Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
24 آبان 1401

کیف کمری چیست؟ + ویژگی کیف کمری!

همه چی درباره کیف کمری!

تصور کنید یک روز که می خواهید برای انجام کار مختصری به بانک بروید، بدون داشتن کیف کمری چقدر سخت است؟! بخصوص زمانی که فقط یه کارت ملی ، کیف پول و موبایل و یکی دوتا مدارک لازم و ضروری دیگر با خود دارید. نه می توانید یک کیف بزرگ با خود حمل کنید و نه می توانید کارت ملی و مدارک خود را در جیب خود بگذارید.

 

برای اینکه از این سردرگمی رها شوید، بهترین پیشنهاد استفاده از کیف های کمری است.

 

کیف کمری چیست و چه مزایایی دارد؟

تاریخچه ی کیف های کمری به سال های 1980 بر می گردد. زمانی که تولید کنندگان کیف در دنیا به این فکر افتادند که کیف های کوچک تولید کنند تا وسایل کوچک اما ضروری در طول روز را بتوان با آن ها حمل کرد. به همین خاطر کیف های کوچکی را طراحی کردند که با داشتن یک بند بتوان آن را به جلوی بدن یا به روی ران ها و یا به طرفین بدن آویزان کرد.

 

این کیف ها به کیف کمری معروف شدند. با وجود داشتن جثه ی کوچک، بسیار کاربردی بودند و نیاز روزانه ی افراد به حمل کیف پول و پاسپورت و… را تا حد زیادی رفع می کردند. این کیف ها سال هاست که مسیر تکاملی خود را طی می کنند و همیشه مدل ها و طرح های گوناگونی از آن تولید می شوند.

 

از مزیت های مهم این نوع از کیف ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • آزاد بودن دست ها در هنگام راه رفتن
  • مردانه و زنانه ندارند و همه می توانند استفاده کنند
  • طبق مد و ترند هستند و با تمامی تیپ ها به جز تیپ رسمی، سازگارند
  • سبک و کوچ هستند
  • قیمت آن ها نسبت به دیگر کیف ها ، پایین تر است
  • استفاده برای پیاده روی، ورزش و دوچرخه سوار

 

انواع کیف های کمری از لحاظ شیوه ی بستن و جنس

وقتی می خواهیم یک کیف کمری بخریم، حتما دلیل خاص خودمان را داریم. برخی از افراد دوست دارند یک کیف کمری شیک داشته باشند. مقدار فضای کیف یا نحوه ی آویزان شدن آن به بدن برایشان زیاد مهم نیست

 

حتی گاهی وقت ها اصلا چیزی داخل آن نمی گذارند و فقط برای تکمیل کردن تیپ و استایل خود اقدام به خریدن می کنند.

 

در مقابل افرادی هستند که برایشان مهم است کیفی که می خرند چه جنسی داشته باشد یا چگونه به بدن متصل می شود. برای برخی داشتن فضای کافی و اینکه قیمت آن چقدر باشد مهم است. خلاصه برای هر کس، دلایل خاصی وجود دارد.

 

 

5 نکته طلایی و مهم در انتخاب کیف کمری:

قبل از خرید کیف کمری، کمی با خود فکر کنید، شاید وسایل شما فقط پول و نهایتاً یک موبایل باشد. خب در چنین مواقعی واقعا به کیف کمری نیازی نیست و مشکل شما با یک کیف پول حل شدنی است و موبایلتان را هم می توانید توی جیب خود بگذارید. گاهی وقت ها برعکس، وسایلتان شامل پول و کیف مدارک و موبایل و یکسری وسیله های جاگیر تر می باشد که واقعا درون یک کیف کمری جا نمی شوند و در صورت خرید باید آن ها را با فشار درون کیف کمری جا دهید اینگونه کیف کمری شکل زشتی به خود بگیرد.

 

پس باید اول از همه ببینید که هدف شما از خرید کیف کمری چیست و چقدر وسیله دارید.

 

کیف کمری هم مثل کوله پشتی و کیف دستی سایزهای مختلفی دارد. گرچه فلسفه ی به وجود آمدن کیف های کمری، کوچک و ساده بودن آن ها در حمل ونقل آن ها بوده و هست اما، سایزهای مختلفی از آن ها تولید می شود. با توجه به جثه ی خود باید کیفی را انتخاب کنیم که زیاد بزرگ و آویزان نباشد. انتخاب کیف کمری خیلی بزرگ و آویزان می تواند چهره ظاهر زشتی به ما بدهد.

 

جنس کیف های کمری را مد نظر داشته باشید و سعی کنید کیف کمری را خریداری کنید که اصل و اورجینال باشد. این کیف ها قیمت زیاد بالایی ندارند ولی اگر کیف کمری خیلی ارزانی را بخرید بعد از مدتی دچار شل شدگی و آویزان شدگی می شود یا اینکه زیپ های آن دچار خرابی خواهد شد. پس بدانید که هیچ ارزانی بی علت نیست.

 

مقاومت و جنس بند کیف کمری خیلی مهم است. شاید با خود بگوید که قرار نیست چیزهای سنگین درون آن قرار دهیم ولی بعضی از کیف های کمری حتی اگر چیز سنگینی هم درون آن ها نگذارید پس از مدتی دچار افتادگی و شل شدگی بند می شوند.

 

زیپ این نوع کیف ها را حتما مد نظر قرار دهید. اگر داشتن نظم و ترتیب پول و مدارک و … برایتان مهم است حتما از کیف کمری دارای چند زیپ استفاده کنید.

 

جنس کیف کمری

کیف های کمری مانند کیف های دستی و کوله پشتی جنس های مختلفی دارند :

 

چرمی ـ از جنس چرم مقاوم بوده و کمتر دچار پارگی می شوند. ضدآب بوده! درضمن بیشترین میزان تولید را به خود اختصاص داده.

 

پارچه ای ـ بیشترین تنوع رنگ مربوط به کیف پارچه ای بوده. چون رنگدهی و طرحدهی به پارچه ساده تر از چرم و برزنت است.

 

بزرنتی ـ این کیف ها مقاومت بالایی دارند. علاوه بر این دیرتر از پارچه ای ها دچار نفوذ آب می شوند. بیشتر هم برای دوچرخه سواری و ورزش استفاده می شوند.

 

نکات طلایی در خرید این کیف ها :

قبل از خرید، به این توجه کنید چه چیزهایی قرار است در آن قرار دهید. و اینکه اگر فرمش با قرار دادن وسایل تغییر کرد برایتان مهم است یا خیر.

 

سایز آن ها را حتما در نظر بگیرید.

جنس کیفهای کمری را مدنظر قرار دهید. سعی کنید جنس اورجینال و اصل بخرید.

مقاومت جنس بند کیف هم بسیار مهم است. به جهت اینکه با سنگین شدنشان، دچار افتادگی و شل شدگی بند نشوند.

زیپ این کیف ها را باید حتما در نظر بگیرید

 

استایل های متفاوت با کیف کمری

شما می‌توانید به روش‌های بسیار متفاوتی از کیف کمری زنانه خود استفاده کنید. این موضوع تا حد زیادی به موقعیتی که قرار است در آن حضور داشته باشید؛ بستگی دارد. برای مثال اگر برای پیاده روی می‌خواهید از کیف کمری استفاده کنید، یک کیف کمری کوچک کافی خواهد بود. بسیاری از سلبریتی ها از این سایز کیف در استیال خود استفاده می‌کنند.

 

در موقعیت‌های دیگر مثل ورزش یا هنگام تعمیر اتومبیل، شما نیاز خواهید داشت که یک سری ابزار و وسایل را با خود حمل کنید. در این شرایط هم کیف‌های متوسط کارتان را خواهند انداخت. موقعیت‌های دیگری مثل یک گردش در طبیعت که نیاز به حمل وسایل زیادی است، نیاز به کیف‌های بزرگتر خواهد داشت. همانطور که می‌بینید؛ انواع کیف کمری زنانه اندازه‌های مختلفی دارند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیازی که دارید از انواع آن‌ها استفاده کنید.

 

علاوه بر ابعاد متفاوت، می‌توان از مدل‌های مختلف بند آن نیز استفاده کرد. بند بیشتر کیف‌های کمری زنانه قابل تنظیم است. شما می‌توانید این کیف‌ها را به شکل کلاسیک دور کمر خود ببندید. همچنین می‌توانید آن را از پل‌های شلوار خود رد کنید یا اینکه از قسمت جلو و پهلوی بدنتان آن را عبور دهید.

 

یکی از مدل‌های جدیدی که برای کیف کمری زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، به شکل مورب است. به این ترتیب؛ بند کیف در یک طرف بدن و دور یکی از شانه‌ها و گردن انداخته می‌شود، به شکلی که کیف روی سینه قرار می‌گیرد. تمامی این موارد قابل اجرا هستند و اینکه شما کدام یک از آن‌ها را انتخاب کنید؛ به سلیقه شخصی و استایل شما بستگی خواهد داشت.

 

کیف کمری با لباس‌های رسمی

شاید شما هم جزو افرادی هستید که تصور می‌کنند کیف‌های کمری فقط برای استفاده روزانه و کارهای اسپرت مناسب هستند. اما جالب است بدانید زویی یکی از موفق‌ترین استایلیست های آمریکایی، به شکل کاملاً هوشمندانه لباس مجلسی خود در یک مراسم با یک کیف کمری زنانه ظریف ست کرده و یک استایل بسیار جذاب و منحصر به فرد را خلق کرد. پس به این ترتیب می‌توانید در مهمانی‌های رسمی نیز از این اکسسوری کاربردی استفاده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست