم تا انواع کمربند مردانه و زنانه را بشناسید، مدل‌های مختلف کمربند رسمی و کمربند اسپرت را از یکدیگر تشخیص دهید، شیوه ست کردن کمربند با سایر اجزای تیپ خود را یاد بگیرید و با تکیه بر این اطلاعات بتوانید براساس نیاز و انتظاری که از یک کمربند دارید بهترین و متناسب‌ترین آن را برای خودتان انتخاب کنید.

 

این یک مطلب جامع و یک راهنمای کامل برای خرید ست کردن کمربند شلوار پارچه ای، لی و سایرشلوار ها از نظر جنس، نوع و کاربرد است. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

راهنمای انتخاب کمربند مردانه ؛ راهی برای یافتن بهترین کمربند

 

کمربند قهوه‌ای در استایل غیررسمی

کمربندها فقط کاربرد نگه‌داشتن شلوار روی کمر را ندارند. اگر درست و دقیق انتخاب شوند، توانایی این را دارند که تیپ و استایلتان را به موجه‌ترین و جذاب‌ترین شکلِ ممکن تغییر بدهند. شاید باورتان نشود اما حتی در بعضی از مواقع و موارد، کمربندها می‌توانند مرکز توجه و همان پایگاه مرکزی استایل باشند که بخش‌های دیگر را گرد هم می‌آورند.

 

البته اگر انتخاب‌های درستی در کار نباشد، همین کمربند می‌تواند یک‌تنه تیپتان را خراب و نامربوط کند. پس انتخاب کمربند مردانه مهم است.

 

 

سبک و استایل کمربندها هم دسته‌بندی‌هایی دارد:

  • استایل قاب‌دار: این مدل از کمربندها سگکی مربعی دارند و ساده‌ هستند.

 

  • استایل پلاک‌دار: این مدل از کمربندها سگکی به شکل پلاک دارند و معمولا برای تیپ‌های غیررسمی‌اند.

 

  • استایل جعبه‌ای: این مدل از کمربندها مانند جعبه و قابی مستطیلی‌اند و بند داخل بخش سگگ کشیده می‌شود.

 

  • استایل حلقه دی‌شکل (D-ring): این مدل از کمربندها حالت حلقه‌ای دارند و بند داخل آن حلقه می‌رود؛ حلقه‌ای که شبیه D است.

 

  • استایل حلقه اُ-شکل (O-ring): این مدل از کمربندها حالت حلقه‌ای دارند و بند داخل آن حلقه می‌رود؛ حلقه‌ای که شبیه O است.

 

چطور کمربندی اندازه خودتان انتخاب کنید؟

 

کمربند چرمی قهوه‌ای

یکی از مهم‌ترین ابعاد انتخاب کمربند، توجه به اندازه دقیق و درست آن است. در درجه نخست، کمربند خوب کمربندی است که اندازه‌تان باشد و برای اینکه زیبا به نظر برسد هم قبل از هرچیز باید از دروازه سایز و اندازه مناسب رد شود.

 

اندازه کمربند زمانی درست از آب درمی‌آید که اندازه کمرتان را درست و دقیق بگیرید.

 

  • اندازه کمر بین ۹۹ تا ۱۰۹ سانتی‌متر معادل است با کمربندی به‌اندازه XXL؛ یعنی ۱۰۴ سانتی‌متر.
  • اندازه کمر بین ۹۱ تا ۱۰۱ سانتی‌متر معادل است با کمربندی به‌اندازه XL؛ یعنی ۹۶.۵ سانتی‌متر.
  • اندازه کمر بین ۸۳.۸ تا ۹۳.۹۸ سانتی‌متر معادل است با کمربندی به‌اندازه L؛ یعنی ۸۸.۹ سانتی‌متر.
  • اندازه کمر بین ۷۶.۲ تا ۸۶.۳ سانتی‌متر معادل است با کمربندی به‌اندازه M؛ یعنی ۸۱.۲ سانتی‌متر.
  • اندازه کمر بین ۶۸.۵ تا ۷۸.۷ سانتی‌متر معادل است با کمربندی به‌اندازه S؛ یعنی ۷۳.۶ سانتی‌متر.

 

البته این عدد و رقم‌ها به شما در انتخاب کمربند بهتر کمک می‌کنند اما بهترین روش همان است که کمربند را به‌طور حدودی دور کمر بگیرید و ببینید که اوضاع از چه قرار است. این را هم در نظر داشته باشید که وقتی کمربند دقیق دور کمر بسته می‌شود، کمی تنگ‌تر است. پس در محاسبات حدودی‌تان به خطاهای قوانین سرانگشتی دقت داشته باشید.

 

دانستن اعداد و ارقام کمر و کمربند باعث می‌شود که خریدهای اینترنتی‌تان بادقت بیشتری صورت بگیرند.

 

آقایان گرامی! جنتلمن‌های محترم! در این مقاله می‌خواهیم دریچه‌های تازه‌ای از انتخاب کمربند را پیش رویتان باز کنیم. کمربند ایدئال شما کدام است؟

 

کمربند مردانه از چه اجزائی تشکیل شده است؟

 

کمربندها به طور کلی از دو قسمت تشکیل شده اند: سگک و بند، علاوه بر آن بسیاری از کمربندها همچنین دارای یک حلقه نگه دارنده یا گیره در انتها هستند (گیره انتها اغلب فلزی یا چرم است که روی کمربندهای پارچه ای قرار می گیرد).

 

گیره انتها از انتهای کمربند محافظت کرده و می تواند باعث سهولت بستن آن شود. پس از بستن کمربند، حلقه نگهدارنده از حرکت کردن و آویزان شدن کمربند جلوگیری می کند. در برخی کمربندها، سگک و بند به صورت کامل به هم متصل هستند اما در مدل های دیگر، این دو قطعه می توانند از هم جدا شوند.

 

ست کردن کمربند مردانه با کفش

برخی از قوانین استایل هرگز تغییر نکرده اند و همچنان از گذشته تا به امروز پابرجا بوده و هستند. یکی از این قوانین این است که کمربند باید همیشه با کفش مطابقت داشته باشد. در واقع باید کمربند خود را با کفش خود ست کنید.

 

برای داشتن زیباترین استایل، کمربند و کفش باید هم در رنگ و هم از نظر بافت و جنس در یک راستا باشند. البته لزومی ندارد که دقیقاً رنگ و جنس، مثل هم باشند، اما بهتر است تا حد ممکن رنگ ها را به هم نزدیک کنیم.

 

مشخصات سگک کمربند

فاکتور مهم بعدی در خصوص خرید کمربند مردانه توجه به مشخصات سگک محصول است که باید هم از رنگ و سایزی متناسب با تیپ و استایل رسمی و فانتزی شما برخوردار باشد و هم به لحاظ طرح ظاهری مورد پسندتان باشد.

جنس و رنگ سگک کمربند را می توانید با سایر فلزات مانند ساعت و دسته ساعت و حتی گیره کیف و کفش ست کنید. این کار باعث می شود جذاب تر به نظر برسید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست