Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
23 آبان 1401

کیف چرمی چیست؟ + ویژگی های کیف چرمی!

همه چی درباره کیف چرمی

اگر به محصولات چرمی علاقه‌مند باشید، پس احتمالا تجربه خرید کیف چرم را هم دارید. اما چه توجیهی برای خرید کیف‌های چرم چند صد هزار تومانی دارید و برای خرید کیف چرم چه ویژگی‌هایی را ملاک قرار می‌دهید؟ امروز در «درجه» برای‌تان از دلایل خریدن و همچنین نخریدن کیف چرم می‌گوییم و چند نکته‌ای هم در باب خرید این کالای محبوب خدمت‌تان عرض می‌کنیم.

 

کیف چرم نه زن‌ومرد می‌شناسد و نه سن‌وسال. من و شمای نوعی وقتی کیف چرم دست می‌گیریم، خودبه‌خود احساس شیکی می‌کنیم. بی‌دلیل هم نیست، چون در تبلیغات مد همواره کیف چرم را مظهر شیک‌پوشی و خوش‌تیپی دیده‌ایم. از این دلیل عمده که بگذریم، مابقی دلایل محبوبیت کیف‌های جنس چرم را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

 

  • از لحاظ مدل، رنگ و اندازه تنوع بی‌نظیری دارند و به‌خوبی با هر لباس و استایلی سِت می‌شوند؛
  • چرم طبیعی از دوام بالایی برخوردار است و درصورت مراقبت کافی تا سال‌ها نو باقی می‌ماند؛
  • محصولات چرمی هرگز از مد نمی‌افتند و همیشه شیکی خاص خودشان را حفظ می‌کنند.

 

اگر شما توجیه دیگری برای خرید کیف چرم سراغ دارید، حتما با ما در میان بگذارید. البته اگر از حامیان حقوق حیوانات باشید، نه این دلایل و نه هیچ دلیل دیگری برای‌تان توجیه موجهی نخواهد بود!

 

نوع چرم

اگر کیف چرم باکیفیت می‌خواهید، دنبال کیفی با چرم‌ دانه‌کامل باشید. چرم دانه‌کامل مرغوب‌ترین نوع چرم است و استحکام و دوام فوق‌العاده بالایی دارد. در پردازش این نوع چرم از سمباده و پولیش استفاده نمی‌شود بنابراین بافت طبیعی چرم را می‌توانید کاملا حس کنید. جالب است بدانید که چرم دانه‌کامل بر اثر استفاده ظاهر مقبول‌تری پیدا می‌کند.

 

اما اگر کیفی چشم‌تان را گرفت که از جنس چرم ترکیبی است، روی دوامش چندان حساب نکنید. چرم ترکیبی از ترکیب تکه‌پاره‌های چرم با  مصنوعاتی همچون پلی‌اورتان و وینیل به‌دست می‌آید. این نوع چرم زیاد عمر نمی‌کند و طبیعتا بوی چرم اصل هم نمی‌دهد. منتها به‌خاطر قیمت ارزان‌ترش فروش خوبی دارد.

 

کشور تولیدکننده

ایتالیا یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان محصولات چرمی مد روز است. محصولات چرمی ایتالیایی نه‌تنها جنس مرغوبی دارند، بلکه در طراحی و دوخت هم از خلاقیت و ظرافتی مثال‌زدنی برخوردارند. تولیدکنندگان چرم ایرانی هم اگرچه هنوز به‌اندازه برندهای ایتالیایی در دنیا معروف نیستند در تلاش‌اند تا خودی نشان دهند و از حق نگذریم، به‌ویژه در سال‌های اخیر محصولات مرغوب مشتری‌پسند کم تولید نکرده‌اند. ازجمله برندهای معروف داخلی می‌توان به چرم مشهد، چرم درسا، مارال چرم، نوین چرم و چرم پاندورا اشاره کرد.

 

کیف دستی بولینگ این کیف هایی که برای بانوان ساخته شده است کیف دستی بولینگ است، شاید برای شما نیز سوال پیش بیاید که چرا این نام را برای این مدل کیف انتخاب کرده اند؟ باید بگوییم این مدل کیف ها بسیار شبیه به ساک های حمل توپ بولینگ هستند. این نوع کیف ها دارای دسته ی منحنی و یک بند بلند هستند که به دلخواه میتوان آن ها را به عنوان کیف دستی یا دوشی مورد استفاده قرار داد.

 

به همین دلیل است که میتوان از این کیف ها برای محیط اداری نیز استفاده کرد. میتوان گفت این نوع کیف ها همواره مورد استفاده قرار میگیرند و به این زودی از مد نمی افتند و برای استفاده روزانه مناسب هستند زیرا شما را زیاد خسته نمی کنند.

 

کیف دستی مدل توت این نوع کیف ها مستطیلی شکل هستند و در چند مدل مختلف ساده، بند دار و بدون بند، کوچک یا بزرگ ساخته میشوند. این نوع کیف ها را میتوان روی مچ دست یا آرنج قرار داد، این مدل کیف مورد پسند بسیاری از دانشجویان قرار میگیرد زیرا برای حمل کتاب و جزوه نیز مناسب هستند.

 

کیف های مجلسی  نیز معمولا مستطیلی شکل هستند، خیلی بزرگ نیستند. یا ساده هستند یا بند دار و مناسب برای مجالس عروسی، جشن تولد ها، مهمانی های دوستانه و یا رسمی انتخاب خانم های شیک پوش هستند.

 

 

ویژگی‌های اصلی یک کیف چرم 

  • کالایی با ارزش و لوکس به شمار می‌آید.
  • در مقابل آسیب‌های احتمالی مانند آتش، نور آفتاب و … مقاوم است.
  • جنس این کیف از الیاف کاملاً طبیعی است.
  •  استحکام فوق العاده بالایی دارد.
  • این کیف را می‌توان با دیگر وسایل مانند کمربند، کفش، دستکش و … ست و هماهنگ کرد.
  •  عمر طولانی و چندین ساله دارد.
  • ضد رطوبت و آب است.
  • با کلیه رنگ‌های لباس همخوانی دارد.

 

انواع کیف چرم

امروزه مدل‌های بسیار متنوعی از کیف چرمی در بازار تهیه و تولید می‌شود. این مدل‌ها برای همه افراد اعم از زن و مرد و کلیه سنین کاربرد دارد. به عنوان مثال طرح‌های زیر در فروشگاه چرم آرتان موجود و قابل تهیه هستند:

 

  • انواع کیف چرم زنانه
  • کوله پشتی
  • کیف رو دوشی زنانه
  • کیف پول زنانه
  • کیف لوازم آرایش
  • انواع کیف چرم مردانه
  • کیف رودوشی مردانه
  • کیف اداری
  • کیف پول مردانه
  • کیف مدارک

 

روش‌های تشخیص کیف چرم اصل

برای آنکه بتوان کیف چرم اورجینال و طبیعی را از چرم‌های مصنوعی تشخیص داد باید به موارد زیر توجه کرد:

 

بوی چرم: چرم طبیعی بوی به خصوص و مشخصی دارد. به نحوی که به هیچ عنوان نمی‌‌توان از روی آن نوع تقلبی و مشابه تولید کرد.

 

جنس چرم: چرم طبیعی جنسی کاملاً نرم و انعطاف پذیر دارد.  بنابر این کیف‌هایی که حالت خشک و سفتی دارند را نمی‌توان به عنوان یک کیف چرم طبیعی عرضه کرد.

 

در هنگام خرید کیف چرم باید به چه مواردی توجه شود؟

در هنگام خرید یک کیف چرمی، علاوه بر توجه به نوع جنس کیف و تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی،  باید به موارد زیر نیز توجه کرد:

 

یک کیف چرم علاوه بر برخوردار بودن از جنسی با دوام و با کیفیت لازم است دارای دوختی تمیز و زیبا نیز باشد. چرا که دوخت نامناسب کیف به خصوص در قسمت‌هایی که دارای اتصالاتی همچون زیپ و سگک وجود دارد باعث آسیب به چرم و پایین آمدن کیفیت کیف خواهد شد.

 

نکته بعدی این است که پارچه‌ای که به عنوان آستری در کیف چرم استفاده می‌شود، علاوه بر ظاهری زیبا باید دارای جنسی محکم و مناسب باشد. همچنین قسمت آستری کیف باید به صورت منظم و بدون هیچ ‌گونه پارگی و شکاف به قسمت اصلی کیف متصل شده باشد.

 

آرتان چرم تلاش می‌کند تا با ارائه کیف چرم با کیفیت همواره رضایت افراد را جلب کند.

 

کاربردهای برخی از انواع کیف چرم

کیف چرم در مدل‌های مختلف و متنوعی تولید و عرضه می‌شود. تنوع کیف چرم‌های تولید شده در سایت‌های معتبر فروش خارجی نشان از رقابت بالا در این صنعت دارد. 

 

  • کیف چرم اداری

کیف چرم اداری علاوه بر کاربرد آن برای کارمندان ادارات و شرکت‌ ها مناسب برای افرادی که دارای مشاغل حرفه‌ای مانند پزشکان، وکلا، مهندسان، معلمان و غیره  است. همچنین این نوع کیف برای افرادی که معمولاً در کیف خود لب تاب حمل می‌کنند گزینه بسیار مناسبی است. آقایان می‌تواند کیف چرم اداری را با انواع کت و شلوار و خانم ‌ا با انواع مانتو و شلوار اداری هماهنگ کنند.

  • کیف چرم رودوشی زنانه

از کیف رودوشی زنانه هم می‌توان در محیط های رسمی و اداری و هم از انواع طرح دار و مجلسی آن می‌توان در محیط‌های غیر رسمی و مجالس و میهمانی‌ها استفاده کرد.  کیف رودوشی زنانه را می‌توان با انواع مانتو و لباس‌ها ست و هماهنگ کرده و به استایل خود حالتی ویژه و جذاب بخشید.

 

  • کیف چرم رودوشی مردانه

کیف رودوشی مردانه دارای مدل‌های متنوع و زیبایی است که از آن می‌توان در محیط‌های رسمی مانند دانشگاه و ادارات و همچنین در محیط‌های غیر رسمی نیز استفاده کرد. همچنین مدل قفل دار کیف رودوشی مردانه گزینه‌ای مناسب برای محافظت از پول و مدارک در مسافرت است.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست