Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
6 آذر 1401

کیف گوشی چیست؟ + انواع کیف موبایل !

همه چی درباره کیف موبایل !

خرید محافظ گوشی مانند قاب و گلس از واجبات است! اهمیت استفاده از کاور گوشی آنقدر بالاست که گاهی اوقات توصیه می شود قبل از خرید گوشی، قاب مد نظرتان را هم انتخاب کنید تا حتی یک لحظه هم از گوشی بدون محافظ استفاده نکنید.

 

با توجه به هزینه های بالای تعمیرات گوشی و تعویض صفحه نمایش برای مراقبت از گوشی باید از قاب و گارد با کیفیت استفاده کرد. یکی از بهترین محافظ هایی که می توانید برای موبایلتان تهیه کنید، کیف گوشی است. کیف ها در طرح ها و رنگ های مختلف عرضه می شوند و زیبایی خاصی دارند. اما سوالی که پیش می آید این است که کیف بهتر است یا قاب؟

 

مزایای کیف گوشی نسبت به قاب موبایل (قاب موبایل بهتر است یا کیف گوشی؟)

کیف موبایل یک مزیت کلی نسبت به انواع قاب گوشی دارد. اولین مزیت کیف ها این است که یک صفحه اضافه تر دارند که روی صفحه نمایش گوشی قرار می گیرد و از آن محافظت می کند.

 

هر چند که با استفاده از  گلس صفحه گوشی، می توان از تاچ و ال سی دی صفحه محافظت کرد اما فقط تا زمانی که ضربه جدی به صفحه وارد نشود! اگر بخواهیم با یک مثال واضح، برتری کیف گوشی را نسبت به قاب، توضیح دهیم باید بگوییم که کیف گوشی، بیشتر از قاب احتمال شکسته شدن ال سی دی را کاهش می دهد.

 

 قاب گوشی  تنها از بدنه محافظت می کند و در صورتی که گوشی موبایل از سمت صفحه نمایش روی آسفالت یا زمین ناهموار (حتی در حد 1 سانتی متر) بیوفتد، احتمال شکستن آن بسیار زیاد است.

 

زیرا برخورد صفحه نمایش با یک تکه سنگ بسیار کوچک، زمینه لازم برای شکستن یا ترک خوردن صفحه نمایش را فراهم می کند. اما در صورتی که شما از کیف گوشی استفاده کنید و موبایلتان از سمت صفحه نمایش روی زمین (حتی زمین آسفالت و ناهموار) بیوفتد، احتمال شکستن ال سی دی به شدت کم است زیرا درب کیف شدت ضربه را کم می کند و ضربات به صورت مستقیم به صفحه نمایش وارد نمی شوند.

 

البته این تنها برتری کیف نسبت به قاب نیست. از آنجایی که کیف ها ابعاد بیشتری را پوشش می دهند، تا حدودی از ورود گرد و غبار و آب به داخل گوشی جلوگیری می شود.

 

انواع کیف گوشی به دو دسته اصلی تقسیم می شوند:

  • دسته اول کیف هایی هستند که درب آن ها یا همان صفحه اضافه ای که دارند به صورت کامل روی صفحه نمایش گوشی می نشیند و زمان استفاده از گوشی باید درب کیف را باز کنید. معمولا درب این دسته از کیف ها به یک آهنربا مجهز است و بدون نیاز به دکمه یا سگک به صورت مگنتی بسته می شود.

 

  • دسته دوم هم مانند کیف های معمولی، یک صفحه اضافه تر از قاب دارند که روی ال سی دی قرار می گیرد و از آن محافظت می کند اما تفاوت آن ها با کیف های معمولی، شفاف بودن قسمتی از درب آنهاست. معمولا یک قسمتی از درب کیف به صورت شفاف طراحی می شود تا بدون نیاز به اینکه کیف گوشی را باز کنید، اعلانات و ساعت را روی گوشی مشاهده کنید.

 

البته می توان یک دسته دیگر را به عنوان نوع متفاوتی از کیف موبایل معرفی کرد. کیف هایی که بیشتر در نقش یک کیف پول و جا کارتی هستند تا اینکه صرفا یک کیف موبایل با یک صفحه اضافه باشند! این دسته از کیف ها معمولا کمی سنگین تر هستند و کار کردن با آن ها کمی سخت تر است.

 

 

کیف گوشی چیست و چه فرقی با قاب موبایل دارد؟

کیف گوشی، مانند قاب موبایل یک محافظ است که در مدل های مختلفی عرضه می شود و برخی از آن ها به عنوان کیف پول هم استفاده می شوند. تفاوت کیف گوشی و قاب موبایل این است که کیف های موبایل دارای یک درب اضافه هستند که روی صفحه نمایش گوشی می نشیند اما قاب ها فقط بدنه و پشت گوشی را پوشش می دهند.

 

آیا کیف گوشی آهنربا دار به باتری گوشی آسیب می رساند؟

تمام کیف های آهنربا دار برای گوشی مضر نیستند اما برخی از آن ها موجب فرسودگی باتری گوشی خواهند شد. در این مقاله نکات مهم درمورد خرید کیف گوشی آهنربا دار را بررسی کرده ایم. اگر خریدتان را با توجه به این نکات، انجام دهید، خطری باتری گوشی شما را تهدید نخواهد کرد.

 

بهترین مارک کیف گوشی آیفون و سامسونگ کدام است؟

آیفون و ساموسنگ دو برند محبوب میان کاربران هستند که تنوع لوازم جانبی آن ها مانند گلس سامسونگ، قاب آیفون،  هندزفری بلوتوث، ایرپاد و حتی کیف گوشی بسیار زیاد است. کیف های چرمی از گزینه های مورد علاقه کسانی است که آیفون دارند. همچنین نیلکین به عنوان یکی از برترین برند های قاب گوشی، مورد توجه طرفداران سامسونگ و آیفون قرار گرفته است. چه چیزی می تواند بهتر از این باشد که کیف چرمی نیلکین ارائه شود!

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست