Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
21 آبان 1401

کیف زنانه چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

همه چی درباره کیف زنانه!

برای خانم‌ها کیف فقط یک وسیله جانبی برای حمل لوازم مورد نیاز نیست. کیف یکی از اصلی‌ترین عناصر تیپ و استایل زنان محسوب می‌شود که نماد خوبی از هویت و سطح سلیقه آن‌هاست. به همین دلیل است که طراحان و تولید کنندگان کیف انواع کیف زنانه را با طیف وسیعی از مواد اولیه، در مدل‌های متنوع، با رنگ‌های متفاوت و کاربردهای مختلف تولید می‌کنند. گستردگی حق انتخاب این امکان را برای زنان فراهم می‌کند که کیف مورد نظر خود را بر اساس سلیقه و نیازشان از میان بی‌نهایت گزینه موجود انتخاب و خریداری کنند.

 

اما گاهی همین تنوع زیاد سبب سردرگمی خانم‌ها در انتخاب کیف می‌شود. این‌که چه کیفی مناسب مجلس است؟ کدام نوع کیف را باید برای محل کار خرید؟ کیف اسپرت چه ویژگی‌هایی دارد؟ یا یک کیف دانشجویی بهتر است از چه جنسی باشد؟ چالش‌هایی است که برای رفع آن نیاز به مطالعه یک راهنمای خرید کیف زنانه وجود دارد

 

این مطلب را بخوانید تا در حین شناخت اسم انواع مدل کیف زنانه، با کاربرد کیف زنانه و ویژگی‌های اصلی هر کدام به طور کامل آشنا شوید، محبوب‌ترین مدل‌های کیف زنانه را بشناسید و کمی بیشتر در خصوص اصول ست کردن مدل های کیف زنانه با سایر اجزای تیپ خود اطلاعات کسب کنید.

 

انتخاب کیف مجلسی بر اساس سلیقه شخصی

سلیقه شما چیست؟ آیا کیف‌های پر زرق و برق با تزئینات فراوان را دوست دارید یا ترجیح می‌دهید یک کیف مجلسی در عین حال که شیک و جذاب است، ساده و کاربردی باشد؟
کیف‌هایی از جنس انواع چرم گاو و به رنگ مشکی، شق و رق با اندازه متوسط، مربع شکل، رویه جواهر کاری یا گل‌دوزی شده، سگک‌های طلایی یا نقره‌ای بزرگ با انواع مدل دسته و بند که اغلب به جای شانه، روی بازو قرار می‌گیرند مناسب شمایی است که کیف‌های مجلسی پرزرق و برق و چشمگیر را دوست دارید.

 

انتخاب انواع کیف دستی زنانه بر اساس نوع مراسم

اهمیت و نوع مجلسی که قرار است در آن شرکت کنید شاخص مهمی است که هنگام انتخاب انواع کیف دستی دخترانه و زنانه باید به آن دقت کنید. مثلاً اگر کیف را برای شرکت در یک مهمانی شب معمولی مانند مراسم عروسی می‌خواهید، یعنی قرار است کمی وسیله اضافه مانند کیف لوازم آرایش یا ادکلن را نیز با خودتان ببرید؛ بنابراین لازم است کیفی انتخاب کنید که از نظر اندازه متوسط یا کمی بزرگ بوده و به‌اندازه کافی جا برای لوازم ضروری شما داشته باشد.

 

اما اگر قرار است در یک مراسم خیلی ویژه مانند یک کنسرت خیلی خاص شرکت کنید، باید کیف مجلسی خود را با ظرافت و دقت بیشتری انتخاب کنید. برای حضور در چنین مراسمی به کیفی نیاز دارید که فقط به‌اندازه یک گوشی موبایل و کیف کارت‌های بانکی شما جا داشته باشد.

 

چرا کیف ها میان خانم ها محبوب هستند؟

در میان این همه لباس و اکسسوری چرا کیف از اهمیت و محبوبیت بیشتری برخوردار است؟ واضح است، چون کیف ها همراهان هرروزه ماه هستند که ما وسایل روزمره خود را در آن ها حمل می کنیم پس این اکسسوری ها هم کاربردی و مفید هستند و هم از نظر زیبایی و استایل اهمیت زیادی دارند و این اهمیت در طول تاریخ برای مردم به خصوص خانم ها آشکار شده است و این مساله هویت کیف مدرن امروزی را شکل داده است.

 

 

ارتباط کیف دستی با سرقت!

در گذشته خانم ها از کیف برای حمل وسایل خود استفاده نمی کردند و به جای آن از کیسه هایی که در زیر لباس قرار می گرفت و یا جیب های دوخته شده در لباس استفاده می کردند. علت این امر این بود که زنان در آن دوره اجازه نداشتند کیف حمل کنند و اگر خانمی با کیفی در دست مشاهده می شد حرکتی بسیار غیرمحترمانه تلقی می شد و حتی ممکن بود به جرم سرقت دستگیر شود.

 

حقایقی درباره کیف زنانه از برندهای مشهور

هما ما می دانیم کیف هایی که از برندهای معروف و توسط طراحان شناخته شده طراحی می شوند محبوب ترین نوع کیف ها هستند و حتی گاهی جزو اهداف دست نیافتنی و آرزوهای خانم ها تلقی می شوند. این کمپانی های تولید کننده کیف ها را از بهترین جنس و کیفیت تهیه می کنند و تضمین می کنند که این کیف یک عمر برای صاحبش کار خواهد کرد. مهم تر از همه این که کیف های این برندها زمان ندارند و در هر دوره های محبوب و مد روز تلقی می شوند چون در طول زمان به یک اکسسوری کلاسیک و صاحب هویت تبدیل شده اند.

 

اولین استفاده از کیف در تاریخ

اولین استفاده ثبت شده از کیف دستی به قرن چهاردهم پیش از میلاد باز می گردد که در لوح های هیروگلیف مصر باستان کشف شده است. در این زمان مردم از چیزی برای حمل وسایل خود استفاده می کرده اند که نامی نداشته است و عبارت کیف دستی تقریبا از قرن نوزدهم ابداع شد و مورد استفاده قرار گرفت. کیف هایی که در مصر باستان توسط مردان حمل می شد شبیه کیسه هایی بود که به کمر خود گره می زدند و با خود همه جا می بردند.

 

اولین کیف زیپ دار تاریخ

 برند فرانسوی هرمس اولین کیف زیپ دار جهان را در سال 1923 معرفی کرد که در ادامه اختراع زیپ صورت گرفت. پیش از آن کیف ها بندهایی جمع شونده داشتند و خانم های سطح بالای جامعه آن را با خود در مراسمی مثل رقص حمل می کردند و معمولا سکه های خود را داخل آن قرار می دادند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز